O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Pojasnilo glede mojega pravega imena

V tejle moji tretji objavi po vrsti bom samo na kratko objasnil (oziroma naštel par razlogov za to), zakaj sem na nekaterih mojih ostalih blogih (torej na raznih mojih angleških blogih in na Volja blogu) podpisan z “Ivan Tadej” (ali včasih samo z “Ivan“), ne pa z, recimo temu mojim edinim pravim imenom “Tadej“, pod katerim me tudi pozna ves folk že vsa ta leta…

Torej, stvar se je začela tako, da sem v enem obdobju (tam tri, štiri leta nazaj) pošiljal veliko e-mailov enemu od avtorjev programov, konkretno npr. Marku Russinovichu iz Sysinternals: http://www.sysinternals.com, pa še nekaterim drugim (bajdvej, pravi link je sedaj tale: Sysinternals), ki sem jih takrat na veliko uporabljal in jih še vedno uporabljam. In ker je on po narodnosti Rus in pa tudi zato, ker je Ivan nekako bolj “internacionalno” ime, sem se preprosto, ko sem pisal temu človeku, začel podposovati s tem imenom in ne z mojim “pravim”.

V bistvu res še sam ne vem točno zakaj; tisto, kar sem omenil zgoraj pač nista dejanska razloga za to, sta prej samo gola dejstva, kot kaj drugega. No kakorkoli že bodi, kot rečeno sem to najprej prakticiral samo takrat, ko sem pisal njemu (torej Marku), potem sem ga pa začel uporabljati bolj na “veliko”. Eden od “razlogov” (ali še bolje, eden od “izgovorov”) za to početje pa je bil tudi ta, da mi je bilo to ime vedno všeč in sem včasih razmišljal (že dolgo nazaj), da bi si dodal to ime k mojemu originalnemu. Res je pa tudi, da je bilo tako ime mojemu dedku po očetovi strani, tako da je to ime nekako “v familiji”, hehe.

P.S. – Pa še čisto tako mimogrede: nekaj časa sem sem sem tudi uporabljal ime “David” (hehe, v tem primeru pa za pisanje e-mailov avtorjem programov, ki so bili Američani ali Britanci), tudi zato ker je nekako bolj “internacionalno” in pa tudi ker mi je bilo od nekdaj nekako všeč, ali vsaj bolj všeč kot Tadej. Jah, še eden od razlogov pa je bil (vsaj na začetku) najbrž tudi ta, da sem takrat še veliko dal na anonimnost na Internetu, za katero pa se mi zdaj bolj kot ne jebe; v bistvu je sedaj celo ravno obratno, torej tako, da se čimvečkrat podpisujem s pravim imenom, kar nekako pomaga pri popularnosti moje strani, blogov in ostalega v spletnih iskalnikih.

Pozdrave, Tadej

5 Komentarjev on “Pojasnilo glede mojega pravega imena”

  1. se nekdo says:

    No se en kretenski komentar. Tko pac zgleda ce pride clovek dolocene sorte nazgan domov. V glavnem, imena so itak en kurac. Glede tega, kaj vse naj bi ime pomenilo, je itak brezveze zgubljati besede. Identiteta enga cloveka je ena totalna neumnost in hkrati vse kar ima. Ime pa ravno tako. Ni vazno kako ti je ime, lahko imas tisoc imen za vsako druzbo posebej in to nekaj o tebi pove ali pa nobenega in se vedno nisi nic oprijemljivega. David je pa lepo ime.

  2. tadej says:

    Mislim prov “fak Iraq” – ;), razmišljam pa razmišljam, pa ne morem ugotoviti (nobenega “namiga” ni blo v komentarjih): a te poznam ali ne in če te, kdo si …

    Tadej

  3. tadej says:

    Uhhh no, pa sem te le “odkril” in to s pomočjo StatCounter“: http://www.statcounter.com števca za mojo stran. Torej ti si: 81-202-74-86.user.ono.com (Cableuropa – Ono), Valencia, Valencia, Spain, ti podatki pa so že dovolj, da lahko s takorekoč 100% gotovostjo trdim, da vem kdo si.

    Tadej

  4. se nekdo says:

    sej sem samo cakal, ampak ma ni vsec, da zdej to vsi vejo ; ) sem bil pac pijan

  5. tadej says:

    Ejga, pa sej ni panike, predvsem zato ne, ker sploh nisem omenil tvojega imena (niti kaj drugega); torej napisal sem samo to, da pač sedaj vem kdo si in OK, postal tvoj trenutni host-name (za “Ono” si pa itak sam povedal); no kakorkoli že, res ti hvala za vse tvoje komentarje, katerih se veselim tudi v bodoče. Hehe, pa pozdravi Petra – ;), če sem prav uganil …

    Tadej


Oddajte komentar

