O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

V petek po dolgo časa spet zares zunaj

Ja res je, ta petek sem bil namreč po kar dolgem času spet “zares” zunaj v Ljubljani v petek zvečer/ponoči. Torej, bil sem na takoimenovanem “techno” ali “rave” party-ju na Metelkovi v enem od tamkajšnjih “klubov” Channel Zero, “event” pa se je imenoval “MaschinenWelt”, če se ne motim. Vrteli pa so, po istem vrstnem redu kot so tule našteti: Dojaja – Oldies Goldies set (Temponautika, Consumer Recreation), Ocular (MA), Organon (MA) in Schrauff vs. T-101 (MA), pri tem, ko sta ta zadnja dva (torej “Schrauff in “T-101”) moja dobra prijatelja Lev in Tilen. “MA” zgoraj v oklepaju pa je ime njihove “združbe” amaterskih DJ-jev z imenom Die Maschinen Avantgarde; glej tudi link zgoraj-desno.

Na zadevo sem prišel okoli 1:30, si takoj naročil dva piva in najprej kakšno urico malo sedel in užival v muziki (ne, nisem se šel “kazat” k mešalki/v bekstejđ), naročil nova dva piva, opazoval ostal folk (in se občasno zgražal nad nekaterimi), srečeval razne bližje in daljne znance, kasneje pa sem se tudi sam kar dobro naplesal. Domov sem šel recimo ob 10 minut do šestih (jah, tokrat pa sem moral iti v bekstejđ po bundo in čez oder nazaj dol, gulp) in pred vhodom videl “Laibach-ovca” Dejana Kneza, kako se je razburjal, kako to, da njega varnostnik ne spusti več noter, ena bejba pa ga je mirila; hehe, resnično zabavna scena.

Dan kasneje, torej v soboto, nisem imel prav nobenega mačka, res zelo kul. No, bil sem seveda malo tako ali drugače “zjeban”, ampak to je seveda čisto normalno po takih “eventih”, kot je bil ta.

Tadej

4 Komentarjev on “V petek po dolgo časa spet zares zunaj”

  1. ruph says:

    hehe.. kul 🙂

    kaj maš to z dvema pivoma? a ne sprejemajo lihih naročil? 😀

  2. tadej says:

    OK, malo zapoznel komentar, pa da bom “vljuden” (ker je to glih moj blog) itd.: ne Davor hehe, ne sprejemajo lihih naročil, samo soda in še to samo dvakrat po sodo število (dva posamezna naročila), plačati moraš s sodim številom bankovcev in kovancev (seštetih vseh skupaj), več pa škrtuhi ne dajo – 😉 …

    Tadej

  3. se nekdo says:

    Kurceva Metelkova. Vse zazgat! Srbija do Tokija! Srbija!
    Okej zdej gre res ze predalec. Se opravicujem. Ampak a ni bedno da v tej posrani ljubljani clovek sploh nima izbire? Neka izbira kao je. Lahko gres v KMS – ce si res totalno pijan al pa se bolj potreben in te ne motijo grde presvicane provincijalne konzervativke, ki so prvic prisle v vecjo vas in se jim zdi, da so v New Yorku. Lahko gres v Bachusa, ce te ne moti, da ti bojo ocitali, da si narejen premoznez s 5 cuki v zepu in gledanje raznih receptorjev, ki se delajo modne agente iz Milana, ali celo v Globala, ki je se posebno debilen. Lahko zagrizes v K4 in se pretvarjas, da si v malo manjsem Londonu. Potem je pa se Metelkova. Edina stvar, ki je sploh cemu podobna in vendar mas obcutek, da je vse skupi ena oslarija, ki umira. Oaza antikapitalizma sredi mentalno dekadentne cetrti, ki tako lepo spominja na komunizem, tiste ki smo tja hodili k zdravniku. Gremo samo na pivo, pol pa nazaj v mrtvasnico ljubljanskega vsakdana.
    Pa da ne bo zamere, se vedno ljubim Ljubljano kot kaksno staro kurbo, ki nikoli ni izgubila carov svoje mladosti (ce take sploh obstajajo-vsaj ena).

  4. […] P.S. – In pa ponovno kot čisto nepovezano: danes sem 5 minut do 7h šibal na pošto in končno oddal pogodbo za ADSL povezavo pri Voljatelu. Kot drugo pa, ta trenutek bi moral že biti na t.i. “techno” ali “rave” party-ju v klubu Channel Zero na Metelkovi (spet namreč “rolata” moja dobra prijatelja Lev in Tilen), ampak moram priznati, da se mi pa danes nekako ne da iti. Drugi razlog pa je, da jutro moja babica spet odhaja k sorodnikom v G.B. in bi bil rad jutri buden/spočit, ko bo odhajala. Aha, za eno podobno objavo pa skoči na “V petek po dolgo časa spet zares zunaj“: http://tadej.sopca.com/…/…casu-zares-zunaj, ki tudi govori o enem od prejšnjih party-jev v Channel Zero (ko sem tam ostal do konca, torej do 6h zjutraj) in katera je bila druga po vrsti na tem blogu. […]


Oddajte komentar

