O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Včeraj sem peljal brata na letališče

Ker ponovno nimam nič pametnejšega za napisat in pa seveda tudi zato, ker je spet minilo že tri dni od moje zadnje objave, bom tako samo malo napisal o bratovem potovanju po G.B. in pa o moji včerajšnji divji vožnji na letališče Brnik: http://www.lju-airport.si (ali glej “Brnik Airport” dokument: http://en.wikipedia.org/wiki/Brnik_Airport na “Wikipedia” strani); naj vas pa vseeno opomnim, da zna biti ta objava za marsikoga dosti nezanimiva, ker se v njej, kot ponavadi se, pač ne ukvarjam z recimo temu bolj “kontroverznimi” temami.

Torej, po dolgem času se je moj starejši brat Jan spet odpravil na popotovanje po G.B., konkretneje po Angliji. Najprej je nameraval biti v Londonu nekaj dni in potem iti za preostali čas k sorodnikom (teti, stricu, bratrancem in sestričnam) bolj na sever v mesto Derby, ker pa ni dobil primernega hotela v Londonu je tako šel najprej k njim.

Ker sem pač najboljši in najbolj izkušen voznik v familiji, smo se tako zmenili, da ga bom jaz peljal na letališče. Letalo je imelo odhod ob 16:46, tam pa smo nameravali biti nekje ob 15:30, tako da smo se zmenili za odhod iz Ljubljane za ob 15:00. Tako pridem jaz nekje 5 minut do 15h domov, na hitro spokamo stvari v avto in se odpeljemo brat, mama in moja malenkost proti letališču. Mama je sicer že takoj na začetku nekaj tarnala o možni gneči na cesti, pa je nisem jemal preveč resno.

Sedaj pa pozor. Pridemo tako okoli Rožnika po Večni poti in nas že tam na križišču z Vodnikovo (ki je takorekoč prvo pravo križišče na poti sploh) pričaka nekje 500 metrska kolona avtomobilov, ki se je premikala po polžje, ali še bolje, se sploh ni. Ko sem tako stal na enem križišču prej sem se v delčku sekunde odločil, naredil majhen prekršek in zavil v Koseze in mimo Podutika proti Šentvidu. Tako smo sicer naredili velik ovinek, a smo se vsaj izognili zoprnemu čakanju. Potem je bilo sicer še nekaj čakanja pri vstopu na Celovško, a je tisto kar hitro minilo. Tu nekje je ura bila že 5 ali 10 minut čez pol štirih, torej čas, za katerega smo mislili, da bomo že na Brniku. Čez par dodatnih minut sem tako že z lažjim srcem podil 150 km/h po avtocesti, ko kar naenkrat zagledam pred sabo novo stoječo kolono, torej kolono na sami avtocesti, urghhh!! V hipu pomislim: ali je bila kakšna nesreča, ali pa so dela na cesti, skratka, smo vsekakor “najebali”. Brat pa se je takrat že začel “prihično” pripravljati na dejstvo, da bo v končni fazi ostal doma. No, na srečo se potem izkaže, da je bilo slednje in smo bili tako kar hitro mimo te zožitve ceste pod nekim nadvozom.

Končno tako le prispemo na Brnik ob 16:15 in brat takoj teče k easyJet: http://www.easyjet.com/sl “kasi”. Hehe, čisto mimogrede, brat je tam deloval nekam zmedeno, ker pač potuje po res zelo dolgem času. Jaz za njim prinesem še del prtljage, z mamo tam še malo postojiva, potem pa se poslovimo. Nažalost je bila tista terasa, kjer lahko gledaš vzlete in pristanke zaradi del na letališču zaprta (za detajle glede obnove/dodatkov glej “prezentacijo” v Flash-u na WWW-strani od Brnika, je kar impresivno), tako da sva se z mamo kar hitro v barvah sončnega zahoda odpravila čez Mengeš (torej ne po avtocesti) nazaj proti Ljubljani.

Pozdrave, Tadej

4 komentarji on “Včeraj sem peljal brata na letališče”

  1. trik pravi:

    tvoj brat je mel zegen.
    Easyjet ma policy da se moras cekirat 1 uro pred odhodom letala ali pa ne letis. Pika pika stop. Ni debate.
    Najbrz je pr nas mal lazje kr je letalisce mejhno. Sam nej le gleda da cesa taksnega ne nardi na gatwick-u. Ker mu bojo mirne volje prepovedal bording in mu po moznosti zaracunal kaksn upgrade 🙂

  2. tadej pravi:

    Hvala za komentar in pa, ga bom opozoril, da bo (bolj) pazil pri povratku domov.

    Tadej

  3. writingUp pravi:

    [31.] Another blog-related announcement (25.11.2006)…

    Referral Link: http://www.writingup.com/?referer=9071
    In this very short “blog-entry” I only have one blog-related announcement to make, i.e. an announcement related to this particular “ad revenue sharing” blog of mine on writingUp, that you are in…

  4. […] Comment on Ljudje in njihovo a priori nezanimanje by teaComment on Alternativna metoda za zdravljenje raka by abarisComment on Alternativna metoda za zdravljenje raka by abarisComment on Včeraj sem peljal brata na letališče by writingUp […]


Oddajte komentar

