O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O procesiranju kode tule na Sopca blogu

Jah, spet en e-mail “prekonvertan” v objavo za na tale moj blog (tokrat je bil to e-mail ruph-u); pač, mislil sem si, da bi mogoče to le utegnilo koga zanimati. Gre pa za to, da sem opazil, da se koda (torej tagi/atributi uporabljena v komentarjih (to je tisto, kar vam piše pod “XHTML: Uporabljate lahko:“) različno procesira v različnih WordPress temah. Aja in pa, kot sem že povedal v t.i. “Excerpt-u” sem se blazno hitel s pisanjem, da bi tole objavil še pred polnočjo (torej še 3.11.2006 in ne 4.11.2006), pa je očitno ura tule na Sopci še vedno po starem (torej eno uro naprej) in je tako vseeno prikazan datum “4. November 2006”, medtem ko pa je na “moji strani” na si.blogs: http://www.siblogs.com/…blogID=1361 objava prikazana celo dve uri nazaj torej 22:51 in ne 23:51), res dokaj bedno, vseeno pa nič “katastrofalnega”.

Skratka, včeraj sem v objavi na “Širna Debelina” blogu od enega od Sopčarjev naslovljeni “kaj je naključje?“: http://fatg.sopca.com/…/…je-nakljucje za komentar uporabil drugo varijanto za “quotanje” teksta (glej spodaj), potem ko sem seveda prej na veliko eksperimentiral na svojem blogu (ehm, dodal sem še: “fatg je napisal:“), pa mi procesiranje q cite=”fatg” kode sploh ni “upoštevalo”.

Štiri različne varijante omenjene zgoraj pa so tele:

<cite>Po dooolgem času pomislim na nekoga, ta pa pride izza vogala.</cite>

<q cite="fatg">Po dooolgem času pomislim na nekoga, ta pa pride izza vogala.</q>

<blockquote>Po dooolgem času pomislim na nekoga, ta pa pride izza vogala.</blockquote>

<blockquote cite="fatg">Po dooolgem času pomislim na nekoga, ta pa pride izza vogala.</blockquote>

Stvar je pa v tem, da v mojem blogu WordPress normalno “upošteva” prav vse od štirih možnih varijant zgoraj. No in ker sem jaz, kot sam temu pravim “formatting manijak” (po domače povedano, imam rad, da so stvari “consistent” čez-in-čez), skratka, uporabljati hočem isti “način” za komentiranje na vseh blogih na Sopci. Tega pa seveda ne morem kar tako eksperimentirati na drugih blogih/temah, ker tam ne morem “editat” ko sem enkrat že objavil. Zato sem v e-mailu ruph-a spraševal, kateri tag/element bi mi priporočal za uporabo ko “quotam” tekst, oziroma če slučajno ve, kateri tag/element deluje (ali se obnaša) vsaj približno enako v vseh WordPress temah. Medtem ko “blockquote” elementa nekako nočem uporabljat za ta namen, ker ga že uporabljam v mojih objavah (torej ne komentarjih) za citiranje daljših tekstov; no, sicer res za ta namen uporabljam (tudi v objavah) tudi “cite“, ampak tega za res samo zelo kratek tekst.

/OPOMBA 1: Uhhh in pa še to, očitno “code” tagi ne delajo na tem blogu/temi (s tem mislim, da ne prikaže tega kar je znotraj “code” tagov tako kakor bi moralo; naprimer, ne prikaže kode v njeni originalni oz. “ne-rendarani” obliki), ni mi sicer jasno zakaj, tako da oprostite za morebitne nejasnosti. Bom seveda takoj popravil, samo da pogruntam kako, zaenkrat sem pač samo umaknil en delček (char) od start/end tagov pri vsakem primeru zgoraj.

/OPOMBA 2: No, zadevo sem le dokončno rešil z uporabo “<” in “>” (glej “source code”, drugače se ne vidi, o čem sploh govorim), čeprav potem ne vem, zakaj je “code” tag sploh še potreben. Mimogrede, če se ne motim se jim reče t.i. “HTML entity”, prosim, popravite me, če sem se zmotil.

/DODATEK: Kot čisto tretja in nepovezana stvar pa naj samo omenim, da sem, ker sem se sredi downloadanja “vdfajl.avi” fajla: http://urska.sopca.com/files/vdfajl.avi (na voljo je v zadnji objavi na Urškinem “Slikoviti dnevnik Urške Kozak” blogu) moral “dis-konektat” iz WWW-ja (heh, to pa zato, ker je morala babica nujno klicati sorodnike v G.B.), odkril, da Sopca server najbrž ne podpira REST in RANGE zadev (kaj je to si lahko preberete tule: http://www.gnu.org/…/…/wget.html), ko sem kasneje kot ponavadi poskušal nadaljevati z downloadanjem fajla (torej od tam naprej, kjer sem prej končal) z mojim WackGet: http://millweed.com/projects/wackget programom. To “podrobnost” pa sem sicer tudi že omenil v mojem komentarju v zgoraj omenjeni “Končno“: http://urska.sopca.com/…/koncno objavi na Urškinem blogu. No, res je, da je dolžina fajla samo nekaj čez 5 MB (če se ne motim), samo pri dial-up “konekšnu” se vsak bajt pozna.

P.S. – Aja pa še nekaj: res ne vem, zakaj imaš nasploh pri teh raznih oblikah “quotanja”, katerih primere sem podal zgoraj, možnost dodati vrednost atributu (npr. q cite=”fatg” ali blockquote cite=”fatg”), pa v končnem videzu sploh ni videti nobene razlike; v tistem komentarju linkanem zgoraj se kot rečeno to ne pozna, to pa sem odkril/preveril na svojem blogu, ko sem, kot že rečeno, eksperimentiral z vsemi štirimi različnimi možnostmi.

Pozdrav, Tadej


6 Komentarjev on “O procesiranju kode tule na Sopca blogu”

  1. ruph says:

    čist od teme je odvisno, torej kaj je zapisano v css-jih za določen tag….

  2. tadej says:

    Hvala za komentar, hehe, si ravnokar dobil še en e-mail – 😉 …

    Tadej

  3. ruph says:

    hmmm….

    tvoj rss za tole objavo pravi
    <pubDate>Fri, 03 Nov 2006 22:51:24 +0000</pubDate>

    je narobe?

  4. tadej says:

    Ja, sej pravim, v resnici sem postal 3.11 ob 23:51 (si.blogs sicer misli da ob 22:51), Sopca pa je to “videla” 4.11 ob 00:51; glej datum na vrhu objave.

    Tadej

  5. ruph says:

    torej rss ura je čisto pravilna… utc+0 je bila 22:51

    siblogs narobe računa…

    Ti imaš v nastavitvah bloga naštimano +2h namesto +1h. To imaš ti extra, torej mislim, da si si nastavil sam… ostali imajo +1h..

    prestavljanje ure je pa problem…

  6. tadej says:

    OK, sem naštimal (nazaj) na +1 ura; samo moram priznati, da se res ne spomnim, da bi jaz sam spreminjal to konkretno nastavitev.

    pozdrav, Tadej


Oddajte komentar

