O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Dve peticiji, na kateri bi vas rad opozoril

Uhh, čisto sem pozabil, da bi vas (bralce svojega bloga) prosil, da če se le da, prosim podpišite tole peticijo (no dve, naknadno sem dodal še eno…), o kateri bom govoril spodaj. O tem sem sicer že pisal v objavi na mojem starem in sedaj zapuščenem Volja blogu, linka pa se mi ne da iskati. Aja, danes ali jutri pa sledi še ena podobna objava o trenutnih problemih ameriških Indijancev (ta tematika se me je tudi močno “dotaknila” tam nekje leto ali dve nazaj), predvsem pa o zgodovinskih krivicah, ki so se jim zgodile (za relevantne povezave glej naslednji objavo), ali bolje, ki jim je storil “beli človek”.

1. Najprej bi vas torej rad opozoril na eno veliko krivico (ki se tiče enega konkretnega človeka), ki se v Ameriki vleče že čez 20 let, za vso stvar pa sem zvedel, ko sem gledal nek dokumentarec o tem par let nazaj. Gre namreč za nekega Indijanca (t.i. “Native American”), ki ga je FBI več kot očitno po krivem obtožil (in sodišče obsodilo) na dosmrtno ječo, če se ne motim. Skratka, ubil naj bi dva FBI agenta, ki sta delala štale po rezervatu (zasledovala sta nekega kriminalca v rezervatu, kjer je živel Leonard; sledilo pa je streljanje v katerem sta bila oba ubita), kjer je živel. Tukajle sta torej dva linka; najprej do glavne/domače strani Free Peltier: http://www.freepeltier.org, tole tukalje pa je direktni link za podpis peticije: http://www.petitiononline.com/comerade. Bil bi res zelo vesel, če bi tudi vi in čimveč drugih podpisalo to peticijo, kajti ta “primer” se me je, kot rečeno, res zelo osebno dotaknil in se trudim narediti vse, kar je v moji moči, da bi zanj izvedelo čimveč ljudi. Človek se namreč stara, je zelo bolan in mu najbrž na žalost ni ostalo veliko časa na tem svetu.

Tekst/e-mail, ki sem ga poslal na LPDC:

Hey all at the LPDC …

I am a 25 years old guy from Ljubljana, Slovenija, and a half year ago or so, I’ve seen the documentary on Leonard Peltier’s case, and surely I was totally indignant after seeing it. Also in general, I feel bitterness about Native/Indigenous American people for a long time, and what the government has done to them (the genocide in 16/17 century, the “Christian” schools to convert Native Americans, where there were numerous sexual abuses etc.); and so I’ve decided to do anything I can to help free Leonard Peltier.

I’ve signed the petition as well as my whole family and numerous friends of mine; see here: http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?comerade&1 (and find signatures with “Ljubljana, Slovenija” under city, state, country), but if there is anything else that I can do to help Leonard, please send me an e-mail.

P.S., Also, my father is a doctor of history, namely he is a “senior lecturer” at the university department (faculty) for Philosophy at the University in Ljubljana. So if you want to include him under “suporterts section” of the “supporters.pdf” document, please do so.

best regards …

Ivan Tadej, Slovenija

2. No in pa ko smo že pri peticijah, dajmo narediti nekaj še za naše sonarodnjake na Koroškem; bajdvej, o tem sem tudi že pisal na mojem starem Volja blogu. Gre pa za stran Pro Kärnten/Za Koroško: http://www.prokaernten.at (ali http://www.bernthaler.com/prokaernten/index-slov.html); obiščite to stran in prosim, dajte se še vi tule: http://www.bernthaler.com/prokaernten/write.asp podpisati (direktni link za podpis peticije), saj vendar nikogar nič ne stane in konec koncev gre vendar za Koroške Slovence, naše sonarodnjake. Zato ker, kot pravijo na internetni strani: “iščemo prihodnost v prihodnosti, prevzemamo pokroviteljstvo za dvojezične krajevne napise na Koroškem/Kärnten.

Pobudnik: založnik Lojze Wieser, Wieser Verlag/Založba Wieser, Ebentalerstraße 34b, 9020 Klagenfurt/Celovec, Fax: (+43+463) 37635, email: office@wieser-verlag.com

Tadej

One Comment on “Dve peticiji, na kateri bi vas rad opozoril”


Oddajte komentar

