O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ponovno o mojem ADSL-u: nujen dodatek

Res mi je žal, namreč, par dni nazaj sem v, kot sem takrat mislil zadnji objavi v tej seriji objav o moji bodoči ADSL povezavi naslovljeni “Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa“: http://tadej.sopca.com/…/…adsl-paketa (tokrat ne bom dodal linkov tudi do ostalih/prejšnjih objav v tej seriji, kot je sicer moja navada) začel objavo z oz. napisal v prvem stavku sledeče: “Torej tokrat pa res čisto zadnjič …“, kar pa, kot sedaj lahko vidite, nažalost ni res. Očitno težav še ni konec in bom moral nanjo počakati še cela dva meseca ali pa celo več – 8) , prov grozljivo, grrr!!

Danes so me namreč klicali iz Voljatela in mi povedali, da so mi poslali še enkrat pogodbo; tokrat ne same pogodbe za standarden “VOLJADSL” paket, ki sem si ga izbral (s hitrostjo 1 Mbit/s, saj več nekako ne potrebujem), kot so mi jo poslali takrat, kakšen teden nazaj, ker sem nekaj narobe izpolnil v tekstu pogodbe, ampak pogodbo oz. zahtevo za prenos navadne telefonije (torej za statični telefon) iz Telekomove na Voljino infrastrukturo, zaradi česar bom, kot rečeno, imel še dodatnega jurja ceneje na mesec, plus vsak mesec tudi 2 uri zastonj klicev v Telekomova omrežja. Ehmm no, seveda sem vprašal kako pa to, saj sem jo vednar pravilno izpolnil??! Jah, so mi odgovorili: “Vi ste izpolnili na ime vaše babice, naročnik je pa nek gospod Ivan Peršič.” (moj dedek), tako da bo treba izpolniti še enkrat. Samo problem je pa v tem, ker je ta moj dedek (po fotrovi strani) 5 čevljev pod rušo, ali drugače povedano, je mrtev že celih 20 let. No in ko potem tipu na drugi strani slušalke povem to dejstvo, on mirno reče, da mi pač ne more prav nič pomagati in da bom moral to najprej urediti s Telekomom. Dobro, takoj zatem kličem na Telekom, dobim eno bolj zdolgočaseno bejbo in mi pove, da mi bo sicer poslala zahtevek za prepis, da pa bom moral zato, da bo vsa stvar zastonj, priložiti ali “mrtvaški list”, ali pa neko “dedovalno listino”, ne vem točno kaj je rekla. In potem še doda, ko jo vprašam koliko časa naj bi to trajalo, da nekje mesec, ampak da oni to “procesirajo” po 15 v mesecu, tako da lahko računam nekje po prvem februarju. Uhhh kaj, ma ne – 😮 , nisem mogel verjet kar sem ravnokar slišal, mislim prov fak Iraq!! OK, res pa je, da je babica do začetka januarja itak na obisku pri sorodnikih v G.B., tako da se že iz tega razloga prej ne bi dalo.

Seveda, če se ne bi odločil tudi za prenos telefonije (številke navadnega telefona itd.) iz Telekoma na Voljo, potem vseh teh težav tudi ne bi bilo, oziroma mi sploh ne bi bilo treba nič čakati, ampak se mi vseeno zdijo zgoraj naštete ugodnosti (no, v bistvu sta samo dve) vredne tega čakanja.

P.S. – Kot vse kaže bom pač moral še malo potrpeti in še najprej ta dva meseca uporabljati moj “dial-up” princip surfanja po Internetu – 😡 ; o tem si lahko mimogrede več preberete v eni od prejšnjih objav v tej seriji z ADSL-om povezanih objav na tem mojem blogu.

Pozdrave, Tadej

Oddajte komentar

