O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1

V tej prvi objavi danes pa še malo o ostalih stvareh, ki ponavadi naredijo vtis name in mi dajo misliti, oziroma natančneje, o recimo temu “kategorijah” le-teh stvari. Kot rečeno je ta “multimedija” lahko tekst, slike (oboje kot Internetne strani), audio, video in tako dalje. Malo dileme sem sicer imel kako jih poimenovati v naslovu objave, pa sem se na koncu odločil, da je še najbolje opiše izraz “multimedija” (saj vsebuje vse vrste: tekst, slike, audio in video), saj bom, kot rečeno, govoril o različnih medijih in ne samo o neki konkretni vrsti. Torej govorim o raznih posnetkih pomembnih zgodovinskih dogodkov (vstaj, nasilja, notoričnih in/ali usodnih “incidentov”) in drugih takih ponavadi nasilnih dogodkov, potem dalje o številnih straneh in dokumentih na spletni encikopediji “Wikipedia” itd. Seveda še posebej spet omenjam tiste stvari, ki so naredile vtis name, oz. katere sem “obdelal” v zadnjem času. Sama objava pa je neke vrste nadaljevanje ene od prejšnjih objav naslovljene “Filmi, ki so naredili velik vtis name“: http://tadej.sopca.com/…/…velik-vtis-name (vmes je bila edino tista objava o moji navdušenosti nad vlaki in železnico) tule na tem mojem blogu.

Začel bom tako z video posnetki “Tsunami valov” (mislim, da se piše z veliko začetnico) in posledičnega razdejanja v obalnih državah Indijskega oceana na Božični večer leta 2004 (če se ne motim), ki jih lahko tudi vi zdownloadate s strani Tsunami Videos: http://www.asiantsunamivideos.com, za ostale informacije in podobne strani pa je tule še link do rezultata iskanja za kombinacijo “tsunami videos“: http://www.google.com/…Tsunami+videos…Google+Search. Ti konkretni posnetki mi recimo niso dali miru kar nekaj zaporednih tednov, sem jih pa seveda tudi omenil v e-mailih moji “listi” prijateljev. Oh in pa še kot ena zanimivost, ki sem jo posledično odkril (kot rezultat sledenja “internal” linkom po Wikipedi-i); odkril sem namreč t.i. “Freak/rogue waves”. To so ogromni, tudi do 100m in več visoki valovi, za katere so znanstveniki še pred kratkim trdili, da je kaj takega v praksi sploh nemogoče (torej sam pojav valov višjih od 30m) in ki nastanejo takorekoč “iz nič”, ponavadi celo na odprtih morjih; tule je link do “Freak wave” dokumenta: http://en.wikipedia.org/wiki/Freak_wave na “Wikipedi-i”. Toplo vam priporočam tudi nadaljne sledenje “eksternal” linkom, ali pa vtipkajte “freak wave photo” ali “rogue wave photo” (ali pa samo “freak wave” ali “rogue wave” v Google Images) v iskalnik Google in našli boste ogromno dodatnega gradiva o tej zadevi.

Nadaljujem z ničemer konkretnim, bi vam pa vsem rad omenil človeka z imenom Alex Jones iz Austina v Texsasu, ki operira s stranema Infowars: http://www.infowars.com (tukajle lahko dobite linke za njegov “radio talk show”: http://www.infowars.com/listen.html) in Prison Planet: http://www.prisonplanet.com o teorijah zarote “11. September 2001” (katere je seveda tudi treba jemati z veliko skepso), potem o t.i. NWO, globalnih elitah, skrivnih združbah in kar je še takega. Glavni problem s temi ljudmi pa je po moje v tem, da njihove teorije temeljijo večinoma na neosnovanih špekulacijah brez resnih dokazov. Nekako vse v smislu, da če se je nekaj takega zgodilo že kdaj v preteklosti, potem to nujno pomeni, da se isto dogaja danes. S tem jasno ciljam na Alexovo neprestano omenjanje Neronovega požig Rima (potem je, kot je znano, krivil Kristjane), Hitlerjevega požiga “Reichstag-a” (krivil je Poljake, ali Žide, ne vem točno), ali na omenjanje veliko kasnejšega “Northwoods document-a” v dvajsetem stoletju, ko so t.i. “Joint Chiefs of Staff” planirali napade na lastna ameriška civilna letala in podobno, da bi lahko krivila Kubo, kot razlog za napad nanjo. Skratka, problem je v tem, da nimajo nobenih pravih indicev, da sklepajo na resničnost neke stvari že iz same možnosti, da je to nekaj res. Večinoma pa te njihove teorije temeljjijo na izjavi enega novinarja ali kakšnega (po možnosti “desidentskega”) strokovnjaka itd.

