O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ljubljanske mlekarne, d.d. in EGO jogurti

Ja res je, folk v Ljubljanskih mlekarnah me je resnično lepo presenetil; s tem torej mislim na tam zaposlene, konkretno na PR tipa in poslovodjo njihove prodajalne. Errr, kaj pa imam jaz pravzaprav z Ljubljanskimi mlekarnami?? Pri vsej stvari pa gre za to, da sem že kakšno leto ali dve resnično velik ljubitelj EGO jogurta z okusom pomaranče in korenčka (to je tisti v oranžni embalaži) in ves ta čas sem bil navajen, da je bil ta EGO jogurt točno to, kar njegovo ime tudi pomeni: JOGURT. Recimo temu “problem” z njimi pa se je začel nekako zadnji mesec, skratka, začelo se mi je dogajati, da nekateri od nakupljenih EGO jogurtov nikakor niso bili več isti kot prej ves ta čas. Torej, niso bili več gosti kot ponavadi in kot mora jogurt seveda biti, ampak so bili čudno tekoči oziroma vodeni in pa predvsem brez značilnega mlečnega okusa. Tako jih enostavno nisem več mogel použiti, vsaj z užitkom ne več; no, parkrat sem se sicer res še “posilil” s pitjem, potem pa sem seveda prenehal tudi s tem. Sedaj, dokler se je to dogajalo poredko, recimo da je bil tak en jogurt od petih/desetih, nisem v tem videl nobenega večjega problema; pač, predstavljal sem si, da je tak izdelek morda prišel zadnji v vrsti iz tekočega traku in je bil zato tak, kot sem zgoraj opisal, ali pa da se je kakšnemu stroju začasno “zmešalo” in je začel mešati jogurte v napačnem razmerju itd.

Zadnji teden pa se je to “razmerje” drastično obrnilo: dejansko nisem več dobil niti enega “normalnega” izdelka več. Hočem reči, da so bili prav vsi jogurti, ki sem jih kupil v zadnjem tednu “nenormalni”, kot rečeno, popolnoma tekoči in s čudnim okusom. Tako sem sedaj ostal z “zbirko” desetih ali petnajstih takih “slabih” EGO jogurtov (z drugimi besedami: “vrgel sem stran” več kot 15 evrov, za katere mi ne preostane drugega, kot da jih vržem proč, ker še enkrat, resnično niso več okusni. No in tako sem se kot resnični “fan” teh jogurtov (predvsem okusa pomaranča/korenček) in tako naprej, sem se tako odločil o tem pisati na e-mail naslov od Ljubljanskih mlekarn: info@lj-mlek.si in jim omeniti vse to.

/INSERT: No in sem že dobil odgovor na moj čisto zadnji e-mail (ne bom sicer objavil čisto celega); danes, torej že po mojem obisku tiste prodajalne za Bežigradom, sem šel namreč zelo pozno “na” Internet in me je tole spodaj čakalo v Inboxu …

… obveščamo Vas, da lahko karton sadnega Ega prevzamete v Mercatorjevi trgovini v Rožni dolini,Cesta IX / 17. Kontaktirajte poslovodjo prodajalne.

Tako imate tule spodaj štiri e-mail sporočila, lepo sortirana v kronološkem redu, torej urejena po vrsti en za drugim, tako kot sem jih v resnici tudi poslal; kot “zahteva” moj standard pisanja jih objavljam/sortiram tako, da je najstarejši prvi/zgornji, najmlajši pa zadnji/spodnji.

