O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O mojem veselju s spam/scam e-maili

Ja, kot sem že napisal v objavinem “Excerpt-u”, bom v tej objavi pisal o zabavi, ki jo imam, ko kao totalno naivno odgovarjam na razna spam/scam e-mail sporočila (in seveda potem berem morebitne odgovore – 😡 ), torej npr. odgovarjam na razne “lottery” e-maile (ki te obveščajo, da si baje zadel na neki “online” loteriji), potem na tiste e-maile, v katerih te prosijo za razne privatne podatke/detajle (naslov, bančne podatke in razne druge take podatke), ker te baje rabijo za “transferat” nek denar iz ene države v drugo itd. (ponavadi zato, ker naj bi tista oseba že umrla); za primer enega takega e-maila pa glej tole objavo na mojem “Senserely” blogu, ni, itak pa sem prepričan, da ste jih tudi vi sami dobili že “na tone”.

Read the rest of this entry »

