O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moje mnenje glede t.i. slovenske blog srenje

Mah, ker sem ravno že imel tale tekst delno napisan v enem od mojih Sopca “to-do” fajlov (kamor si mimogrede zapisujem ideje za moje prihodnje objave), bom danes čisto na kratko malo pobluzil o tej temi; pobluzil bom torej o slovenski blog sceni nasploh in o stvareh, ki me pri vsem skupaj motijo oziroma jih sam ne počnem. Strnjeno v enem stavku: jaz osebno totalno ne maram vsega tega sranja okoli blogov, od izpostavljanja in “rinjenja naprej” (oz. “štuljenja” folka v vse možne riti), potem stvari, kot so npr. razne t.i. “debate o bloganju” in celo konference, grrr, heh, pravtako pa posledično, priznam, tudi ne maram sekcije “Blogorama” na strani “PANORAMA” v časopisu Delu, ker me je sram pred samim sabo ko jo berem, pa kolikor čudno/nesamozavesto se tole sliši. Moj problem pa je seveda v tem, da preprosto ne morem vsega skupaj ignorirati, ampak sem začel vse okoli tega dokaj “aktivno” sovražiti, tako da navkljub trpljenju vse skupaj vseeno kolikor toliko redno spremljam, gulp!!

V bistvu se je to začelo s komentarjem, ki sem ga napisal za na Za narodov blogor: http://crnkovic.blog.siol.net blog (ki ga na Siolovem Blogosu piše t.i. “urednik Blogosa” Marko Crnkovič), kateri pa ni bil objavljen, ker moraš biti tam “član” (imeti svoj uporabniški Siol-račun), če hočeš komentirati.

/DODATEK: Čisto po slučaju sem danes, 16.3.2007, opazil, da nisem postal linka do same objave, kjer sem hotel pustiti ta komentar. Torej gre za objavo z naslovom “Dajana, Gušti in Had“: http://crnkovic.blog.siol.net/…/…gusti-in-had.

Tam sem hotel oddati takle komentar:

Uhhh, mene je sram pred samim sabo ko tole berem… Kakšen “Gušti” neki, pa um “Dajana”, pa hehe “Had”, prosim no, poznavalci blog scene?? Ne ga no srat!! Eni in isti ljudje se vedno silijo v ospredje (ali pa jih drugi siliji), dej še Jonasa povabi, hehe. Res žalostno.

/POJASNILO: Tole zgoraj bi danes seveda drugače in predvsem bolj argumentirano napisal. Ampak zaradi avtentičnosti objavljam točno tako, kot sem takrat napisal (jaz namreč shranjam večino postov/komentarjev v .txt fajle na moj disk, pač stara obsesija, kolikor noro se že sliši), ne glede na to, koliko fovšljivo morda komentar zveni!!! In pa, nažalost celo vem kdo je “Gušti”; v originalu pa sem hotel, da bi bilo slišati (da bi zadeva tako izpadla), kot da še nisem slišal zanj, uhhh, to rad delam, hehe, ko se o kom govori (recimo o teh raznih novopečenih “celebsih”), kot da je samoumevno, da ga poznaš.

Sem malo zgrešil z “rdeče niti”, skratka, tako si lahko predstavljate, da mi popolnoma dol visi tudi za razne vojne in tekmovanja med uporabniki Siolovega Blogosa in eDnevnika (to sta dve “platformi” za blogerje), vseeno mi je kakšno je število obiskov mojega bloga in za število komentarjev in trackback-ov/backlink-ov (seveda sledim statistiki, sej sem vendar “stats-manijak” – 😉 ), ali drugače povedano za splošno popularnost mojega bloga (ta je v bistvu glavna od blogerskih vojn) in tako naprej.

In pa da pojasnim, kar se tiče mene in mojega bloga (kot sem že nekajkrat napisal): jaz pišem tale moj blog v veliki večini za sebe (ja vem, malo celo egoistično), to pa počnem predvsem zato, da stvari/ideje, kot temu sam pravim, ne gredo v “pozabo”. Seveda pa ga pišem tudi za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga vsaj relativno redno berejo. Medtem ko moram reči, da se mi za druge kratko malo “jebe” – 😀 , če se smem tako izraziti. To sicer nikakor ne pomeni, da nisem vesel dodatnih obiskovalcev, s tem sem hotel reči samo to, da zaradi njih ne mislim niti malo prilagajati načina pisanja oz. spreminjati teme, o katerih pišem. /OPOMBA: Glede mojega stila pisanja, tematik in samocenzure (torej kako daleč bom šel pri osebni izpovedi itd.) pa: pišem pač v nekih mejah, ki sem jih postavil že na samem začetku bloganja.

/POMEMBNO: Nisem nekakšen nergač in motijo me bolj samo določene specifike/aspekti pri zadevi/zadeve (in specifično v slovenskem prostoru, ki ga edinega malo bolje poznam) in me jasno bloganje kot fenomen izredno zanima. A raje, kot da bi znanje o tem nabiral na Jonasovem blogu, preberem kakšen dober članek na moji priljubljeni strani “Ars Technica” (jah, v angleščini), ali v člankih in debatah na množici drugih strani in blogov, mnogih tudi v ENG. Ja, seveda pa so tudi velike izjeme, torej SLO blogi, ki jih zelo rad berem.

