O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa

Torej tokrat pa res čisto zadnjič še par malenkosti glede moje ADSL povezave, katera bo vzpostavljena še pred novim letom (upam vsaj); ne vem sicer koliko časa te stvari trajajo, glede na to, da se sploh prvič v življenju ukvarjam z čim takim. No, nekaj časa bo seveda trajalo tudi samo inštaliranje modema (ki ga dobim po pošti??), in pre-konfiguriranje OS nastavitev, ampak v tem sem itak v bistvu nekakšen “strokovnjak” (če se smem tako izraziti), tako da mislim/upam, da to ne bi smelo predolgo trajati, oziroma vsaj ne bi smel imeti kakšnih večjih preglavic z vsem skupaj.

Najprej še vsi linki do prejšnjih objav, povezanih z mojim pridobivanjem ADSL-a; ta objava je namreč spet nekakšno nadaljevanje parih prejšnjih objav na tem in na sedaj zapuščenem Volja blogu. Kot prvo torej link do objave objavljene še na mojem starem Volja blogu z naslovom “12. ADSL: katero varijanto izbrati || 13.03.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2369 in pa dva linka do dveh objav na tem Sopca blogu; najprej do mlajše objave “Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares“: http://tadej.sopca.com/…/…cisto-zares (objavljene nazadnje), in nato do starejše “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/…za-moj-adsl (objavljene prvo), pri čemer sem pri ta zadnji res mislil, da je vsa stvar že zaključena.

Enivej, pogodbo za Voljatel ADSL paket in pa tudi pogodbo za prenos tel. številke stacionarnega telefona sem poslal že 8.12., ko sem 5 minut do 7h šibal na pošto in jo uspešno oddal in to celo s takoimenovano “priporočeno pošto” (to sem sicer omenil tudi že v objavi “Moje novo pismo bralcev za Delovo SP“: http://tadej.sopca.com/…/…za-delovo-sp, spodaj pod “P.S.“), a je bil problem v tem, ker sem očitno nekaj narobe izpolnil v samem tekstu pogodbe. Tako sem od Voljatel-a dobil par dni nazaj novo, že napisano/izpolnjeno pogodbo v podpis in jo ta teden v ponedeljek oddal.

Naj pa še ponovim glede samega tipa paketa, ki sem ga izbral. Gre torej za standarden “VOLJADSL” paket s hitrostjo 1 Mbit/s (seveda, neomejen čas dostopa; torej fiksna cena, nič več in nič manj glede na to, koliko časa si dejansko “konektan”), za to varijanto pa naj bi plačeval okoli 5.000 SIT na mesec; namreč, nek se mi zdi, da se mu reče “eno-zvezni” dostop za samo neverjetnih 1.400 SIT pri meni na žalost ni možen. Aja, ker pa sem se, kot rečeno, odločil tudi za prenos navadne telefonije iz Telekomove na Voljino infrastrukturo, bo sama naročnina (ne za ADSL, ampak za navaden/statični telefon) še dodatnega jurja ceneje na mesec, plus baje to, da bom imel vsak mesec tudi 2 uri zastonj klicev v Telekomova omrežja.

P.S. – Kot sem pa tudi že napisal v eni od prejšnjih objav, se mi bo sedaj, ko bom dobil ADSL princip uporabe WWW-ja seveda čisto spremenil; da sedaj sem namreč moral zaradi “dial-up” povezave stalno paziti (pri “dial-up” namreč plačaš čas ko si “online”, seveda neglede na količino prejetih podatkov), da se je ves čas, ko sem bil “online”, nekaj downloadalo; to pa jasno zato, da bi karseda optimalno izkoristil ta čas, za katerega sem pač že itak moral plačati.

Tadej

One Comment on “Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa”

  1. […] Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa […]


Oddajte komentar