In pa še četrti/zadnji/današnji e-mail

Naslov: “Re: Re: Re: Ljubljanske mlekarne, d.d. odgovor o EGO jogurtih“:

Še enkrat prav lepe pozdrave g. Rok. Pišem vam še enkrat samo v toliko, da vam sporočim, da sem se danes (torej v četrtek) končno oglasil pri vas v prodajalni na Tolstojevi in sem oddal tri “pokvarjene” izdelke. Vodja prodajalne sicer na žalost ni vedela za moj prihod (gledala je po nekih listah “naročenih” strank; predvidevam, da enako kot v mojem primeru zaradi reklamacij), je pa bila vseeno tako prijazna, da mi je kljub temu celo zamenjala jogurte za nove/v redu (torej kljub temu, da me ni našla med “naročenimi”); jaz sem namreč mislil, da boste v LM-prodajalni samo prevzeli te ta “pokvarjene” izdelke in jih, ne vem, mogoče dali “stestirati”, vsaj tako sem si jaz to predstavljal.

Mogoče še kot mimogrede: nek gospod (ne prodajalec, ampak recimo temu “delavec”, v modri halji) je bil takrat slučajno zraven in je meni in poslovodji, potem ko je enega od teh “pokvarjenih” izdelkov podržal v roki in ga malo stresel, rekel nekako v smislu: “Ja, res so čisto tekoči kot voda, to je zgleda samo ekstrakt”, kar se mi, če sedaj malo pomislim, zdi kar logičen/verjeten razlog za vodenost in sladkost teh “pokvarjenih” jogurtov.

Kakorkoli, še enkrat se vam res iskreno zahvaljujem za vašo pomoč in prijaznost nasploh!!

P.S. – Je pa ga. poslovodja tudi nekaj omenjala, da vi pri LM ponavadi vsakemu takemu (ki pride kaj reklamirati), kot se je izrazila “nekaj daste zraven”, a da ona nima pooblastila (ker me, kot rečeno, ni našla med “naročenimi”) in da naj se zato oglasim tudi jutri. Moram poudariti, da tega nisem nikakor pričakoval (in sem bil resnično navdušen nad njeno prijaznostjo), a se bom jutri vseeno še enkrat oglasil pri vas, ker je vztrajala pri tem in sem ji pač rekel, da se bom.

Tadej Peršič
c. 27. aprila 5, Ljubljana

Tretji e-mail se je potem glasil takole:

Naslov: “Re: Re: Ljubljanske mlekarne, d.d. odgovor o EGO jogurtih“:

> info@lj-mlek.si wrote:
> Prodajalna je odprta med 7. in 19. uro, ob
> sobotah med 7. in 13. uro. Ob prihodu
> kontaktirajte poslovodjo prodajalne, katera
> je obveščena o Vašem prihodu.

Ja, mislim da bom skoraj 100% prišel jutri, če ne jutri pa v četrtek. Veste, jaz namreč nimam svojega avta, tako da bom šel peš (ali pa z avtobusom; živim namreč v Rožni Dolini na Viču), kar pa vzame kar nekaj časa.

Še enkrat pa hvala za vašo pripravljenost “pomagati” mi.

Tadej Peršič
c. 27. aprila 5, Ljubljana

Potem moje drugi e-mail sporočilo/odgovor:

Naslov: “Re: Ljubljanske mlekarne, d.d. odgovor o EGO jogurtih“:

> info@lj-mlek.si wrote:
> Pozdravljeni gospod Peršič,
>
> sporočite nam ali morda še imate kakšnega
> izmed reklamiranih jogurtov. Z njimi se
> lahko oglasite v naši prodajalni na
> Tolstojevi ulici 63 za Bežigradom v
> Ljubljani, lahko pa se dogovorimo tudi
> za prevzem na domu.
>
> Lep dan še naprej,
>
> Rok Kaplan, Info LM

Še enkrat lep pozdrav g. Rok Kaplan, Ljubljanske mlekarne. Kot prvo se vam opravičujem za malo zakasnel odgovor; zadnjih nekaj dni namreč nisem preverjal svoje “e-mail pošte”.