P.S. – No, sicer pa se pa zavedam, da pač nismo vsi ljudje isti (ali “sto ljudi, sto čudi”) in imajo vso pravico obstajati tudi te vrste blogerji, ampak po drugi strani imam tudi jaz pravico, da mi grejo ti blogerji na k*, kot imam tudi pravico pisati o tem, ali ne??!

Tadej

18 komentarjev on “Moje mnenje glede t.i. slovenske blog srenje”

  1. trik pravi:

    slovenska bloh srenja se sestoji iz prblizno 8 bistroumnih avtorjev.
    Ni tezko ugotovit kerih, ce gres na siblogs in mal brskas gor pa dol po blogih.
    Ce pa pozornosti ni dovol, se pa se mal joske pokaze:)

  2. tadej pravi:

    Hvala za komentar, trik, dej če moreš si preberi še enkrat celo objavo, ker sem jo kar temeljito updejtal; kar btw. res preveč pogosto delam, errr – 😡 .

    Tadej

  3. Pero pravi:

    Tadej, te popolnoma razumem, pa nisem ravno najbolj dejaven na tem podrocju. Vse tole bloggerstvo rahlo spominja na obsesije z bulerji, punkom, raveom in ostale masovne debilizme(pa ne da bil sam popolnoma imun na podobne zablode). Ce kej veljas si pac v zadevi. Zdej je treba bit bistroumen in duhovit, ritoliznistvo gre pa itak vedno skupaj s takimi zadevami. Moram pa reci, da mi je vsec, da je tam ko ljudje lizejo rit Jonasu debata vsaj na visjem nivoju kot ce gres pogledat samo komentarje na stran http://www.delo.si (za neprimerno primerjavo si lahko pogledas komentarje na npr:www.bbc.co.uk).Blogi imajo neke moderatorje in ti imajo vsaj nekaj kulture.

  4. tadej pravi:

    Ja res je, Peter, čeprav je pa tudi res, da na straneh kot je omenjena stran Delo, lezenje v rit ne pride toliko v poštev (napram blogom), ker zadeva ni na tako “osebnem” nivoju. S tem mislim to, da tam folk v bistvu sploh nima komu lezti v rit (avtorjem člankov zihr ne), čisto pa ti verjamem, da so tam “debate” na nizkem nivoju.

    Tadej

  5. Martin pravi:

    Pizda, kok si ti pametn. A lahko sam tebe berem od zdej naprej?

  6. Dajana pravi:

    Več časa, kot sem na blogerski sceni, bolj razumem slovenski narod in ljudi na splošno! In bolj ga sovražim. Danes je recimo Pikolina napisala, kdo ji gre vse na živce. http://zverinjak.blog.siol.net/2007/01/08/nestrpna-sem/
    Na koncu je napisala, da je nestrpna tudi do uspešnih in sposobnih. Bogvar, da se pri Slovencih pokaže kdo iz te kategorije. Takoj hop po njemu. Enostavno nimamo kulture komunikacije in nimamo nobene kulture dialoga. Ja, seveda ti je vseeno, če te kdo bere ali ne, zraven pa bi koga utopil v žlici vode (recimo mene ali had-a, ali Guštija ali kogarkoli drugega pač), da bi bil ti na kakšni novinarski konferenci. Ljudje, vse, kar vam manjka, je premalo pozornosti. Mogoče je niste dobili dovolj, ko ste bili otroci. Pa sovražite še naprej…:roll:

  7. tadej pravi:

    Martin je napisal: Pizda, kok si ti pametn. A lahko sam tebe berem od zdej naprej?

    Kot prvo: ja, dobro vem, da sem zelo pameten, vseeno pa ti hvala, da si podal svoje opažanje. Kot drugo pa: seveda lahko samo še moj blog (in ne “mene”) bereš od sedaj naprej, zakaj pa ne?!! Morda pa ti tudi ne bi škodilo, da bi naslednjič prebral celotno objavo, preden komentiraš nanjo; v njem namreč jasno napišem, kakšen je moj “odnos” do novih bralcev/obiskovalcev.

    pa hvala ti za komentar, Tadej

  8. tadej pravi:

    Dajana je napisala: Več časa, kot sem na blogerski sceni, bolj razumem slovenski narod in ljudi na splošno! In bolj ga sovražim.

    Ehmm Dajana, vidim, da si postala že pravi strokovnjak za slovenski narod, kar tako naprej. Praviš celo, da ga sovražiš…, hmmm, kako tipčno. Drugače pa, ali si res prepričana, da se to (karkoli “to” že je) dogaja samo na slovenski blog sceni?? Ali se ti ne zdi, da je to le malo prehudo posploševanje??

