O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kupil si čevlje in problem, ki temu sledi

Par dni nazaj, natančneje v ponedeljek ta teden, sem si kupil nove čevlje v trgovini Mass, katere kar kul slogan je bajdvej: “Mass obuje tudi vas …” (vsaj mislim da je tista trgovina pod McDonald’s-om “Mass”), v tej objavi pa bom opisal nekakšen moj oseben “problem”, ki kot po pravilu sledi nakupom takih reči (lahko pa bi mu rekel tudi “obsesija”, torej temu problemu), kot so npr. čevlji, hlače, kape, skratka problem, ki sledi nakupom oblačil, obutve itd., pri čemer tokratni nakup nažalost ni bil prav nobena izjema. Aja, o čevljih, ki jih imam rad nasploh pa še tole: par let zapored sem si vedno kupoval čevlje firme “Cat” (ali “Caterpillar“, kateri so res močno grajeni in so vzdržali dolga leta, so pa zato tudi dosti dragi), zadnja leta pa sem prešaltal na čevlje skejtersko-borderskega izgleda firme “Highroad“, s katerimi imam razen ene izjeme (ko ke čevelj “razpadel” po enem tednu; res pa bil kriv en slab šiv oz. slabo lepilo) tudi izredno dobre izkušnje, pa še totalno poceni so. Najbrž se že sprašujete: kaj zavraga bi ta zgoraj omenjeni “moj osebni problem” sploh lahko bil??!

1. Tokrat je šlo za to, da sem prodajalki pozabil reči, naj mi v škatlo da čisto nov čevelj (ker sem pričakoval, da bo itak samo to naredila; šla je v klet, čevlja te moje številke pa ni bilo “za probo” na polici), ne pa takega, ki je že dolgo sedel na polici in katerega je že pomerilo in hodilo v njem ogromno folka. In ravno to se je zgodilo: dobil sem en tak že uporabljan čevelj, pri čemer pa ni važno, koliko malo je te “uporabe” bilo. No saj vem, to se sliši čisto neumno in je seveda tudi čisto nepomembno kar se tiče koliko časa bo zdržal ta čevelj (s tem mislim, da njegovo “življenje” sigurno ne bo krajše zaradi te nošnje po trgovini; jah vidite, tega se celo zavedam), ampak tako je pač s temi našimi osebnimi obsesijami, so pač neracionalne. Da malo bolj jasno razložim: vedno sem bil namreč tak, da ko sem kupil kakšno novo stvar, sem hotel, da je vse kar se tiče nakupa in samega izdelka, ki ga kupujem, “popolno”. Pod to popolnost pa spada tudi kar sem omenil zgoraj; v tem primeru torej gre tudi za to, da je čevelj še “nedolžen”, jasno v tem smislu, da ga še ni nosil nek tuj/tretji človek, da je res 100% nov/nerabljen. Pa ne da se mi zato zdaj čevelj “gabi”, ne, gre samo za boljši občutek pri vsej stvari.

2. Potem en drug tak podoben primer je bil (samo da v bistvu še veliko hujši, kar se trajanja tega slabega občutka tiče), ko sem si ene dve leti nazaj kupil v Maxi-ju kapo. Na vse to seveda med nakupom sploh nisem mislil in sem šele ko sem že hodil domov pomislil: “hmmm, zakaj pa nisem raje vzel ene kape bolj iz spodnjega dela kupa, ne pa tiste iz vrha, katero je pomerjalo že ogromno ljudi??” in me je to potem tako “razžiralo”, da sem hotel iti kupiti novo kapo, ali pa jo celo na skrivaj zamenjati (za kakšno iz bolj spodnjega dela kupa), kar bi me v najslabšem primeru lahko pripeljalo celo na policijo, češ da kradem ali bogsigavedi kaj.

3. Tretja taka podobna stvar, ki se jo trenutno spomnim, pa sicer nima veze z oblačili, obutvijo itd. (oziroma z njihovim nakupom) in je konec koncev morda celo malo bolj “logična” v svojem bistvu (torej moja zaskrbljenost, beri naprej), vseeno pa bi vsak normalen človek kmalu sprevidel, da je ta zaskrbljenost/sekiranje temelji na čisto iracionalnih razlogih, ali z drugimi besedami, da sem se jaz v tem primeru sekiral za prazen nič. Pri tem stvari/primeru pa je šlo za to, da sem si kakšna tri leta nazaj kupil nov 256 MB, PC133 SDRAM RAM modul za moj računalnik, skupno imam tako sedaj 512 MB RAM-a. Težave pa so se začele, ko ga sam nikakor nisem znal vstaviti; kasneje se je sicer izkazalo (beri dalje razlaho spodaj), da bi moral samo uporabiti malo več moči, pa se pač nisem upal, da ne bi česa polomil. Kakorkoli, tako sem nesel kar cel PC (jasno, samo “kišto”) v trgovino, kjer sem kupil RAM, da bi mi ga prodajalec tam na licu mesta vstavil; glede na to pač, da sem predvideval, da mora imeti veliko več izkušenj s tem, napram meni, ki nisem vstavil do tedaj še nobenega. No, nadaljni problem je bil pa v tem, da je imel on tudi veliko težav z vstavljanjem in je najprej tiščal modul z zelo veliko silo narobe obrnjen v t.i. “RAM slot”, preden je to pogruntal in ga pravilo obrnil in uspešno vstavil. In to je potem mene preganjalo še kar nekaj dolgih mesecev (skoraj sem že šel kupiti novega iz tega razloga): torej kaj če je tip kaj malega polomil, na RAM-u ali na samem mobo-tu in se bodo tako za zamikom pol leta ali morda še več, začele kakšne težave, jaz pa ne bom vedel kaj je oz. kje tiči vzrok za njih. Pa čeprav sem v resnici dobro vedel, da to ni res, uhhh.

P.S. – Da še enkrat strnjeno povem: pri stvari ne gre za to, da bi se mi noge/glave (in pri drugih vrstah oblačil, drugi deli teles) tujih ljudi ne vem kako gabili, ne, gre samo za princip čimbolj “popolnega nakupa” in kot že rečeno, za popolnoma iracionalno obsesijo.

Tadej

4 Komentarjev on “Kupil si čevlje in problem, ki temu sledi”

  1. agloco says:

    Hehe, ti pa kar veselo kupuješ 🙂 nekateri pa imajo denar….

    http://zasluzek.20m.com/

  2. tadej says:

    Ejga agloco, a je tole “spammanje” ali kaj?? Izjasni se prosim!!!

    Tadej

  3. […] zgodilo) že čez par dni žal in si bom želel, da bi drugače izbral; za več o tem glej tole objavo, tole objavo in pa tale komentar (pod neko drugo objavo) na mojem blogu na Sopca.com skupnosti […]

  4. […] tolikokrat zgodilo) že čez par dni žal in si bom želel, da bi drugače izbral; za več o tem glej eno ali drugo izmed teh dveh starih objav (ali pa ta komentar pod neko drugo objavo), in bo vse jasno! […]


Oddajte komentar

