O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Filmi, ki so naredili velik vtis name

Kot sem obljubil v včerajšnji objavi z naslovom “Včeraj spet gledal film Land of Plenty“: http://tadej.sopca.com/…/…film-land-of-plenty tule na mojem Sopca blogu (no, v bistvu sedaj vidim, da v predvčerajšnji objavi; zamudil sem namreč za 2 minuti, grrr – 😡 ), sledi danes še ena objava kot nadaljevanje ravnokar omenjene o še nekaterih drugih takih filmih (kot rečeno, predvsem tistih, katere sem gledal v zadnjem času), ki so tudi naredili resnično velik vtis name, me osupnili. To je bilo, ko sem že dobil/imel računalnik (tako da sem potem lahko tudi na veliko “research-al”), res pa je, da sem v vseh teh letih gledal vsaj nekje 100-150 večinoma dosti dobrih filmov (predvsem ZF-filme in pa ponavadi take, ki takrat sploh še niso prišli v kino), katere mi je posojal en prijatelj enega za drugim, jaz pa seveda njemu svoje. Samo zato, da bi našteval še vse te tu res ni prostora.

Prvi tak film je bil najbrž vsem dobro znani film “Bowling for Columbine“: http://www.imdb.com/title/tt0310793 Michaela Moorea, po ogledu katerega (v bistvu po drugem ogledu, če sem natančen) sem šel na razne strani, ki sem jih našel na WWW-ju, s res osupljivim in detajlnim t.i. “time-line” poteka dogodkov. Spomnim se, da sem tako “not padu”, da eno noč zato nisem šel spat.

Temu je sledil sicer ne film, ampak serija
Babylon 5“: http://www.imdb.com/title/tt0105946 napisal in režiral pa jo je od JMS (ali J. Michael Straczynski), je pa zelo podobna recimo “Star Trek-u”, “DS-9” in “Farscape-u”. Tudi totalno čustvena stvar, polna moralnih in življenskih zgodb, ko enkrat “not padeš”. Naj tukaj omenim tudi ostale meni zelo priljubljene serije/risanke “Dilbert“, “Futurama“, “Simpsons“, potem že zgoraj omenjeni “Star Trek” in pa seveda genijalni in vsaj zame osebno nepogrešljivi “South Park“.

No, temu pa seveda sledi dokumentarni film Wernerja Herzoga z naslovom “Grizzly Man“: http://www.imdb.com/title/tt0427312, govori pa o enemu malo “utrganemu” tipu Timothyju Treadwellu: http://www.imdb.com/name/nm1765842, ki je preživel celih 13 poletij med grizzly-ji v divjini, se “spoprijateljeval” z njimi itd., potem pa so njega in njegovo bejbo požrli ta 14 poletje (no, ne ravno “požrli” ampak “požrl”, torej en star, zajeban in lačen medved); jah, tip je seveda res nič drugega kot izzival usodo, ampak zraven pa je posnel tako hude/unikatne prizore, da vam res vsem priporočam ogled filma. Lahko tudi skočite na “Grizzly Man”: http://en.wikipedia.org/wiki/Grizzly_Man in “Timothy Treadwell”: http://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Treadwell na “Wikipedia” strani za več informacij o filmu in glavnem akterju. Skratka, res totalno pretresljiv dokumentarec, predvsem se ti pa zasmili ta tip, ki očitno ni bil čisto pri pravi. Veliko sem tudi komentiral film (in debatiral o njem) na IMDb.

Dalje sem si kakšnega pol leta nazaj od nekega mojega znanca na DVD-ju izposodil par res hudih starih/legendarnih in pa tudi par novejših grozljivk. Najprej sem si ogledal “Frailty“: http://www.imdb.com/title/tt0264616, ki sicer ni star film (posnet 2001) in katerega sem si mimogrede že enkrat prej ogledal, govori pa o nekem fotru in dveh sinovih, ki pobijajo ljudi, ker je imel fotr nekakšno razsvetljenje, da so ti ljudje “demoni”, za katere mu je potem angel naročil, naj jih pobije. Hudo je pa to, ker na koncu ne veš točno, kaj pa če so celo res. Zatem sem gledal film “Hostel“, ki je res sicer tudi bolj nov film (posnet 2005), a vseeno zelo hud. Govori o treh mladih turistih (dva Američana in Islandec), ki grejo iz Amsterdama v en Hostel na obrobju Bratislave, več ali manj zato, da bi fukali lepa dekleta. No, potem pa se izkaže, da je vse skupaj, vsa scena nekako zrežirana, da je vse nekaka kulisa. No, v filmu je vsekakor veliko mučenja in krvi (pa tudi zabavnih prizorov); torej vsekakor vredno ogleda. Sledijo pa omenjene stare/legendarne grozljivke it z tistega DVD-ja, najprej sem si ogledal “The Hills Have Eyes” (1977): http://www.imdb.com/title/tt0077681, očitno ena legendarnih grozljivk, za katero nažalost prej sploh nisem vedel. Tule imate tudi link do “The Hills Have Eyes (1977 film)”: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hills_Have_Eyes_(1977_film) na “Wikipedia” strani, ki sem ga slučajno našel v nekem starem e-mailu. Tako mi ostajajo za omeniti še originalni “The Texas Chainsaw Massacre” (1974), torej ena starejša verzija tega filma in pa “The Exorcist” (1973), linkov do dokumentov od teh dveh filmov na IMDb pa se mi ne da iskati. Ostale sem namreč vse že imel, ali v kakšnem .txt falju, ali v FF “cache-u”. Aja, res pa je, da mi noben od teh naštetih filmov ni dal ravno blazno misliti, so mi pa bili tako všeč, da sem nekatere po dvakrat gledal.

