O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Bloganje in pa kako majhen je ta svet

Kot rečeno, tole je ena taka čisto kratka objavica o tem, kako sem preko Jonasovega bloga (no, v bistvu prek komentarjev na njem), spet prišel v stik z mojo bivšo sošolko iz gimnazije, s katero se nisva videla že kar nekaj časa, errr, natančneje kar 5 ali 6 let. Kakorkoli, tule je še link do njenega “MOJCAS”: http://mojcas.blog.siol.net bloga na Siolovem Blogos-u: http://blog.siol.net (da ji naredim malo zastonj reklame in posledično prometa), kot vidite ji je več kot očitno ime “Mojca”, njen priimek pa se začne na črko “S”, zato tak naslov.

Objava v kateri se je to zgodilo pa ima naslov “Nočem te nazaj“: http://jonas.blog.siol.net/2006/11/03/nocem-te-nazaj (o nekemu bendu “Da Phenomena”), pri čemer ima njen, mislim da prvi komentar (na katerega tudi jaz odgovarjam) zaporedno številko 39, na moj komentar pa odgovarja pod številko 59, medtem ko pa ima moj komentar zaporedno številko 52 (torej komentar, v katerem odgovarjam na njenega, ni pa to moj prvi v tej objavi), naslednji in zadnji pa številko 62.

Pri mojem, priznam, dokaj žolčnem odgovoru na njen komentar pa se je šlo zato, da sem ji malo “poočital” uporabo meni izredno nepriljubljene fraze: “get a life“, s tem, da sem napisal, da je s tem pri meni “izgubila prav vso kredibilnost”. Namreč, po angleških forumih se ta “fraza” ponavadi uporablja v smislu: “ne viseti za PC-jem in pojdi ven, na zrak” itd. skratka, popolnoma nesmiselno se mi zdi to, da nekdo, ki v tistem trenutku sam sedi za računalnikom in piše nek post/komentar (ironično, kot odgovor tistemu, kateremu v tem primeru “svetuje”), svetuje nekomu drugemu, ki pa pač počne isto stvar kot on sam, torej sedi za PC-jem in piše post/komentar. Zato sem tudi napisal, da se to fazo ponavadi uporablja takrat, ko zmanjka argumentov.

Enivejs, potem mi je ona poslala e-mail, mi v njem povedala kdo je in razložila kaj je s tistim “get a life” sploh hotela povedati in sem tako naknadno ugotovil, da sem jo čisto narobe razumel.

Tadej

4 komentarji on “Bloganje in pa kako majhen je ta svet”

  1. Mojcas pravi:

    uufffff…i feel honored:)
    jaz tut vesela, da sem te najdla in ugotovila, da še veliko ne vem o tebi…tako, daaaa tisto ‘sem ga nekoč poznala’ hmmmm…ni na mestu…hvala za reklamo:) jo bom naredila še jaz malo:)

  2. tadej pravi:

    Hvala Mojca, res ti hvala – 😀 (za prijazne besede itd. in pa seveda za “reklamo”), ravno ta trenutek namreč berem tvojo zadnjo objavo …

    Tadej

  3. Mojcas pravi:

    Ni za kaj:)
    …berem tvoj blog in mi ni nič jasno tisto o računalništvu, sej neke stvari so mi jasne..sam…zdaj vem na koga se obrniti, če bom imela kako vprašanje glede tega:)

    Pozdravček!
    m

  4. tadej pravi:

    Seveda Mojca, hehe, v bistvu že nasploh prav z veseljem pomagam ljudem pri težavah z njihovimi PC-ji. Pač, ker se na ta način vedno veliko novega naučim in pa tudi iz tega razloga, da potem malo “delim” okoli moje principe, nasvete itd. – ;), s čimer imam tudi že v principu veliko veselje.

    pozdrav, Tadej


Oddajte komentar

