O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Nacionalizem, vera, nedoslednost itd.

Kot prvo torej o nacionalizmih, ki to nekako niso. Spomnim se, kako sem zadnjič enega prijatelja (ki je sicer moj zelo dober prijatelj), ko sva bila na sprehodu v Tivolju čisto tako, iz golega zanimanja vprašal, ali je bil njegov dedek Srb ali kaj drugega in se odzval resnično tako, kot nisem pričakoval. Nekako tako protektivno (do česa neki vendar??), kako to njemu itak kao nič ne pomeni (torej narodnost), kako to sploh ni pomembno in tako dalje. Jah seveda, nikakor ni pomembno, to dobro vem tudi jaz sam, je pa pač eno od dejstev/podatkov (če hočeš ali nočeš), ki me je v tistem trenutku čisto slučajno in povsem iskreno zanimal. Pa v čem je v bistvu problem?? Spet drugič sem enega od znancev vprašal, katere narodnosti pravzprav je in toliko, da ga to vprašanje ni užalilo, kao, da to sploh ni važno itd. (isto kot v zgornjem primeru), mene je pa iz gole radovednosti pač zanimalo. Skratka, po mojem mnenju sta šla oba s svojima reakcijama kar malo predaleč, ker mislim, da bi se morala oba zavedati, kako je bilo moje vprašanje v resnici sploh mišljeno in seveda kako ni bilo mišljeno. Problem teh ljudi je, da ne ločijo med golimi dejstvi (da pač nacije obstajajo, kaj moremo) in med osebnimi prepričanji.

Read the rest of this entry »

