O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Sopca blog-kategorije in favicon fajli

Gulp, to je v bistvu spet ena objava, ki je bila originalno zamišljena kot e-mail ruph-u (torej e-mail, ki bi moral biti potem “konvertan” v objavo za na blog, vsaj mišljeno je bilo tako), na katerega se vedno obračam v teh WordPress oz. webkoding zadevah, a ga v končni fazi sploh nisem odposlal in sem ga raje kar direktno objavil tukaj na blogu. Kot sem nakazal že v “Excerpt-u” je tudi ta objava nastala zato, ker spet nimam nič pametnejšega, o čemer bi pisal. V njej pa bom govoril o “kategorijah” tule na Sopci (in dveh možnih “sistemih” njih uporabe) in pa o t.i. “favicon” fajlu, katerega mi bo v kratkem Sopca admin iz “generične” ikonce spremenil v čisto mojo ikonco.

Read the rest of this entry »

