O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Updejt: favicon fajl na temle mojem blogu

Mah, ampak prov mogel sem objaviti še tole; no, res je, da mi ni treba reči v smislu: “prov mogel sem danes objaviti še tole“, ker pač ni več “danes” (torej, ura je že krepko čez polnoč), vseeno pa je to “danes” zame – 😕 , v stilu pač, da od včeraj še nisem šel spat. V glavnem, gre se pa pri vsej stvari za “updejt” glede favicon fajla – , ki ga trenutno uporabljam na tem mojem blogu na Sopci; za “podlago” si prosim preberite tudi eno starejšo objavo, kjer to sploh prvič omenjam. In ne, takrat še nisem imel te moje “kocke” (kot jo lahko vidite zgoraj v “Address Bar-u”), ampak sem imel še vedno “generično” Sopca ikonco; torej tisto rožico/marjetico (ali karkoli že je), kot vsi ostali Sopčani.

Skratka, ikonico, ki jo trenutno uporabljam za blogov “favicon.ico” fajl, sem dobil tukajle, ker pa je imela v originalu črno ozadje (kar se mi ne zdi najbolj “primerno” oz. “standardno”), sem jo kasneje spremenil v belo ozadje in pa nekaj malega sem se moral tudi ukvarjati z različnimi “level-i” Sharpen filtra v mojem IrfanView programu, ki je bil čisto bajdvej par dni nazaj updejatan v verzijo 3.99.

No kakorkoli, par dni nazaj pa sem čisto po slučaju prisurfal na spletno stran Famfamfam.com: http://www.famfamfam.com od nekega webdeveloperja Marka Jamesa iz U.K. in tako odkril njegovo res noro hudo kolekcijo 700-tih zastonj/open-source/CC 16×16 pixel “silk ikonc” (kar predvidevam pomeni, da so zelo mehkih barv/robov itd., kar seveda tudi so), za katere sem naknadno pomislil, da bi bile res idealne za moj nov “favicon.ico” fajl tule na mojem Sopca blogu. Stran, kjer se vse te ikonce nahajajo, je tule na tem naslovu: http://www.famfamfam.com/lab/icons/silk tukajle pa je še direktni download-link: famfamfam_silk_icons_v013.zip.

Jasno pa, te ikonce lahko uprorabite takorekoč kjerkoli: na svojih spletni strani, v blogu, v raznih spletnih/ne-spletnih aplikacijah in tako dalje. Aja, priporočam pa tudi ogled drugih zbirk ikonc na tej strani, npr. še posebej kul so razne zastavice: http://www.famfamfam.com/lab/icons/flags od večine držav in tako naprej!!

Ja, očitno bom moral spet malo “zatežiti” s tem enemu od Sopca adminov (errr, kar pomeni ruph-u ali domn-u), čeprav tega, priznam, ne delam prav rad – 😛 ; zavedam se namreč, da imajo že brez mojih prošenj/nadlegovanj ogromno dela.

P.S. – Kot je že običaj pri teh mojih objavah – 😳 , torej ponavljanje že večkrat povedanega, pa še enkrat “ponujam” v ogled dva z “favicon.ico” fajli povezana dokumenta, če vas mejbi zanima kaj več o teh zadevščinah (o samem “principu” delovanja favicons-ov itd.); najprej imate skratka tukajle link do strani z imenom “Favicon”: http://www.favicon.com (zelo primerno imenovana, ni kaj!!), potem pa je tu še link do “Favicon” dokumenta: http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon na “Wikipedia” portalu; link do še enega takega dokumenta na strani “About.com” pa bom tokrat izpustil, ker niti ni ne vem kako uporaben/informativen.

Tadej

2 Komentarjev on “Updejt: favicon fajl na temle mojem blogu”

  1. Hirkani says:

    Poučno. Fino, še več Faviconov 🙂

    Morda bo še komu v pomoč: kako se vstavi Favicon v WordPressov blog, tukaj .

  2. tadej says:

    Hvala ti “Hirkani” za tale komentar in pa seveda hvala tudi za link; že šibam gledat, kaj si napisala o tej zadevi – 😀 .

    Tadej


Oddajte komentar

