O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Teoretična PC vprašanja in spet programi

Za tole po relativno dolgem času spet z računalništvom povezano objavo sem dobil idejo malo prejle, ko sem odprl nek nov “topic” s spet novim “teoretičnim PC vprašanjem” na mojem priljubljenem forumu za računalniške entuziaste “Ars Technica” (če te zanima glej semle za listo mojih zadnjih postov), ker je pa tega premalo za eno celo objavo, sem se odločil dodati še linke do dveh drugih topicov (isto na “Ars OpenForum” forumu), kjer sem postal listo mojih najljubših oz. najbolj uporabljanih programov. Aja seveda, za eno tako podobno objavo tule na Sopci pa glej tudi “Opisi nekaj mojih najljubših programov“: http://tadej.sopca.com/…/…najljubsih-programov. Pa da se ne boste čudili kako to, da sem že tako zgodaj pokonci (ker nisem); danes sem se namreč glede na moj popolnoma zjeban bioritem (in glede na to, da sem šel včeraj totalno pozno spati in danes pozno vstal) odločil, da sploh ne bom šel spat in bom tako eno spanje “preskočil”, v upanju, da si ga vsaj malo “pošlihtam” (bioritem namreč); o vsem tem kaj več kdaj drugič v kakšni prihodnji objavi.

Pa v bistvu sploh ne mislim kaj preveč dolgoveziti, zato hajdi kar takoj na tele linke spodaj (bajdvej, tokrat se izjemoma ne bom držal mojega pravila glede formatiranja linkov), katerim bom dodal samo kratke komentarje. Najprej bom torej začel z linki do topic-ov s “teoretičnimi PC vprašanji” po vrstnem redu od najmlajšega (prvi/zgornji) do najstarejšega (zadnji/spodnji), začel pa bom s tistim, ki sem ga odprl malo prejle in kateri mi je, kot rečeno, tudi dal idejo za tole objavo.

Naj pa vseeno tudi opozorim, da zgoraj omenjam/linkam samo tiste topic-e, ki sem jih sam odprl in pa predvsem samo tiste, ki vsebujejo kombinacijo besed “theoretical question” v naslovu topic-a; ostalih takih podobnih (ki sem jih tudi jaz odprl), ki ne vsebujejo omenjene besede je namreč na stotine. /OPOMBA: Kasneje pa sem ugotovil, da niti tile (šest jih je) niso vsi, tako da pojdi na moj “Senserely” blog in si odpri objavo “53. A list of my “theoretical” threads (15.02.2007)“: http://www.senserely.com/…threads_15_02_2007.php na mojem “Senserely” blogu, da boš videl listo vseh desetih topic-ov.

Za “finale” pa še dva linka do dveh topic-ov, kjer sem postal listo mojih najljubših in najbolj uporabljanih programov; dvema sem se samo “priključil” (prvi/zgornji oz. najmlajši in zadnji/spodnji oz. najstarejši), drugega pa sem odprl jaz sam (ta srednji), pri čemer se dva ukvarjata s programi nasploh, eden pa samo s CLI tipom programov. Torej tukalje so končno omenjeni linki; najprej je tu topic “The new phone book’s here! The new phone book’s here!“: http://episteme.arstechnica.com/…/207006591831 (in pa direktni link do prvega od mojih zaenkrat treh postov), potem dalje link do “A list of my favorite commandline applications !!” topic: http://episteme.arstechnica.com/…/529003937631 topic-a in pa kot zadnje še najboljši/najdaljši (trenutno 55 page-ov, moj post je trenutno zadnji – 😉 ) topic povezan z kul programi “The “neat application I stumbled across on the web” thread” topic: http://episteme.arstechnica.com/…/1400961263, ki se pravtako nahaja na forumu na “Ars Technica” strani.

/OPOMBA: Kar se tiče zgoraj omenjene odločitve, da danes sploh ne bom šel spat, torej errr, nekako mi ni ratalo; tam ob 11h sem namreč vseeno šel malo “zalegnt” in sem spal do 15:30. Naj pa omenim še eno “pizdarijo”, ki se mi je medtem zgodila, namreč, mah ne, preberite si vse o tem v novi objavi, ki jo ravnokar pišem!!

P.S. – Še eno tako “teoretično vprašanje” pa imam v planu za danes (potem popoldne) ali jutri, to pa se bo šlo glede razlike med tem, kaj prikaže naprimer Windows Defrag, napram dejanskemu položaju fajlov (no, fragmentov fajlov na disku), torej kako ti dve zadevi logično povezati. Mimogrede, z “dejanskim položajem fajlov” zgoraj mislim na dejansko fizično postavitev podatkov na disku/platah in ne “logično”, kot jo vidi FS, npr. FAT ali NTFS, če govorimo o MS OS-jih.

Tadej

2 Komentarjev on “Teoretična PC vprašanja in spet programi”

  1. […] Za moja ostala z računalništvom povezana “teoretična vprašanja” (ampak ta v topic-ih, ki sem jih jaz sam odprl) pa si oglej objavo naslovljeno “Teoretična PC vprašanja in spet programi“: http://tadej.sopca.com/…/…in-spet-programi, ki sem jo objavil sedaj že dolgo nazaj na tem Sopca blogu!! […]


Oddajte komentar

