O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moji najljubši Firefox triki: del 2

No, tole pa je drugi del serije dveh objav z raznimi kul triki za brskalnik Firefox, ki jih sam uporabljam. Prvi del te serije je bila današnja prva objava, ki se ukvarja izključno z takoimenovanimi “extensions-i”, tale, katero sedaj berete, pa se ukvarja izključno z “about:config” in “userChrome.css” triki/heki, s tem da je vse skupaj obogateno še z nebrojem linkov do raznoraznih uporabnih strani z razlagami le-teh in z raznimi drugimi dodatnimi triki.

Read the rest of this entry »

Moji najljubši Firefox triki: del 1

V glavnem sem dobil idejo za to objavo ko sem bral eno od zadnjih ruph-ovih objav naslovljeno “Pimp my Firefox 2!” na njegovem Sopca blogu (bajdvej, sem tudi sam tam nekaj komentiral), sam pa ne bom samo postal liste t.i. “extensions”, ki jih uporabljam (v bistvu uporabljam le enega samega, glej spodaj), ampak se bom predvsem posvetil raznim kul “about:config” in “userChrome.css” trikom/hekom. No, naknadno pa sem se odločil, da bom glede na dolžino teksta objavo raje razdelil na dve; tale, ki jo sedaj berete se tako ukvarja samo z extensions-i, druga pa se bo ukvarjala samo z “about:config” in “userChrome.css” triki/heki.

Read the rest of this entry »