O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL

Tale današnja objava, ki jo trenutno berete, je na nek način logično nadaljevanje ene od mojih prejšnjih objav z naslovom “12. ADSL: katero varijanto izbrati || 13.03.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2369, objavljene na sedaj “zapuščenem” Volja blogu. Skratka, ADSL povezavo si nameravam urediti (torat pa čisto zares) že v tem ali naslednjem mesecu, moram pa prej dobro razmisliti (in preračunati), za katerega ponudnika storitev, oziroma za katero konkreten “paket” od raznih možnih varijant se bom na koncu odločil, glede na razne faktorje: cena, hitrost, čas in vrsta “pogodbe” itd.

Glede na to, da sedaj že uporabljam Voljatel: http://www.volja.net punudnika za mojo “dial-up” povezavo in ker sem zelo zadovoljen z njim (torej z zastonj Voljatel ISP-jem; brezplačnim dostopom do Interneta), sem seveda pomislil, da bi si tam odprl “račun” tudi za ADSL. Dobro, res je to, da ga uporabljam poleg dveh drugih ponudnikov Arnes: http://www.arnes.si in Dialup386: http://www.dialup386.com, ga pa uporabljam najdlje od vseh treh omenjenih.

Kot sem napisal v objavi na Volja blogu omenjeni zgoraj, je bila takrat ena od opcij takoimenovan “VOLJADSL fit“: http://www.volja.net/index.php…Itemid=589 paket, pri kateri bi bila naročnina 2.900 SIT s 600 minutami zastonj uporabe na mesec, sama hitrost povezave pa 1024/256 Kbit/s; ostalo pa moraš doplačati sam (torej kar je čez teh 10 ur) in bi tako bili telefonski računi spet gromozanski, če sem že sedaj v povprečju “online” nekje od 2 do 5 dni na mesec (od 48 do 120 ur, kar lepo vidim s programom DU Meter), druga opcija pa je bila t.i. standarden “VOLJADSL“: http://www.volja.net/index.php…Itemid=583 paket (ali “polni paket”) za 5.900 SIT na mesec s hitrostjo 512/128 Kbit/s, s statičnim IP-jem in pa seveda z neomejenim časom dostopa (torej fiksna cena; nič več in nič manj), medtem ko so druge varijante tega istega paketa ponujale naprimer hitrost 1024/256 Kbit/s za 6.800 SIT na mesec, 2048/348 Kbit/s za 8.600 SIT na mesec itd. Aja, pa dalo se je celo izbrati tako, da si v primeru enega paketa uporabljal Voljino infrastrukturo, v primeru drugega pa Telekomovo.

Prva varijanta mi je bila v osnovi všeč predvsem zato, ker načeloma ne maram principa “biti konektan non-stop” in ker sem tega konektanja/diskonektanja načeloma že navajen iz dial-upa in bi tako lahko še vedno razmišljal na “stari način”, torej v smislu, kako čimbolj izkoristiti čas, ko sem “online”. Mimogrede, o tem bom več napisal v enem od prihodnjih objav. Potem naprej, zelo verjetno je tudi, da poleti sploh ne bom veliko na Internetu (morda tudi po več dni, tednov) in je to spet en recimo temu problem glede “izkoriščanja časa”. Druga varijanta pa mi je bila seveda všeč zato, ker je v bistvu cenovno veliko bolj ugodna glede na vse zgoraj omenjeno; torej predvsem glede na to, da sem na mesec “online” povprečno med 2 oziroma 5 dnevi. Pri obeh teh paketih pa je bilo odločilno predvsem to, da si si lahko čisto sam vse namestil (jaz naprimer že imam t.i. “mrežno kartico”: Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC), skratka, da ni bilo potrebno, da bi razni “majstri” šarili po stanovanju, napreljevali kable, mi drkali gor in dol po kompjuterju in tako naprej.

