O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Partizani in domobranci med WW2: del 3

Kot rečeno, s tole objavo zaključujem serijo treh zaporednih objav (“del 1”, “del 2”, “del 3”) z naslovom “Partizani in domobranci med WW2” o partizanih in domobrancih v drugi svetovni vojni, o komunizmu, demokraciji, Cerkvi, političnih sistemih oz. svetovnih ureditvah in tako naprej. Še enkrat torej: kot sem že napisal v prejšnjih dveh objavah: jaz že nasploh nisem kar tako na nikogaršnji strani (brez zares tehtnih razlogov in temeljitega razmisleka o stvari), tudi mi je jasno, da noben politični sistem ni popoln (je pa demokracija še najbolj blizu), ampak, kot se reče, dajmo reči bobu-bob in povejmo tudi kaj je bilo slabega v prejšnjem sistemu, ne pa se delati, kot da se nekatere te stvari sploh niso zgodile.

Read the rest of this entry »

