O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kaj se mi dogaja zadnje dni/zadnji teden

Lepo pozdravljeni “Sopčani” in pa seveda tudi vsi ostali (torej “ne-Sopčani”); po celem dolgem tednu brez ene same objave tule na mojem Sopca blogu končno spet ena nova objava. Skratka še enkrat: že od 10.1.2007 ničesar prav nisem objavil, kaj je v bistvu res zelo čudno, glede na to, da sem prejšnje mesece objavljal veliko bolj pogosto (glej tudi “razpredelnico” spodaj), torej takorekoč vsak dan, včasih pa tudi po dvakrat v enem dnevu. Kakorkoli že, zato bom pač izkoristil to redko priložnost in danes malo napisal, kaj se mi je dogajalo v zadnjih nekaj dneh, oziroma kaj se mi je dogajalo v zadnjem tednu.

Pa začnimo s tistimi stvarmi, ki so (vsaj načeloma) povezane z računalništvom: 14.1.2007 sem končno po več kot treh mesecih updejtal mojo “PC domačo stran”: http://tadej-ivan.50webs.com/index.html, kjer objavljam moja odkritja s področja računalništva in webdizajna in pa updejtal sem tudi mojo “klarinet stran”: http://clarinet.50webs.com/index.htm, ki pa se “ukvarja” s klarinetom, torej z glasbenim inštrumentom (res bolj samo s splošno znanimi tehničnimi podatki itd.), je pa ta stran samo bolj nekakšen moj oseben “niche projekt” in zna biti za vas zelo nezanimiva. To mi je seveda vzelo kar nekaj časa, natančneje par ur tekom dveh popoldnevov, glede na to, da se mi je v raznih “to-do” fajlih nabralo za skoraj 200 kB gradiva za objavo in se se zato temu kar krčevito izogibal. Vseh sprememb in updejtov pa je itak preveč, da bi jih tukaj našteval. Skratka, spet vam zelo toplo priporočam obisk, predvsem seveda prve strani, torej tiste povezane z računalništvom; seveda, v primeri, če vas te stvari sploh zanimajo.

Naprej glede tegale mojega Sopca bloga objavljam samo zgoraj omenjeno “razpredelnico” frekvence objavljanja, ki pa je seveda tudi dobro vidna v levem “sidebar-u” pod “Arhiv objav“. Mogoče samo dve opombi; eno je to, da je sedaj s tole objavo, ki jo ravnokar berete, v januarju vsega skupaj 5 objav in ne 4, drugo pa, da sem oktobra začel objavljati šele nekje v sredini meseca, tako da sta samo november in december “cela meseca” v tem smislu.

* January 2007 (4)
* December 2006 (26)
* November 2006 (18)
* October 2006 (13)

No, kar se pa tiče z računalništvom ne-povezanih reči, mi zadnje čase ne da spati dokaj slabo zdravstveno stanje moje babice, kateri odkar se je vrnila iz U.K. nekako vsake dva dni postane slabo in ostane slabotna cel dan, tako da ji moram seveda biti ves čas pripravljen kaj pomagati.

Aha in naj tudi povem, da sem enkrat tekom prejšnjih mesecev (spet) dobil pošto iz “izvršilnega oddelka” Okrožnega sodišča v Ljubljani, sem pa do par dni nazaj odlašal (torej skoraj en cel teden), z njenim odprtjem. No, na koncu pa sem ugotovil, da ni sploh nič tako hudega (predvsem ne tako hudo, kot sem si najprej predstavljal); gre namreč samo za bolj kot ne nedložni “opomin”, da moram nekaj še plačati, sama stvar pa se tiče nekih mojih starih grehov v preteklosti (bolj kot ne tudi čisto nedložne stvari/prekrški), tako da že veselo pišem odgovore. Je pa seveda problem v tem, da taki odgovorii/pritožbe velikokrat ne pomagajo (samo malo prestavijo zadeve), tako da nekako stalno pričakujem, kdaj bo spet zjutraj pozvonil poštar s “slabimi novicami”, kar mi jasno poleg vsega ostalega (ostalih skrbi, glede babice itd.) zelo otežuje spanje.

P.S. – Naj pa omenim še to, da se kar veliko dlje časa (torej dlje kot samo zadnje tedne) neuspešno trudim, da bi se začel odpravljati bolj zgodaj spat in pa predvsem, da bi začel bolj zgodaj vstajati (kar bi bila sicer logična posledica izpolnitve prve “želje”), pa mi, kot rečeno, nažalost nič od tega dvojega ne uspeva ravno najbolje, grrr.

Tadej

2 komentarja on “Kaj se mi dogaja zadnje dni/zadnji teden”


Oddajte komentar