No, sedaj po 7 mesecih pa so se zadeve spremenile še na bolje; cene paketov, oziroma mesečnih naročnin so sedaj še veliko nižje (torej se je splačalo malo počakati), če se ne motim je ena od možnih opcij tudi tam nekje samo 2.900 SIT na mesec, ne vem pa s kakšno hitrostjo.

Kakorkoli že, danes ali jutri bom poklical in se dokončno pozanimal in tudi že izbral oboje, ponudnika in paket. Me pa vseeno zanima: kaj si pa vi mislite vsm skupaj (komentarji so seveda zelo dobrodošli), katerega ponudnika in katero varijanto se mi bolj splača?? Kaj konkretno pa uporabljate vi za hitro povezavo??

Hvala vnaprej, Tadej

8 komentarjev on “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL”

  1. Badog pravi:

    T2 je zaniesljiv, hitr, ni telekom & dela 😉

  2. matevz pravi:

    jst sm pred 3 meseci presedlal na T2 in sem zadovoljen

    (problem sem mel samo s tem ker me siolovci se sedaj niso odklopili in se moram pritozevat na vsako poloznico, da jo potem stornirajo 😉

  3. tadej pravi:

    Hvala obema za komentarje. Jah, to je res katastrofa, da še vedno plačujem veliko več denarja za veliko počasnejšo povezavo. Tokrat se moram pa res “zbrcati v rit” in si dokončno urediti ADSL.

    Tadej

  4. se nekdo pravi:

    Js sem se dal na ONO, ker so bivsi monopoli vedno kurac in gre zdej za pozpizdit dobr. Placam okol 8 cukov za 4Mbit/s. Jea!

  5. tadej pravi:

    Nekje 8 čukov za 4 Mbit/s praviš, hmmm??! Jest sem danes klical na Voljo (kot rem rekel, da bom), pa je un tip omenil eno od trenutnih ponudb: 1 Mbit/s za čuka štiristo na mesec. Res hudo poceni a ne, samo ne pa tolk hitro po drugi strani …

    l.p., Tadej

  6. se nekdo pravi:

    Ma sej v bistvu je dovolj 1Mbit. To s hitrostjo men zveni kot oslarija: “Rama ni nikoli prevec”. Seveda ga je prevec, ce ga ne igras najnovejsih igric oziroma resujes nekih tezkih numericnih problemov cele dneve. Z 1Mbit lahko delas skoraj vse. Ce ne mislis ravno tisoc filmov na dan sneti z interneta ali pa nadzorovati kaksnih trkov elementarnih delcev, je popolnoma dovolj. Ce res stane 1400 je super.

  7. […] Spet ena objava, ki je tudi nekakšno nadaljevanje ene od mojih prejšnjih objav tule na Sopca blogu z naslovom “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/izbira-ponudnika-in-paketa-za-moj-adsl. Skratka, ADSL povezavo si nameravam urediti že v tekočem mesecu (torej v novembru in to čisto, čisto zares), torej, samo še izpolnim pogodbo in jo pošljem na Voljatel: http://www.volja.net, pa je vse urejeno. Potem verjetno počakam še par dni, dobim modem, ga inštaliram in to je potem to !! […]

  8. […] Najprej še vsi linki do prejšnjih objav, povezanih z mojim pridobivanjem ADSL-a; ta objava je namreč spet nekakšno nadaljevanje parih prejšnjih objav na tem in na sedaj zapuščenem Volja blogu. Kot prvo torej link do objave objavljene še na mojem starem Volja blogu z naslovom “12. ADSL: katero varijanto izbrati || 13.03.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2369 in pa dva linka do dveh objav na tem Sopca blogu; najprej do mlajše objave “Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares“: http://tadej.sopca.com/…/…cisto-zares (objavljene nazadnje), in nato do starejše “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/…za-moj-adsl (objavljene prvo), pri čemer sem pri ta zadnji res mislil, da je vsa stvar že zaključena. […]


Oddajte komentar

