O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Babica/dedek: na splošno in par zanimivosti

Uhhh, tole je pa šele deveta objava zapovrstjo januarja meseca (ja, potrudil sem se, da sem postal še pred polnočjo), res sem ta mesec nekam malo objavljal v primerjavi s prejšnjimi meseci; recimo samo decembra sem objavil kar 26 objav. No kakorkoli, v njej pa bom malo pisal o moji babici (in nekaj malega tudi o enem od mojih dveh dedkov), torej malo na splošno o njej in pa nekaj zanimivosti, pač, glede na to, da sem jo omenil v eni od prejšnjih objav ta mesec, natančneje v tisti z naslovom “Kaj se mi dogaja zadnje dni/zadnji teden“: http://tadej.sopca.com/…/…dnizadnji-teden, kjer sem kot že sam naslov pove, pisal o tem, kaj se mi je kaj dogajalo v zadnjem času, kar je vključevalo tako z računalništvom povezane reči, kot tudi čisto splošne zadeve, torej z računalništvom popolnoma nepovezane reči.

No pa začnimo: v glavnem bom danes govoril predvsem o moji babici po očetovi strani prim. dr. Majdi Mačkovšek-Peršič (tisti “prim.” pred “dr.” pomeni, da je “primarij” onkolog/onkologije), za katero sem napisal v zgoraj omenjeni/linkani objavi, da je imela dokaj resne zdravstvene težave odkar se je vrnila iz U.K.; vsake dva dni ji je namreč postalo slabo in je bila iz tega razloga zelo slabotna kar skoraj cel teden in še dlje. Skratka, med drugim vas tako tudi obveščam (predvsem tiste moje prijatelje, ki jo osebno poznajo), da je sedj že veliko bolje z njo. Aha kot čisto bajdvej, ta babica je tista, katera je bila med drugo svetovno vojno dolgo časa v taborišču “Ravensbrück” (“interniranih” pa je bilo še veliko drugih mojih sorodnikov, ali pa so umrli v partizanih), kjer je reševala sojetnicam življenja tako, da jim je ob soju sveče izrezala/spremenila vtetovirane številke in jih s tem naredila mlajše, kot so bile v resnici (če bi jo pri tem dobili, vi najbrž tega sedaj ne bi brali, ker po vsej verjetnosti tudi mene potem ne bi bilo); o tem sem kot rečeno že pisal v objavi naslovljeni “Partizani in domobranci med WW2: del 3“: http://tadej.sopca.com/…/…med-ww2-del-3, v seriji treh zaporednih objav o tej temi.

Glede s to babico povezanih zanimivosti pa tole: pri svojih 87 letih je še vedno totalno čila in bolj ali manj zdrava in ne boste verjeli, še zmeraj vozi avto; hehe, konkretno vozi t.i. Katro/Katrco oz. Renault 4, katere vožnjo pač edino (kolikor toliko – 😀 ) obvlada. Podobno kot ta babica pa je bil po drugi strani tudi moj dedek po mamini strani dipl. ing. arh. Stane Kandus (ta dedek me je med drugim vedno podpiral v raznih mojih hobijih, kot so bili npr. taborniki, hoja v gore itd., posredno pa me je navdušil tudi za Arhitekturo) tudi zelo čil na stara leta in je enako kot babica v svojih zadnjih letih, torej tam nekje še pri 90 letih, vozil avto. Drug tak njegov “dosežek” pa je bil, da je bil pri nič manj kot 82 letih zadnjič na Triglavu in to celo po “Tominškovi poti”, ki sploh ni tako lahka. Jah, morda glavna razlika med njima pa je ta, da je dedek na stara leta bolj ali manj “čepel doma” in gledal TV, medtem ko babica dela ravno obratno (in po mojem mnenju tudi pravilno), skratka pravi, da je treba biti tudi na stara leta čimbolj aktiven (torej ne samo umsko, temveč tudi telesno) in da je v njeno dobro, oz. v dobro njenega zdravja, da stalno nekam dirja, hodi še vedno po raznih nakupih, pa na Žale na grob njenega sina/mojega strica in tako dalje.

Aja še kratko pojasnilce: dedek po očetovi strani in babica po mamini pa sta oba umrla že davno; babica kakšno leto po mojem rojstvu, dedek pa še nekaj let prej, tako da ju obeh nisem poznal oz. se ju (tu mislim na babico) nažalost ne spominjam.

P.S. – To objavo objavljam tako hitro za včerajšnjo naslovljeno “Kakšna je pa pozicija moje domače strani ??“: http://tadej.sopca.com/…/…moje-domace-strani zato, ker sem jo imel v bistvu prvo (že skoraj čisto do konca) napisano, nisem je pa objavil prej (pred to, današnjo) zato, da je lahko ta včerajšnja lepo nadaljevala tisto izpred štirih dni z naslovom “Dalje o updejtu moje glavne domače strani“: http://tadej.sopca.com/…/…glavne-domace-strani, ker sta pač obe v povezavi z “Internetom”, “Webdizajnom” oz. “Webkodingom”, tako da spadata pod te iste kategorije tule na mojem Sopca blogu.

Tadej

One Comment on “Babica/dedek: na splošno in par zanimivosti”

  1. […] P.S. – Aja in pa še več si lahko o moji babici (pa tudi dedku po mamini strani) preberete v objavi naslovljeni “Babica/dedek: na splošno in par zanimivosti“: http://tadej.sopca.com/…/…par-zanimivosti, za tiste pač, ki bi jih to utegnilo zanimati. […]


Oddajte komentar

