O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Margarita Drozd, dieta in nategovanje

V zadnjem času se je v nekaterih prilogah časopisa Delo (recimo v “Oni” in v “Vikendu”) spet začel pojavljati oglas za shujševalno dieto po t. i. metodi “slavne igralke in Evropske zvezde” Margarite Drozd. Razlog zakaj pišem o tem pa je ta, da se je ta oglas pojavljal že kakega pol leta nazaj in je prinesel veliko smeha v našo hišo –  seveda v smislu, kako je lahko kdorkoli tako neumen, da nasede taki stvari. Da ne govorim o nekem žigu, ki naj bi potrjeval pristnost prej/potem fotografij in pa kako nasploh vse skupaj deluje precej amatersko, od izbire njenega imena, celotnega “intervjuja” z njo, do samih odgovorov v tem intervjuju itd. Medtem ko v  Annual report 2004 piše, da je vse skupaj en velik nateg. Že tretji rezultat iskanja z Google te pošlje na ZPS stran (ZPS = Zveza potrošnikov Slovenije), na njej pa piše sledeče.

Margarita Drozd ni shujšala brez diete
8.11.2006: Kljub temu, da je Oglaševalsko razsodišče že pred letom dni na prijavo Zveze potrošnikov Slovenije odločilo, da je oglas “Margarita Drozd: izgubila sem 30 kg brez diete” zavajajoč, podjetje še vedno nadaljuje z oglaševanjem. K veliki meri zdravega razuma in kritičnosti poziva tudi Ministrstvo za zdravje.

/OPOMBA: Link “VEČ” na temu dokumentu pa dalje do tega linka, kjer je objavljen cel obširen članek o tej goljufiji.

Potem, glede na to, da naj bi bila ta Margarita Drozd “slavna igralka”, ki je, citiram: “… igrala v 2 filmih, ki sta bila nagrajena na velikem filmskem festivalu v Cannesu. Več kot 8 milijonov gledalcev jo lahko vsakodnevno vidi na televiziji.“, sem seveda tudi skočil na  stran IMDb (IMDb = Internet Movie Database), kjer imata na primer tako “obskurna” igralca, kot sta naša soseda Igor Koršič (klik) in Draga Potočnjak (klik) vsak svojo stran, torej bi morala vsekakor imeti tudi “znana Evropska zvezda”, a ne? No, iskanje na IMDb za “Margarita Drozd” vrne tole stran, hehe.

Še “thumbnail” tega oglasa:

(klikni za večjo varijanto slikice)

Aja, pa kot zanimivost morda še tole: pod intervjujem v “Oni” (ki naj bi se baje zgodil v “znani ljubljanski restavraciji”) je podpisan neki Alen Škoro, pod nekim drugim identičnim intervjujem pa neka Dzevana Brljakvić (ali nekaj takega); pišem namreč po spominu.

Mislim pa, da sem odkril tudi eno drugo možno “cako”. Namreč v majhnem tisku v prijavi za to kuro/dieto sem opazil, da lahko neko podjetje “Vitkost d.o.o.” (v drugi varijanti oglasa pa se pojavlja še podjetje “Ideal Servis d.o.o.”; obe sta iz Maribora) uporablja vaše podatke, ki jih vnesete ob prijavi. Hehe, zraven je sicer res 0.2×0.2 mm velik kvadratek, ki naj bi ga naročnik kure prekrižal v primeru, če tega noče. Torej očitno to podjetje misli služiti tudi s prodajo teh podatkov zainteresiranim, s precejšnjo sigurnostjo predvidevam, da v oglaševalske namene. Ali z drugimi besedami, ta folk bo v bližnji prihodnosti najbrž začel dobivati enormne količine raznoraznih zastonj reklam, ponudb, oglasov itd-

P.S. – Res pa sem se naknadno spomnil, da ko sem takrat (pol leta nazaj) tudi iskal po WWW-ju za Margarito Drozd, sem res našel neko stran (se mi zdi da Poljsko), ki je vsebovala listo nadaljevank oz. filmov (poljskih seveda), kjer naj bi igrala neka “Margarito Drozdi” (z dodanim “i”), pa to vseeno še nič ne pomeni, namreč je čisto možno, da je bila ta stran “fejk”.

Pozdrav, Tadej

