O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Porušitev WTC, namerna ali nenamerna: del 2

Tole pa je drugi del in nadaljevanje današnje prve objave. Za vsak slučaj, če niste ali ne boste prebrali tudi te prve objave v tej seriji (katera bolj vsebuje samo linke do raznih s to temo povezanih strani), pa naj še enkrat ponovim, da jaz osebno ne verjamem v te razne “teorije zarote”, je samo to, da me tako branje pač zanima. Skratka, jaz VERJAMEM v t.i. “uradno verzijo” razlogov za porušitev kompleksa WTC; sicer je res, da kot vedno pri takih stvareh v uradni razlagi vzrokov/posledic porušitve obstajajo razne male nepravilnosti/nelogičnosti, ki pa pač ne morejo “prevagati”; torej ne negirajo vseh ostalih znanih in preverljivih dejstev. Pa da ponovim, kar sem napisal že v “Excerpt-u” od prve objave: glede na dolžino teksta sem se objavo (ki je bila najprej zamišljena kot ena sama) odločil razdeliti na “del 1” in “del 2”.

Tako mi za to objavo ostane še link do uradnega FAQ-a na “vladni” strani, torej do dokumenta “NIST’s Investigation – Frequently Asked Questions“. Za samo strukturo teh stavb in ostalo, pa si poglejte stran “The World Trade Center” na spletnem mestu “Howstuffworks”. Jah, tale stran je bila še posebno zanimiva zame iz arhitekturnega gledišča. Mogoče pa še link do strani “World Trade Center na “Wikipedia” spletnem mestu z bolj ali manj splošnimi podatki o WTC-ju.

Pa še tole, mogoče malo nepovezano, pa vendar: tole spodaj sem napisal v prejšnji serijo objav, konkretno v tisti objavi o videih/audiu, ki naredi velik vtis name; predvsem je poudarek na “Lahko pa si samo predstavljate koliko zgodovine (in ostalega) sem obdelal na “Wikipedia” strani v vseh teh štirih, petih letih …” in “malo me je imelo, da bi kaj od vsega tega tudi tule naštel, pa je preprosto preveč in če bi naštel nekatere (dogodke, strani itd.), bi s tem namreč delal “krivico” vsem drugim …“.

In kot rečeno, to je samo nekaj takih insertov zadnjih parih dni. Lahko pa si samo predstavljate koliko zgodovine (in ostalega) sem obdelal na “Wikipedia” strani v vseh teh štirih, petih letih odkar imam računalnik; malo me je imelo, da bi kaj od vsega tega tudi tule naštel, pa je preprosto preveč in če bi naštel nekatere (dogodke, strani itd.), bi s tem namreč delal “krivico” vsem drugim. Seveda pri tem “početju” (torej branju teh dokumentov na Wikipedi-i) tudi sledim “internal” linkom po samo Wikipedi-i, kot tudi linkom do raznih bolj podrobnih “eksternal” strani, tako da se v nekaj minutah lahko nabere čtiva za več ur, ali celo dni.

No, čisto pa sem pozabil na to, da bi na tistem mestu (tam v tisti, ali v kakšni drugi od tistih treh objav) omenil par linkov s sicer zelo nepopolno listo do sedaj obdelanih dokumentov na “Wikipedia” strani. Tako imate sedaj tukaj link do dokumenta My contributions, kateri vsebuje vse moje dosedanje “kontribucije” (kot sicer že njegovo ime pove) in pa morda še bolj pomembno, link do fajla/dokumenta “wikipedia.html“, ki ga jaz sam vzdržujem/updejtam in kateri isto vsebuje podobno listo mojih dosedanjih “kontribucij” in to na vseh treh Wikipedijah, kjer imam svoje “račune”; torej na Wikipedia (angleška verzija), na Wikipedija (slovenska verzija) in na strani “Wikinews”.

P.S. – Naj pa ob tej priliki še enkrat dodam tudi link do mojega user/member page User:Wayfarer na že omejeni ENG varianti spletne enciklopedije “Wikipedia” in pa kot morda še bolj pomembno, link do dokumenta Moji: webprofili, ki pa vsebuje direktne linke do prav vseh mojih user/member page-ov, na prav vseh Wiki-stranh, kjer sodelujem, oziroma kjer imam odprte svoje račune.

Tadej

Oddajte komentar