Čisto pred kratkim, torej recimo v zadnjih dveh, treh mesecih pa si po vrstnem redu ogleda sledijo še filmi “Constantine“: http://www.imdb.com/title/tt0360486 (grozljivka z Keanu Reevesom v glavni vlogi), “Rebound“: http://www.imdb.com/title/tt0376108 (mladinsko-košarkarsko-športna komedija) in kot zadnji “The Girl Next Door“: http://www.imdb.com/title/tt0265208 (res zelo simpatična romantična komedija), spet pa isto kot pri grozljivkah zgoraj, mi ti konkretni filmi niso dali ravno blazno česa za razmišljati, so mi pa bili tudi tako zelo všeč, da sem vse te po dvakrat gledal. Ups, ali pa je bilo to zaradi tega, ker preprosto nisem imel nič drugega za gledat – 😉 ??!

P.S. – Oho in pa še kot morda malo nepovezano, ena taka podobna stvar (torej to, da sem veliko “research-al” po Internetu) pa se mi je zgodila tudi tam nekje pol leta ali celo že eno leto nazaj, ko sem imel spet eno dolgo branje treh fajlov (torej zdownloading strani), katere imam že takrat relativno dolgo shranjene na disku in sem jih potem nekje pred pol leta nekako ponovno odkril. V to branje pa sem tako “not padel”, da sem ostal buden do 10:00 zjutraj/dopoldne, kar se mi zgodilo že dolgo; natančneje od takrat, ko sem bral eno stran z raznimi detajli/podatki (predvsem “čustveno naporen” je bil zelo natančen takoimenovani “timeline dogodkov”) od masakra v Columbine-u. Gre pa za osupljive podatke glede nesreče space-shuttle Columbia (mimogrede, isto vsebuje grozljivo natančen time-line dogodkov), predvsem sem bil totalno navdušen nad raznimi tehničnimi detajli; recimo glede vzleta, vstopa v atmosfero, dalje glede tega, kako recimo z pregledovanjem podatkov iz raznih senzorjev v trupu, krilih in kabini itd. uspejo rekreirati zadnje minute astronavtov in kaj točno se jim je zgodilo. Poglejte si sami to stran tule: http://www.io.com/%7Eo_m/clfaq/clfaq.htm (dokument “clfaq”), http://www.io.com/%7Eo_m/clfaq/s2.htm (dokument “s2.htm”) in http://www.io.com/%7Eo_m/clfaq/s3.htm (dokument “s3.htm”)

Pa lepe pozdrave, Tadej

4 Komentarjev on “Filmi, ki so naredili velik vtis name”

  1. Pero says:

    Si mi dal par idej in se mi ze snema z emule.
    No ti se js par naslovov priporocim, ki sem jih zadnje dni videl:
    Assault on precinct 13 (ta star od Johna Carpenterja, po svoje ful smesn), Thank you for smoking, Auto focus, Deliverance (ta je po moje tebi najbolj zanimiv), Match Point (ne vem zakaj ga tok simfajo ljudje, men je genialen in tako blizu, glede na to da sem le ekonomijo studiral in poznam cel kup norih povzpetnikov). Noben ni spektakularen so pa zelo gledljivi(mec point mi je pa dejansko zelo kul).

    Grem spat.
    Lepo se mej.

  2. tadej says:

    Ej ne boš verjel, da sem si po nekem slučaju ravno prejšnji mesec po dolgem cajtu ponovno ogledal “Deliverance“. Še posebej me je (spet) navdušilo igranje kitare s tistim spačkom/hill-billyjem. In pa hvala tudi za ostala priporočila!!

    l.p., Tadej

  3. tadej says:

    Errr, ali veste, da sedaj vidim, da sem pri filmu “The Girl Next Door” čisto pozabil omeniti enega od biserov tega filma, torej pozabil sem omeniti glavno igralko Elisho Cuthbert: http://www.imdb.com/name/nm0193846 (seveda “glavno” poleg Emile Hirsch-a, ki je moški); prosim vas verjemite mi, že ona sama je več kot zadosten razlog za ogled filma -;) . Aja, pa spet sem, (da ne bi “editiral” same objave zgoraj (isto kot včeraj pri eni drugi objavi), “pritisnil” tole opombo kar semle spodaj pod komentarje.

    Tadej


Oddajte komentar

