O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2

Tole pa je drugi del in nadaljevanje današnje prve objave z naslovom “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-1 (obe sta, priznam, bolj morbidni) o tekstih, slikah, audiu, videu, s skupnim imenom “multimedija” ali “multimediji”, ali bolje, o eni konkretni vrsti od naštetih vrst medijev (ne v smislu formata ali karkoli takega; s tem skratka mislim na eno posebno “kategorijo” teh stvari teh stvari/posnetkov), ki ponavadi naredi velik vtis name in mi ne pusti spati. Da ponovim, s tem mislim recimo na posebne vrste video posnetkov (kot so naprimer ovekovečeni razni prelomni zgodovinski dogodki), potem razne spletne strani in podobno, spet pa naj tudi poudarim, da v tej objavi podobno kot tudi v prejšnji še posebej omenjam tiste strani, ki sem jih prebral in o njih razmišljal v zadnjem času; glej tudi prejšnjo objavo za bolj natančno razlago.

No, res pa je, da se bom v tej konkretni objavi bolj posvetil WWW stranem (še konkretneje strani “Wikipedia”); audio in video posnetke sem namreč omenil že v prejšnji objavi, za link do nje glej Sopca linke v levem stolpcu (ali “sidebar-u”), ali pa tekst/link zgoraj. Kot vedno pa naj tudi tokrat omenim en totalno nepomemben detajl (da se ne “izneverim” sam sebi): to objavo sem najprej objavil ob 1:57, ker pa sem kasneje toliko spremenil (dodal sem celo odstavek/sekcijo “/POMEMBNO:” itd.), sem se jo raje odločil izbrisati in objaviti še enkrat in ima tako sedaj prikazano 4:40 za čas objave.

Tako mi, kot rečeno, v tej objavi ostane še omemba enega ogromnega “vira” teh zadev, to je encikopedije “Wikipedia” in neštetih presunljivih dokumentov na njej, seveda poleg vsega ostalega zanimivega. Pred kratkim sem se naprimer posvetil branju dokumentov o znanih raperjih; omenim naj tukaj samo dokument “East Coast-West Coast hip hop rivalry” dokument: http://en.wikipedia.org/…/East_Coast-West_Coast_hip_hop_rivalry. Konkretno včeraj pa sem se posvetil “1992 Los Angeles riots”: http://en.wikipedia.org/wiki/1992_Los_Angeles_riots o neredih leta 1992 v L.A.-ju, v katerih je umrlo najmanj 55 ljudi, kasneje pa sem bolj slučajno kot ne skočil še na “2005 Cronulla riots”: http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Cronulla_riots, tudi o neredih, le da v tem primeru v Sydneyu leta 2005 (ki pa niso bili tako hudi, umrl ni namreč nihče), vsi pa se spomnimo “2005 civil unrest in France”: http://en.wikipedia.org/…/2005_civil_unrest_in_France lani jeseni. Poleg tega pa sem prebiral tudi dokument o morilcu z imenom Jeffrey Dahmer, ki je pobil, rakosal in ostalo nič manj kot 17 ljudi; tukaj je kot vedno tudi link “Jeffrey Dahmer”: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer (glej pa tudi dokument “Jeff Dahmer”: http://www.crimelibrary.com/…/dahmermain.htm na strani “Crime Library”), sploh zvedel pa sem zanj v eni od zadnjih epizod SP-a.

In kot rečeno, to je samo nekaj takih insertov zadnjih parih dni. Lahko pa si samo predstavljate koliko zgodovine (in ostalega) sem obdelal na “Wikipedia” strani v vseh teh štirih, petih letih odkar imam računalnik; malo me je imelo, da bi kaj od vsega tega tudi tule naštel, pa je preprosto preveč in če bi naštel nekatere (dogodke, strani itd.), bi s tem namreč delal “krivico” vsem drugim. Seveda pri tem “početju” (torej branju teh dokumentov na Wikipedi-i) tudi sledim “internal” linkom po samo Wikipedi-i, kot tudi linkom do raznih bolj podrobnih “eksternal” strani, tako da se v nekaj minutah lahko nabere čtiva za več ur, ali celo dni.

