O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Predstavljam vam Ariel, mojo ljubo psičko

Kar nekaj časa je minilo od zadnje objave, za katero sem imel idejo (in nekaj malega teksta) že kar nekaj cajta zapisano v enem od mojih dveh 20 kB Sopca “to-do” fajlov; no, v tej, ki je spet ena taka pa vam bom predstavil mojo ljubo zvesto črno psičko Ariel, sedaj staro že kakšnih šest, sedem let. Nanjo sem res zelo navezan (ona pa name) in z njo imava tudi nek zelo poseben odnos; hehe, prosim ne se bati (oziroma me narobe razumeti), s tem “posebnim odnosom” zgoraj seveda ne mislim na kakršnokoli vrsto sodomitstva, katerega jaz pač ne prakticiram – 😉 , ona pa pravtako ne. Skratka, spodaj jo bom na kratko opisal, kot bolj pomembno pa bom objavil kar nekaj njenih fotografij in pa za foro tudi par “transformacij” le teh, s čemer sem se ukvarjal enkrat kmalu po tem, ko so bile te fotke narejene.

Kot si lahko predstavljate ima Ariel (kar je, če se ne motim, ime nekega boga/duha, mislim da t.i. “rečnega”) jasno več kot eno ime in pa zraven še kup raznoraznih ljubkovalnih imen oz. izpeljav iz njenega originalnega imena. Taka imena so naprimer: “Arika“, ki je nekako njeno glavno ime, v bistvu še bolj pogosto uporabljano kot Ariel, potem “Ara“, “Arka” itd., medtem ko so njena ljubkovalnih imena: “črnka”, “črnuška”, “črnuškarka” (to zato, ker je vranje črne barve), potem recimo “bučka”,”buč”, “duš” in tako dalje.

Drugače pa je bila Arikina mama pasme “Dalmatinec” (oz. bolje: Dalmatinka), fotr pa pol “Labradorec” in pol “veliki Šnaucer“, vsaj tako je rekel njen lastnik, torej tisti tip, od katerega sem jo dobil. Kot zelo pomembno pa moram povedati, da je Arika res eden od najbolj pametnih psov, kar sem jih imel do sedaj priložnost spoznati; s tem mislim prevsem na “pamet”, ki se tiče uboganja, kot je npr. hoja čez cesto oz. čakanje pred prehodom, ali pa tudi pri čisto običajnih stvareh, recimo to, da loči med besedami za predmete: “flaška,” palčka” in “kamenček”, s tem mislim na to, da glede na to, kaj ji jaz rečem naj prinese/pograbi, ona izbere pravega.

Arikini fotki št. 1, 2:

Arika in jaz fotki 1, 2:

Naknadno sem ugotovil, da so tudi te štiri zgoraj prevelike za na ta blog (oz. to WordPress temo), tako da sem tudi te fotografije v končni fazi dal v tabelo in jih postal v “thumbnails” obliki.

Potem sledita dve Arikini fotografiji, v primejavi s tistimi zgoraj posneti kakšna dva ali tri leta kasneje; torej če so bile tiste fotke zgoraj posnete recimo leta 2002/2003, sta bili ti dve posneti nekje leta 2004/2005. Ker sta tudi veliko večji po velikosti, bom podobno kot “transformacije” Arikinih fotk spodaj objavil kot “thumbnails” fotke, katere morate samo klikniti, da vidite originalno sliko.

Arikini fotki št. 3, 4:

In pa kot rečeno še nekaj “transformacij” teh Arikinih fotografij (in tudi od ene, katere originala nažalost ne najdem več); če me spomnin ne vara, sem jih naredil z znanim OS programom imenovanim GIMP.

Arikini trans. fotki 1, 2:

Arikini trans. fotki 3, 4:

Arikina trans. fotka 5:

Je pa Arika jasno tudi zelo dober čuvaj hiše in pa predvsem je že iz psihološkega vidika dobra za varnost; tu mislim na to, da se te bo redko kdo drznil napasti (ali karkoli že), če imaš s seboj dokaj velikega psa. Pa sploh ne, da se jaz kaj posebej bojim okoli hoditi ali karkoli (v resnici je ravno obratno in to še posebej ponoči sem veliko naokrog), ne, samo sem povedal golo dejstvo. Aja in pa da sploh ne omenjam njene zvestobe, samo kot vsi dobro vemo, je ta lastna takorekoč vsem psom.

