O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ljudje in njihovo a priori nezanimanje

Tale z računalništvom nepovezana objava je tudi delno “konvertana” iz serije dveh, treh e-mailov, ki sem jih tam nekje dva tedna nazaj poslal “listi” mojih prijateljev, govori pa nasploh o ljudeh (errr, vrsti ljudi), ki za neko stvar a priori rečejo: “mene pa to ne zanima“, je čisto vseeno za kaj točno gre, v bistvu to velja za katerokoli stvar. To sem naprimer sam večkrat doživel, ko sem komu jaz kaj o računalništvu razlagal (je pa tudi ogromno drugih podobnih primerov/tem, da bi jih sedaj vse našteval), seveda, to sem počel samo na čistem začetku, ko je bilo to zame nekaj čisto novega in sem bil totalno navdušen nad vso stvarjo. Seveda sem se potem pač navadil, da vsakega te teme enostavno ne zanimajo.

Read the rest of this entry »

