O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares

Tole, kar ta trenutek berete, je spet ena objava, ki je nekakšno nadaljevanje ene od mojih prejšnjih objav z naslovom “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/…za-moj-adsl tule na tem mojem Sopca blogu. Torej, svetu sporočam veselo novico, da si nameravam urediti ADSL povezavo že v tekočem mesecu (torej v novembru in to čisto, čisto zares), skratka, vse kar je še ostalo za narediti je to, da izpolnim pogodbo in jo pošljem na Voljatel: http://www.voljatel.si, pa je vse urejeno. Potem verjetno počakam še par dni, dobim modem (errr, po pošti?), ga inštaliram, pre-konfiguriram OS nastavitve in to je potem to, res totalno u izi.

Zadeva pa je šla nekako takole. Ker sem predvideval, da so se sedaj po pol leta zadeve spremenile (torej vrste in cene paketov), sem se odločil pozanimati se kako stvari stojijo sedaj. Tako sem tam kakšen teden nazaj sem klical na Voljo in jih prosil za podatke o tej novi ponudbi (za katero sem pred kratkim nekje slišal), ki naj bi pri neomejenemu času dostopa na mesec (torej fiksna cena; nič več in nič manj) stala samo neverjetnih 1.400 SIT. No, tip je rekel, da bo malo preveril in mi po pošti poslal podatke oziroma to novo “updejtano” pogodbo. Tako mine teden, dva in se malo že začnem čuditi, zakaj to tako dolgo traja, ko me včeraj končno le pokliče ena bejba iz Volje in mi pove, da ima “slabo novico” zame. Uhhh, reče skratka, da pri meni (še vedno analogni telefon itd.) neka takoimenovana “eno-zvezna” povezava ali nekaj takega, ni možna. Jaz ji nato povem, da so mi takrat kakšnega pol leta nazaj (torej takrat, ko sem se zanimal za takoimenovan “VOLJADSL fit” in standardno “VOLJADSL” dostop) rekli, da ADSL povezava je možna na mojem naslovu. Kakorkoli, ko sem ji to povedal gre bejba potem še nekaj preverjati in se zmeniva, da me bo poklicala nazaj čez par minut, ko “na portalu” nekaj preveri, najbrž glede moje lokacije in možnosti vrst povezav, ki bi lahko delovale iz te moje lokacije. Potem me res pokliče in reče, da ima pa tokrat “dobro novico” zame, skratka, da je preverila in da je možna t.i. “dvo-zvezna” povezava na moji konkretni lokaciji; za to varijanto/paket pa naj bi plačeval okoli 5.000 SIT na mesec za hitrost 1 Mbit/s.

Medtem ko, če pa bi se odločil še za prenos navadne telefonije iz Telekomove na Voljino infrastrukturo, potem pa bi bila sama naročnina (ne za ADSL, ampak za statični telefon) še dodatnega jurja ceneje na mesec, plus to, da bi tudi vsak mesec imel 2 uri zastonj klicev v Telekomova omrežja in sem se tako v končni fazi seveda odločil tudi za to dodatno opcijo.

Tadej

One Comment on “Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares”

  1. […] Najprej še vsi linki do prejšnjih objav, povezanih z mojim pridobivanjem ADSL-a; ta objava je namreč spet nekakšno nadaljevanje parih prejšnjih objav na tem in na sedaj zapuščenem Volja blogu. Kot prvo torej link do objave objavljene še na mojem starem Volja blogu z naslovom “12. ADSL: katero varijanto izbrati || 13.03.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2369 in pa dva linka do dveh objav na tem Sopca blogu; najprej do mlajše objave “Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares“: http://tadej.sopca.com/…/…cisto-zares (objavljene nazadnje), in nato do starejše “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/…za-moj-adsl (objavljene prvo), pri čemer sem pri ta zadnji res mislil, da je vsa stvar že zaključena. […]


Oddajte komentar