Pod kategorijo “Dogajanja” sem to objavo objavil zato, ker bom tudi orisal en današnji dogodek. Zjutraj okoli šestih je prišel čisto nenapovedano in zgodaj brat in bil čisto ubogi, ker je totalno bolan (pa nič zdravil ni jemal), torej kašlja in ima čisto zamašena dihala in iz tega razloga že tri dni ni takorekoč nič spal. Prišel je po recept k babici za antibiotike Summamed (se mi zdi) in pa en sirup za izkašljevanje, v lekarno pa sem šel seveda jaz. Hoja po jutranji Ljubljani je bila res zanimiva prigoda, mogoče tudi zaradi tega, ker sem vse skupaj bolj “dojemal” oz. bil bolj kot navadno dojemljiv/občutljiv (dokaj zoprn občutek, bi lahko rekel), ker še nisem nič spal ta dan, po lekarni pa sem šel še v Maxija po nakupih za vso familijo. Ljubljana je bila res neverjetno prazna, kar je bil nekaj prav posebnega.

No, kakšnih 15 minut po tem, ko sem se vrnil (po poti domov sem jedel noro dober in popolnoma mehek in topel kruh), sem pa še Ariko ven peljal in totalno užival med sprehajanjem po Tivoliju; ravno so namreč na travo polno slane (tako da je “hrustalo”, ko si hodil po njen) posijali sončni žarki, Arika je podila vrane. Jah priznam, jaz sem jo “šuntal”, kot ponavadi, ampak je res kul gledaati, ko vrana čisto nizko in počasi leti (beri: beži), da še bolj draži in no, zabava psa. Zvečer je brat poklical in povedal, da mu je že veliko bolje, srečen konec torej, da bolj ne bi mogel biti.

P.S. Glede na to, da prejšnje objave zaradi dolžine najbrž niste prebrali (vsaj v celoti ne; to pa je bilo rečeno spodaj pod “P.S.” odstavkom, torej v čisto zadnjem delu objave na dnu), bom tukaj izkoristil priložnost in še enkrat (in tokrat res čisto zadnjič, obljubim) polinkal zadnjo objavo na mojem sedaj zapuščenem blogu na “VOLJAblok” portalu z naslovom “35. Vici, tokrat kar iz dveh “Poletov” || 2.02.2007“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2837 , v kateri si lahko preberete pet, po mojem mnenju dokaj smešnih vicov iz Delove četrtkove priloge “Polet” (predvsem dva od njih sta res zelo huda), naj pa glede vicov nasploh tudi tule poudarim, da mene nasploh “prepriča” redkokateri vic, zares nasmeji pa takorekoč nikoli.

Tadej

10 Komentarjev on “Predstavljam vam Ariel, mojo ljubo psičko”

  1. tadej says:

    Veš, načeloma si te linke do raznih “YouTube” videov raje shranjam v nek .txt fajl, da jih bom gledal potem, ko bom imel ADSL povezavo (jah, še vedno sem na “dial-up” konekšnu), ampak ker si ga ravno “namenil” prov meni, ga šibam gledat, pa čeprav bo trpel račun za telefon – 🙂 . /INSERT: Aha “Monty Python”, mislim da sem že slišal za (ali pa tudi celo tudi že gledal) tale “The Funniest Joke In The World“, ne bo pa prav nič škodilo, če ga bom še enkrat, lepa hvala!!

    Tadej

  2. schrauff says:

    Preprosto najbolj inteligenten pes, kar sem jih do sedaj spoznal.
    Da resne navezanosti name, ki ljubosumnega dela samega lastnika, ne omenjam..

  3. tadej says:

    Hvala ti schrauff za tvoj čisto prvi komentar na mojem blogu, hehe – 😉 , si se končno ojunačil.

    Tadej

  4. jezzus says:

    Lepa !
    Naša nera ji je fuul podobna.
    Čist črna, sam pa drgačna mešanca.

  5. mojcas says:

    Wauuu, lepa je tale tvoja Arika. Si videl mojo Roni? Sicer bi jo Arika verjetno popapala, samo dvomim, ko je pa Roni tolk sweet 😀
    Tole je link na moj blog, kjer je Roni rpedstavljena v youtube filu…pa Tadej, nabavi si že ADSL!!!!
    😀

    http://mojcas.blog.siol.net/2007/01/25/143/

  6. tadej says:

    Ej, hvala obema za komentarje; Mojca, jo že šibam gledat!!

    Tadej

  7. […] (kot jim sam pravim) Arikinih fotografij sem že objavil 10.02.2007 v objavi Predstavljam vam Ariel, mojo ljubo psičko, ker pa danes nimam nič pametnejšega za napisat, jih bom še nekaj objavil v tej objavi. Kot sem […]


Oddajte komentar

