O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj zjeban bioritem in ena PC pizdarija

Kot sem sicer bolj kot mimogrede povedal že v današnji prvi objavi naslovljeni “Teoretična PC vprašanja in spet programi“: http://tadej.sopca.com/…/…in-spet-programi, sem se danes zjutraj, glede na to, da sem šel včeraj totalno pozno spati (in da sem danes pozno vstal) odločil, da eno noč sploh ne bom šel spat in bom tako eno spanje “preskočil”, v upanju, da si ga vsaj malo uredim moj totalno zjeban bioritem. No, pa mi nekako ni uspelo, namreč nekje ob 11h sem šel vseeno malo “zalegnt” in sem zaspal in spal do 15:30. Bom pa v tej objavi malo bolj podrobno opisal še nekaj, torej eno grdo z računalništvom povezano “pizdarijo”, ki se mi je zgodila medtem ko se sem spal. Tako da je tale objava “mešana” (torej o računalniških in ne-računalniških rečeh), česar ponavadi ne rad delam.

Najprej torej glede zjebanega bioritma; ja, pa prosim vas, berite to brez vnaprejšnjega obsojanja, kako sem “v kurcu”, kako delam narobe itd. Jah, je že tako, da imam jaz že od nekdaj nekako raje noč kot dan, sem torej t.i. “nočna ptica” (rojen sem bil tudi 10 min do polnoči, mogoče ima to kaj vloge pri vsem skupaj); ne vem, ponoči je v zraku nek tak blazen mir in spokoj, ki me totalno privlači in obenem pomirja. Dodatno pa, kot sem tudi že napisal v objavi “Kar malo tako o veri in vernikih vobče“: http://tadej.sopca.com/…/…vernikih-vobce, jaz vedno ravno tik pred spanjem (oziroma ko se trudim zaspati; torej najti prave misli, ki uspavajo) vedno dobivam razne ideje (od raznih filozofskih/življenskih stvari, do tega, kaj bi recimo dodal ali spremenil v kakšni objavi na blogu ali na mojih domačih straneh itd.), zaradi katerih se ne morem umiriti. In pa tudi, ker si moram te ideje potem takorekoč vedno nujno zapisati (pač, da ne bi šle v “pozabo”) in se tako potem dogaja, da se moram močno truditi, da ne mislim na svoj blog oz. stvari, ki so se zgodile tekom dneva, da lahko na koncu sploh zaspim. In tako se je zgodilo, da sem začel prestavljati odhod v posteljo na vedno kasneje in kasneje, dokler se mi ni vse skupaj postavilo na glavo.

V drugem delu pa naj pa omenim še eno “pizdarijo”, ki se mi je medtem ko sem danes spal zgodila. Namreč, iz neznanega razloga se mi monitor ni hotel vrniti/zbuditi iz nekakšnega “blank” stanja (kot mu sam pravim), v katerega ga vedno “spravim” s CLI programom Wizmo: http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm iz strani “GRC” (ali “Gibson Research Corporation”), ko me ni dalj časa ni pri kompjuterju. Tako sem moral “hard reboot-at” moj računalnik, čemur se (kot sicer verjetno vsak uporabnik PC-ja) vedno poiskušam izogniti za vsako ceno. Namreč, jaz imam razvit cel sistem fajlov in direktorijev (ne bom se spuščal v bolj podrobne razlage, je pa tega vsega veliko, verjemite), ki jih imam na RAM drive-u/disk-u in je tako v primeru neplaniranega “reboot-a” (ko ne kopiram določenih stvari nazaj na trdi disk, ne preberem začasno shranjenih .html fajlov) marsikatera stvar za zmerej izgubljena. Najbolj me pa seveda jezi to, ker ne vem kaj točno je bil vzrok; namreč to “blank” stanje uporabljam vsak dan in to večkrat, tako da se ga bom sedaj kar malo bal naslednjič uporabiti. Seveda, za veliko več o vsem tem glej “THE RAM DRIVE/DISK PRINCIPLE” na “principles1.html” dokumentu: http://tadej-ivan.50webs.com/principles1.html na moji “PC domači strani”. Oh in pa seveda, toplo priporočam tudi sicer bolj “tehničen” topic z naslovom “How I managed to “save” my PC from rebooting“: http://episteme.arstechnica.com/…/423005402831 (tako da zna biti za marskikoga bolj nezanimiv), ki sem ga o vsem tem in podobnem enkrat nazaj odprl na “Ars Technica” forumu; predvsem je v njem malo več o moji uporabi RAM drive-a.

Tadej

2 komentarja on “Moj zjeban bioritem in ena PC pizdarija”

  1. […] Aha in mimogrede, konkretno o tej temi sem nekaj malega napisal že v objavi “Moj zjeban bioritem in ena PC pizdarija“: http://tadej.sopca.com/…/…ena-pc-pizdarija. Tam sem namreč (vsaj zdi se mi) tudi čisto prvič povedal, da se mi dogaja, da vedno ravno tik pred spanjem (oziroma ko se trudim zaspati) vedno dobivam razne ideje, od raznih filozofskih/življenskih stvari, do tega, kaj bi recimo dodal ali spremenil v kakšni objavi na blogu ali na mojih domačih straneh itd., zaradi katerih se potem nikakor ne morem umiriti. In pa tudi, ker si moram te ideje potem takorekoč vedno nujno zapisati (pač, da ne bi šle v “pozabo”) in se tako potem dogaja, da se moram močno truditi – , da ne mislim na svoj blog oz. stvari, ki so se mi zgodile tekom dneva (in da torej poiskušam “najti” tiste druge/prave misli, ki uspavajo), da lahko na koncu sploh zaspim. […]

  2. sobca pravi:

    ni rešitve, rojen si prezgodaj. Lahko končaš svoje mukotrpno iskanje sam, lahko pa sprejmeš, da tudi drugi mislijo, kot ti, predvsem nase.Odloči se za kako javno delo, poskusi se odreč govoru, le da se ne odpoveš nasmehu.
    … preneumni smo zate, zato se nehaj obremenjevat.

    P.S. :najdi si babo, tako ki te ni vredna, in boš zmagal


Oddajte komentar