Ali z drugimi besedami, to je folk (Alex Jones in njegovi “učenci”), ki se noče sprijazniti z dejstvom, da za vsem skupaj pač ne stoji neka skrivnostna združba “upravljalcev sveta”; skrivne združbe, kot so prostozidarji ali npr. “Skull and Bones” (in zbiranje v Bohemian Grove), “Illuminati” itd. sicer res obstajajo in imajo najbrž res kar nekaj vpliva (predvsem na finančno-gospodarske plati življenja), vendar osebno močno dvomim, da dejansko vodijo svet, karkoli naj bi že to pomenilo. seveda pa je res, da imajo kdaj kakšno osnovo pri kakššni konkretni zgodbi tudi prav. No in res pa je tudi, da jaz vseeno že iz lastne zabave dokaj redno poslušam njegov “radio talk show”. Tukajle pa za boljšo ilustracijo dodajam še link do “9/11 conspiracy theories” dokumenta: http://en.wikipedia.org/…/11_conspiracy_theories. In pa bajdvej, seveda ima tudi on svoj dokument na “Wikipedia” strani; v bistvu, če malo pomislim, mi v tej objavi sploh ne bi bilo treba polinkani nobenega dokumenta na Wikipedi-i, saj Wikipedia itak vsebuje vse; s tem mislim, da vsebuje vse “internal” linke, kot seveda tudi to, da vsebuje članke o takorekoč katerikoli temi, človeku, dogodku itd.

No in ko smo že pri “9/11” (ali po naše “11.9”), včeraj sem prvič poslušal audio posnetek “911 klica” nekega tipa z imenom Kevin Cosgrove, ki je bil ujet v 105 nadstropju enega od dvojčkov WTC; še posebno sem se recimo “posvetil” grozljivemu zvoku začetka rušenja stavbe (ki se ga sliši po telefonu) in ga poslušal znova in znova, zraven pa mi je kot noro razbijalo srce in sem se celo za trenutek ustrašil, da me bo kap. Tukajle sta pa še linka do konkretnega dokumenta “Kevin Cosgrove”: http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Cosgrove, “posvečenega” prav njemu in do bolj splošnega “September 11, 2001 attacks” dokumenta: http://en.wikipedia.org/…/September_11%2C_2001_attacks na sedaj že kar nekajkrat omenjeni/polinkani strani “Wikipedia”. Pred spanjem pa sem si poskušal še v mislih predstavljati celotno vzdušje in pa kako je njemu zgledalo, ko se je začel rušiti stolp, kaj se je zgodilo z njegovim telesom itd.

P.S. – Seveda pa je popolnoma jasno, da je prav vsaka smrt enako tragična (smrt Slovenca, Američana, Palestinca, Izraelca, Nigerijca ali Kitajca, da vključim prav vse glavne predstavnike ras), pa če je posneta ali ne, samo kaj moremo, posnete stvari so pač bolj vizualno močne. Je pa to, torej gledanje in ponavljanje teh posnetkov seveda dostikrat “mučenje samega sebe” (kot je to dobro poimenoval en moj prijatelj, ki prav zato tega ne počne), naprimer recimo, če govorim o video posnetkih obglavljenj, umorov, nasilja kar tako itd., ali pa npr. audio posnetkih “911 klicov” (za en primer glej odstave zgoraj) in tako naprej. In pa zavedam se tudi tega, da bi se vsemu temu (podobno kot moji fascinaciji s trupli, ki je pa vsaj delno štos) lahko reklo tudi “mrhovinarstvo”, vsaj moja mama temu tako pravi, ko ji rečem, da greva z Borisom na progo.

Tadej

4 Komentarjev on “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1”

  1. […] Ta nova serija dveh objav pa je neke vrste nadaljevanje ene prejšnjih serij tule na tem mojem blogu, torej serije o multimediji, ki nasploh ali ponavadi naredi velik vtis name; tukajle so še linki, najprej do zadnje objave v omenjeni seriji objav z naslovom “Multimedija, ki pusti vtis: nujen dodatek“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-2, potem do predzadnje/druge “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-2 in na koncu še do prve objave naslovljene “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-1, pri čemer sem še posebej v tej ta prvi že nekaj malega napisal o napadu 11. septembra 2001. Sama objava pa kot že rečeno v “Excerpt-u” bolj kot ne vsebuje samo linke do raznih dokumentov na s to temo (torej, ali je bilo rušenje WTC kompleksa namerno ali nenamerno) povezanih straneh; seveda pa dodajam tudi moje kratke komentarje oz. videnja vsega skupaj. […]

  2. […] Zadnji komentarji Tadej: spletne objave » Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 1 je povedal v Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1Tadej: spletne objave » Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 1 je povedal v Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2Tadej: spletne objave » Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa je povedal v Moje novo pismo bralcev za Delovo SPtadej je povedal v Kako narediti veljaven Google Sitemap ??Milan’che je povedal v Kako narediti veljaven Google Sitemap ?? […]


Oddajte komentar