Skratka glede “reklamiranja” jogurtov: danes sem preveril datum na embalaži od nekaterih od tistih izdelkov, ki jih še nisem vrgel stran (in jih imam še v hladilniku) in sem tako videl, da na srečo pri skoraj vseh rok uporabe še ni potekel. Tako da bi jih oz. jih bom dejansko z veseljem prinesel k vam v LM-prodajalno. Še enkrat pa vas prosim: povejte mi, kam točno jih moram prinesti (napisali ste “v prodajalno na Tolstojevi ulici 63 za Bežigradom v Ljubljani”), torej naj kar pridem z njimi tja do “recepcije” in jih tam oddamm ali kako??!

Naj pa vseeno še enkrat poudarim, da imajo ti jogurti, katere vam bom prinesel (poleg tega, da so nenavadno tekoči) resnično nekšen umeten/sladkast in “plastičen”, skratka neobičajen okus; to seveda napram okusu, kakršnega sem bil navajen prej. In pa ostali okusi (recmo Aronija/Grozdje, Bezeg itd.) so še vedno v redu, torej so še vedno “pravi jogurt” in niso čisto tekoči, kot se dogaja z EGO jogurtom z okusom Pomaranče/Korenčka, o katerem sem vam v zadnjem e-mail sporočilu pisal.

Tadej Peršič
c. 27. aprila 5, Ljubljana

Moje čisto prvo sporočilo na LM e-mail naslov:

Naslov: “Obvestilo/vprasanje glede EGO jogurtov oziroma neke vrste pritozba

Lep pozdrav “info/kontakt ekipa” pri Ljubljanskih mlekarnah. Moje ime je Tadej in sem velik ljubitelj in uporabnik/kupec vašega izdelka EGO jogurt z okusom pomaranče in korenčka (navadno kupim dva ali 3 na dan, kar je 21 evrov na teden); oziroma bolje, sem bil velik ljubitelj do pred kratkim. V čem je torej stvar oz. problem??!

Ves ta čas, torej nekje zadnje leto ali dve, sem bil navajen, da je bil zgoraj omenjeni EGO jogurt točno to, kar njegovo ime tudi pomeni: JOGURT. Nekako zadnji mesec pa se mi je začelo dogajati, da nekateri od nakupljenih EGO jogurtov niso bili več gosti kot ponavadi (in kot mora jogurt seveda biti), ampak so bili čudno tekoči/vodeni in brez značilnega mlečnega okusa in jih resnično enostavno nisem več mogel použiti (vsaj z užitkom ne več, če že kaj, sem se parkrat “posilil” s pitjem, potem pa sem jasno prenehal tudi s tem); skratka, nekateri jogurti nikakor niso bili več isti kot prej vsa ta leta. No, dokler se je to dogajalo poredko (torej, da so bili taki samo nekateri), recimo da je bil tak en jogurt od petih/desetih, nisem v tem videl nobenega večjega problema; pač, predstavljal sem si, da je tak izdelek morda prišel zadnji v vrsti iz tekočega traku in je bil zato tak, kot sem zgoraj opisal, ali pa da se je kakšnemu stroju začasno “zmešalo” in je začel mešati jogurte v napačnem razmerju itd.

Zadnji teden pa se je to “razmerje” drastično obrnilo: dejansko nisem več dobil niti enega “normalnega” izdelka več. Torej hočem reči, da so bili prav vsi jogurti, ki sem jih kupil v zadnjem tednu “nenormalni”, kot rečeno, popolnoma tekoči in s čudnim okusom. Če bi jih hodil kupovati sam, jih v končni fazi seveda sploh ne bi kupil, ker pa hodi po nakupih moj brat (ali mama), ki teh “značilnosti” ne pozna (mimogrede, ponavadi jih kupujemo v ljubljanskem Maxi-Marketu), jih vseeno kupita in tako sem sedaj ostal z “zbirko” desetih ali petnajstih takih “slabih” EGO jogurtov (samo danes 5), za katere mi ne preostane drugega, kot da jih vržem proč, ker verjemite, še enkrat, resnično niso okusni. Ali tudi z drugimi besedami povedano: s tem sem “vrgel stran” nič manj kot 10-15 evrov.