    In pa da bi jaz “koga utopil v žlici vode … da bi bil na kakšni novinarski konferenci“?? Uhhh, ma ne. Tam se ne bi pojavil (ne kot “povabljeni”, ne kot zainteresirani obiskovalec), pa če bi mi plačali. No saj priznam, to bi res bilo odvisno od tega, koliko denarja bi mi bili pripravljeni dati; za kakšnih 100, 200 bi se pa že zbrcal tja – 🙂 …

    P.S. – Aja pa še to, človek (Danaja ali Dajana – 😉 , ali karkoli že, errr), praviš, da mi/nam manjka pozornosti??! Resnično povem ti: popolnoma se mi jebe zanjo!! Enako kot glede konferenc zgoraj pa: če mi ne verjameš, je to pač tvoj problem in ne moj.

    l.p., Tadej

  9. Dajana pravi:

    Ja, meni tudi, Tadej. Ne moreš verjeti, da čisto vsak dan razmišljam, da bi nehala blogat. Saj iz eDnevnika sem se že umaknila. Najbolj od vsega me moti to strašno sovraštvo – o katerem govorim. Sicer je pa had (zanimivo, tudi had me je začel sovražiti hahaha) napisal en tak fajn blog o tem – poglej, če nisi videl. http://had.blog.siol.net/2007/01/09/kako-pa-ti-beres-bloge/
    Aja, ime mi je Dajana. Ne vem, kdo me je prekrstil v Danajo (blogerka s tem imenom RES obstoja na Siolu). 😉

  10. tadej pravi:

    Dajana je napisala: Ja, meni tudi, Tadej. Ne moreš verjeti, da čisto vsak dan razmišljam, da bi nehala blogat. Saj iz eDnevnika sem se že umaknila.

    Čakej malo no, pa zakaj bi nehala pisati zaradi nesramnosti drugih?? To pa res nima smisla, vsaj po mojem mnenju ne.

    l.p., Tadej

  11. Dajana pravi:

    Saj ne, da bi nehala pisati, enostavno se mi zdi, da je postala blogerska scena eno gnezdo sovražnosti, ljubosumja in podtikanja. Tako je bilo prej na forumih, zdaj pa je na blogih. Ampak, itak je to odslikava stanja v družbi. Glede bloganja pa…komentiranje se mi zdi ponekod prav vulgarno in neokusno. Ljudje se čudijo, da vedno več ljudi bloga – ja jasno, da vedno več, kaj pa? Čao 😉
    P.S. Hej, super tekst o tem, zakaj na blogih ni komentarjev. Danes sem napisala nekaj o Pediatrični kliniki in o nizki nataliteti Slovencev, pa imam samo 4 komentarje. Včeraj pa sem napisala svojo štorijo o tem, kako se mi je rodil prvi otrok, pa imam 45 komentarjev. Pouk: piši svoje zgodbe, ne pridigaj!

  12. mojcas pravi:

    Ojla Tadej, se oglašam po dolgem času…
    Mislim, da je bloganje zašlo. Nikogar ne zanima vsebina, kaj ima človek povedati, važno je, da imaš ogromno obiska. Kateri blogi so najbolj obiskani in kakšne so vsebine na njih pa vemo. Jaz se blogarskemu zvezdništvu in obsesiji določenih kolumnistov z bloganjem samo smejim. O Blogosu in njegovi ‘uredniški politiki’ pa raje ne bi… Najbolje je, da človek piše tisto, kar se ga dotakne in se ne ozira na ‘blogarske trende’ in zbiranje komentarjev. Bodi kar si in piši kar si ->blogaj kar si. Some will love ya, some won’t. That’s life.
    Lep pozdravček!
    m

  13. tadej pravi:

    Ja, imaš čisto prav Mojca, saj zato pa sem napisal, da se s samim “bloganjem”, predvsem na SLO sceni ne ukvarjam kaj preveč. In pa hvala ti za komentar, pa tebi tudi Dajana, za tistega dodatnega/pojasnjevalnega namreč – 😉 .

    Tadej

  14. Dajana pravi:

    Ja. Kaj si mislim jaz o blog srenji lahko pogledaš v mojem zadnjem postu na Blogosu! In me obiščeš na mojem novem blogiću.:mrgreen:

  15. tadej pravi:

    OK, šibam brat kaj si napisala. Nov blog imaš praviš, kul.

    Tadej

  16. tadej pravi:

    Aja mogoče še tole, povzetek objave bi bil strnjeno/jedrnato v enem stavku lahko takle: popularnost nekega bloga še ne naredi avtomatično blogerja (torej njegovega avtorja/lastnika) takoimenovanega “poznavalca slovenske blog scene”.

    Tadej

  17. writingUp pravi:

    [32.] Once again about my site’s update (9.02.2007)…

    Referral Link: http://www.writingup.com/?referer=9071
    Hello all after some time. In this quite long “blog-entry” which is in fact the first one in year 2007, I will write a bit about the last update of my two main website-variants: http://tadej-ivan….

  18. writingUp pravi:

    [31.] Another blog-related announcement (25.11.2006)…

    Referral Link: http://www.writingup.com/?referer=9071
    In this very short “blog-entry” I only have one blog-related announcement to make, i.e. an announcement related to this particular “ad revenue sharing” blog of mine on writingUp, that you are in…


Oddajte komentar