/POMEMBNO: To o čtivu za dni zgoraj pa zato, ker me “drži” ena moja obsesija s tem, da (če se le da) preberem vse, ali veliko večino vseh strani/dokumentov, ki jih zdownloadam medtem ko sem “online”. To mimogrede vključuje tudi komentarje na blogih, straneh z novicami (strani od TV, časopisov in ostalih “medijev”), pravtako pa SERP-e od rezultati iskanja z Google “search” in tako naprej. Da pojasnim. Nekako me je prišlo v navado (ni pa nič čudnega, saj imam še več takih obsesij), da moram (glede na to, da sem še vedno na “dial-up” povezavi), prebrati vse strani, ki sem jih pač že zdownloadal. Sicer je včasih dovolj to, da vsaj preletim ves tekst na strani, bolje pa, da preberem celotno stran (kar se da natančno); vse to seve s tem namenom, da v celoti “izkoristim” že zdownloadan in plačan material. In če recimo zaprem FF-a preden sem stran dejansko prebral in potem pri naslednjem zagonu ugotovim, da dokument zaradi bogsigavedi česa že ni več v “cache-u”, me dejstvo, da je nisem v celoti prebral, v bistvu zelo nervira (kot rečeno, če sem jo že zdownloadal), še enkrat pa je zdownloadati iz trme nočem. Hehe, včasih je bilo celo tako hudo, da sem bral celo spam e-mail sporočila, isto zato, ker so se pač že zdownloadala in sem to opravičeval s tem, da mogoče kaj zanimivega vseeno piše in kaj novega izvem. Ko dobim ADSL pa se bo ta princip seveda čisto spremenil in se sedaj pravzaprav že bojim kako sem sploh lahko navadil na to.

P.S. – Aja in pa, da ne pozabim: če koga tudi zanimajo te razne reči, danes sem slučajno naletel v prvi kleti CD-ja eno fotografsko razstavo z nebrojem raznih takih osupljivih fotk iz raznih koncev sveta, od tsunamija 2004, lanskega (ali predlanskega) potresa v Pakistanu, posledic orkana Katrina, mrtvih U.S. vojakov, Iraka, Izraela, Gaze in tako naprej; mislim, da je naslov te razstave “Bodies“, nisem pa čisto siguren. In pa še ena stvar: glede v včerajšnji “Navdušenost nad vlaki, železnico itd.“: http://tadej.sopca.com/…/…vlaki-zeleznico-itd objavi opisane moje (in Borisove) navdušenosti nad vlaki in železnico in najine omenjene fascinacije z mrliči, dve taki idealni spletni strani (za take kot sva midva) sta dobro znana stran Rotten: http://www.rotten.com (glej tudi spodaj pod “rotten galleries” za razne druge partnerske strani) in stran Ogrish, ki pa nažalost trenutno ni več na voljo v originalni obliki; redirekta te namreč na stran LiveLeak: http://www.liveleak.com, natančneje semle: http://www.liveleak.com/?ogr=1, kjer je sedaj nova likacija “Ogrish” strani.

Pozdrave, Tadej

3 komentarji on “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2”

  1. […] Ta nova serija dveh zaporednih objav pa je neke vrste nadaljevanje ene prejšnjih serij tule na tem mojem blogu, torej serije o multimediji, ki nasploh ali ponavadi naredi velik vtis name; tukajle so še linki, najprej do zadnje objave v omenjeni seriji objav z naslovom “Multimedija, ki pusti vtis: nujen dodatek“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-2, potem do predzadnje/druge “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-2 in na koncu še do prve objave naslovljene “Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1“: http://tadej.sopca.com/…/…globok-vtis-del-1, pri čemer sem še posebej v tej ta prvi že nekaj malega napisal o napadu 11. septembra 2001. Sama objava pa kot že rečeno v “Excerpt-u” bolj kot ne vsebuje samo linke do raznih dokumentov na s to temo (torej, ali je bilo rušenje WTC kompleksa namerno ali nenamerno) povezanih straneh; seveda pa dodajam tudi moje kratke komentarje oz. videnja vsega skupaj. […]

  2. […] komentarji Tadej: spletne objave » Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 2 je povedal v Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 1Tadej: spletne objave » Porušitevnamerna ali nenamerna: del 2 je povedal v Moji profiliTadej: spletne objave » Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 2 je povedal v Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1Tadej: spletne objave » Porušitev WTC:namerna ali nenamerna: del 1 je povedal v Multimedija, ki pusti globok vtis: del 1Tadej: spletne objave » Porušitev WTC: namerna ali nenamerna: del 1 je povedal v Multimedija, ki pusti globok vtis: del 2 […]


Oddajte komentar

