O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kako veš, da si preveč časa za PC-jem

Idejo za tole kratko objavico sem dobil par minut nazaj, ko sem bral zadnjo objavo na izgubljen-covem “Zapiski izgubljenega v času” Sopca blogu naslovljeno “Si programer?“: http://izgubljen.sopca.com/…/si-programer. Najprej sem sicer mislil, da imam jaz tudi eno podobno “listo” doma v kakšnem fajlu (jah, jaz si pogosto shranjujem take stvari) in sem dejansko že bral točo te točke, ki jih je objavil “izgubljenc”, potem pa sem se spomnil, da sem jaz enkrat dejansko odprl topic o tem na strani Geek Culture: http://www.geekculture.com, oziroma natančneje na The Geek Culture Forums: http://www.geekculture.com/ultimatebb/ultimatebb.php; bajdvej, moj “nick” tam je kot tudi na mnogih drugih straneh/forumih satyr.

Skratka, govorim pa o forum topic-u, ki sem ga kot rečeno odprl jaz, naslovil pa sem ga “You know you spend too much time infront of computer …“: http://www.geekculture.com/…/…t=002368, ali po “Veš, da preživiš preveč časa pred kompjuterjem …”. Tule spodaj imate moje moje poste v zgoraj omenjenem topic-u, seveda pa vam toplo priporočam kaj so imeli za napisati razni drugi uporabniki, prov res hudo zabavno. Tokrat bom tudi naredil izjemo glede na moje osebne “standarde” pisanja in formatiranja postov (ki se jih obsesivno držim) in jih bom sortiral tako, da je najstarejši prvi/zgornji, najmlajši pa zadnji/spodnji. Kot rečeno, moj standard pisanja je ravno obraten, v tem primeru pa tako bolj paše, ker so pač tako postavljeni (v takem vrstnem redu) tudi na samem forumu.

Moj prvi post v tem topic-u:

… when you’re reading a newspaper or some magazine, you want/attempt to search for a word pr phrase (for instance “in-line” like with Firefox), and only later you realize that what you are reading is not a file/document on your PC; you see, this is a completely true “real world” example, i.e. this actually happens to me from time to time.

Moj post št. 2 v tem topic-u:

And yeah, not to mention the text-editors’/word-processors’ “Undo” function …

Moj post št. 3 v tem topic-u:

Oh, and yet another example. When I am writing an SMS in my mobile phone, I totally miss that I can’t use “carriage-returns”; not to mention the “copy/paste” feature, lol …

Kakorkoli že bodi, to je v glavnem to. Kot sem že zgoraj omenil, je bila danes na vrsti pač eno razmeroma bolj kratka objava (ampak tudi take rabimo, a ne??), se pa kot vedno veselim morebitnih komentarjev, kakršnikoli pač že bodo – 😀 …

Tadej

2 komentarja on “Kako veš, da si preveč časa za PC-jem”

  1. fat pravi:

    search po knjigi … stokrat sm ga hotu. Sej pride 🙂

  2. tadej pravi:

    Ja res je, hehe: “e-knjige” rules!!!

    Tadej


Oddajte komentar

