O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Partizani in domobranci med WW2: del 2

Že kar nekaj časa nazaj sem imel z mamo spet enega od teh, recimo temu “političnih pogovorov”. V pogovorih z mamo sicer vedno zagovarjam t.i. “levico” (oz. kar koli je že nasprotnega “desnici”), glede na to, da je ona dokaj skrajna in neobjektvina kar se teh reči tiče. Celoten pogovor je namreč šel v smeri, da sem ji jaz probaval dopovedati, da je sodelovanje z okupatorjem tvoje domovine kakorkoli že gledaš na to nekaj popolnoma nemoralnega in nesprejemljivega; in to seveda še vedno trdim. No, je pa ta objava seveda nadaljevanje včerajšnje objave na tem mojem Sopca blogu. Mimogrede, zadnjič sem premišljeval, da sem bil jaz v bistvu vsa leta prej celo zelo ostro na “levi strani” (kot rečeno sem recimo celo na demonstracijah proti vojni v Iraku vrgel jajce v U.S. ambasado), torej na strani raznih “mirovnikov” (bajdvej, kot pravijo v SP-ju: “caring sells”), sem pa potem v zanjem času šele prestopil bolj proti “sredini” oz. “desnici”. Sam preobrat pa se je zgodil, ko je bila tista reč s t.i. “Molotovci”, ki so jih hoteli vreči ven iz tiste nelegalno zasedene stavbe (ja, najprej sem jih celo šel tja spodbujat, potem pa sem malo začel razmišljati o vsem skupaj), ampak več o tem kdaj drugič.

Read the rest of this entry »

Partizani in domobranci med WW2: del 1

Kot sem napisal že v “Excerpt-u” od objave bom v tejle objavi, ki “odpira” serijo objav (predvidoma treh) o partizanih, NOB, komunistični partiji in kolaboraciji in domobrancih med drugo svetovno vojno (v naslovu “WW2“) in po drugi strani o komunizmu, demokraciji, Cerkvi in političnih sistemih ali svetovnih ureditvah nasploh, vam bom za uvod v to serijo objav v bistvu samo ponudil v branje enega od mojih “pisem bralcev” v časopisu Delo (kot odgovor gospodu Antonu Podgoršku), tokrat celo v “Sobotni Prilogi“. Seveda pa bom dodal tudi par razlag tega pisma/članka, oziroma nekaj misli povezanih z njim. O tem sem sicer tudi že na kratko pisal v objavi z naslovom: “23. Spet moje Pismo bralcev v Delu || 11.08.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2592 na mojem sedaj “zapuščenem” Volja blogu.

Read the rest of this entry »