O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kako narediti veljaven Google Sitemap ??

Vsak kolikor toliko vesten in razgledan webdeveloper/webkoder oz. webdizajner (ali karkoli že), še posebno, če uporablja Google AdSense in tako naprej, bi po mojem osebnem (in skromnem) mnenju za boljšo pozicijo na Google SERP-ih moral izkoristiti ugodnosti, ki jih Google ponuja na njegovi spletni strani z imenom Google Sitemaps: https://www.google.com/webmasters/sitemaps. Tako sem se pred časom tudi sam odločil dodati moje strani na GS, pri čemer sam postopek niti ni tako težaven; najprej je treba sploh dodati strani v listo na GS, potem pa še uploadati “sitemap.xml” fajl v t.i. “root” direktorij na server, kjer se konkretna stran nahaja in to je v bistvu to.

Read the rest of this entry »