Zato vas sprašujem: ali se je dejansko kaj spremenilo v proizvodnji tega konkretnega izdelka (torej meni daleč najljubšega EGO jogurta z okusom pomaranče in korenčka), ali je morda kaj drugega razlog za vse to?? Lahko v prihodnosti spet pričakujem “normalnega” izdelke na policah??

Hvala lepa vnaprej za kakršenkoli odgovor, katerega seveda tudi res zelo nestrpno pričakujem!!

P.S. – In pa še mogoče bolj za šalo kot zares: zelo bi bil vesel kakšnega kupona/bona za nakup ta “normalnih” EGO jogurtov v vrednosti 10-15 evrov.

Tadej Peršič
Bajtova ulica 10 (ali c. 27. aprila 5), Ljubljana

Če slučajno niste prebrali vseh sporočil, naj vas opomnim na en detajl iz četrtega/zadnjega sporočila; iz njega bi namreč lahko razbrali, da sem danes šel tja v prodajalno na Tolstojevi 63 za Bežigradom (mimogrede, v eno smer sem šel peš, v drugo pa s trolo) in sem oddal tri “pokvarjene” jogurte in zato dobil tri nove/v redu izdelke. Jaz sem namreč mislil, da bodo v LM-prodajalni samo prevzeli te “pokvarjene” in jih dali “stestirati” in da bo to nekako to. Sedaj pa ta bolj pomemben del: gospa poslovodja je omenila, da ponavadi vsakemu takemu ki pride kaj reklamirati “nekaj dajo zraven” (kot nekakšno, hmmm, darila za “kompenzacijo”), a ker me ni našla med “naročenimi” za to ni imela pooblastila in se bom tako jutri še enkrat oglasil. Tudi tu v blogu moram posebej poudariti, da tega nisem nikakor pričakoval (in sem bil res navdušen nad njeno prijaznostjo), a se bom pa vseeno jutri še enkrat oglasil, ker je pač vztrajala pri tem in sem ji potem pač rekel, da se bom oglasil.

P.S. – Na mojem sedaj že kar nekaj časa zapuščenem blogu na portalu “VOLJAblok” pa si v današnji objavi z nedvoumnim naslovom “35. Vici, tokrat kar iz dveh “Poletov” || 2.02.2007“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2837 lahko preberete pet, po mojem mnenju dokaj smešnih vicov iz Delove četrtkove priloge “Polet” (predvsem dva od njih sta res zelo huda); tokrat sem izjemoma objavil vice iz Poleta od tega (1. februar 2007) in od prejšnjega (25. januar 2007) tedna skupaj, pri čemer sem se držal mojega osebnega standarda pisanja in sem jih zato objavil v kronološkem redu; torej sortirani so tako, da je najstarejši prvi/zgornji, najmlajši pa zadnji/spodnji. Glede samega vrstnega reda vicov pa še tole: načeloma sem jih (kot sicer vedno) prepisal točno tako, kakor se bili tudi objavljeni v Poletu in ne recimo po izvirnosti/smešnosti in kar je še takega. Naj pa glede vicov vobče tudi tokrat (kot že ničkolikokrat prej tam na Volja blogu) poudarim, da mene nasploh “prepriča” redkokateri vic, nasmeji pa takorekoč nobeden.

Pozdrave, Tadej

One Comment on “Ljubljanske mlekarne, d.d. in EGO jogurti”

  1. tadej says:

    Evo folk, danes sem dobil paket EGO jogurtov (ja, korenček/pomaranča) v Merkatorju v Rožni Dolini cesta IX/17 (in ja, spet sem moral “kontaktirati poslovodjo prodajalne”); hehe, baje je pridno čakal name tam v skladišču cel teden, gulp!!!

    Tadej


Oddajte komentar

