O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj problem s posojanjem CD-jev in DVD-jev

Danes pa malo o mojem dokaj velikem “problemu”, ki ga imam s posojanjem CD/DVD-jev, ali še bolje: z vračanjem le-teh (pa da ne bo pomote: ne iz moje strani); sicer sem prepričan, da ta problem “doživljamo” več ali manj vsi, ampak sem se ga kljub temu odločil na kratko opisati tukajle na mojem Sopca blogu, da boste bolje vedeli, kaj točno mislim s tem. Torej, pri tem problemu gre preprosto za to, da sem zaradi določenih razlogov (beri naprej/glej spodaj) ostal takorekoč brez svoje drugače res ogromne multimedijske zbirke na CD-jih in DVD-jih; ja, dejansko sem tako izgubil cele tortice na CD-jev in DVD-jev polne filmov, nadaljevank/serij pa tudi raznih ostalih kratkih video “clipov” in kar je še takega.

Jah, da se mi to sploh dogaja je več različnih razlogov (in kombinacij le-teh), vseeno pa bom tule spodaj v strnjeni obliki naštel nekaj po mojem skromnem mnenju glavnih razlogov za ta moj problem z dobivanjem posojenega nazaj.

Razlogi pa so takile:

Moja pozabljivost
Moja neke vrste naivnost
Moja dobrota oz. popustljivost
Moja nezanesljivost
Pa tudi moja lahkomiselnost
itd. …

Da malo razložim: nekako se mi zmeraj zgodi, da ko je na obisku kakšen moj prijatelj (ali pa ko se menim za tak obisk), za katerega vem, da ima relativno veliko filmov in ostalega, jasno predvsem takih, ki jih jaz še nisem videl, sem za te CD-je/DVD-je vedno pripravljen posoditi v zameno kup svojih “ploščkov”. To pa ponavadi pomeni, da če mi je nek tak prijatelj prinesel recimo 2 ali 3 posamezne CD-je (vsak z enim filmom gor), mu jaz vseeno iz nekakšne “evforije”, ker vem, da bom dobil nov materijal za gledat (in pa priznam, tudi zato, da bi mi jih on več posodil, hehe), posodim oz. jih založim z 5, 6, 7 ali še več mojimi CD-ji in/ali DVD-ji. Ali obratno, če jaz pridem k njemu na obisk, jih enako čimveč prinesem s sabo, kot rečeno, da bi mi tako tudi on posodil čimveč gradiva. Jasno pa je, da mu ne morem v končni fazi kar reči: “aha, če mi jih boš pa samo tako malo posodil, potem jih pa tudi jaz tebi samo 3“, še posebej, če sem mu npr. prej po telefonu že obljubil tako število. Tako mu na koncu posodim prav vse, ki sem jih prinesel s sabo in tako jih tako za zmeraj izgubim.

No, do tukaj je vse še lepo in prav. Problem namreč nastane, ko je treba te zadeve dobiti nazaj. Kot prvo, nikoli se ne zapomnim, komu sem kaj in koliko sploh posodil; ne vem kolikokrat sem si že zabičal, da si moram te reči zapisovati, pa mi dosedaj še niti enkrat ni uspelo. Kot drugo, ta folk se seveda sam ne spomne, da bi mi jih končno vrnil, ali pa še bolj verjetno, sploh ne ve, da so ti konkretni ploščki (ki se mu najbrž nekje valjajo po predalih) moji; sicer sem res ene parkrat kakšnemu prijatelju celo rekel, naj me on po nekaj časa spomni, katere sem mu posodil oz. katere mi mora vrniti, pa se to do danes ni še niti enkrat zgodilo. Še veliko večji problem pa je v tem, da sem dostikrat do sedaj totalno lahkomiselno posojal tudi ploščke, kateri sploh niso bili moji (torej tiste, katere sem imel tudi sam na posodo); jasno, da sem v teh primerih komurkoli že sem jih posodil, še posebej zabičal, da naj dobro poazi na njih (oz. še toliko bolj, kot ponavadi) in predvsem, da jih naj nikar ne posoja naprej, a je bil podobno kot zgoraj rezultat popolnoma enak: nikoli več jih nisem videl.

/POMEMBNO: Če se bo kdo od mojih prijateljev/znancev slučajno prepoznal med branjem tele objave, naj prosim ob prvi priliki malo pregleda svojo “zbirko” CD/DVD-jev in naj mi jih prosim vrne, če bo prepoznal kakšnega, za katerega bo sumil, da ga je dobil od mene!!

Kot zaključek pa: če bi seštel skupaj vse ploščke, katere sem do danes izgubil na ta način, torej s posojanjem (no, saj kakšnega drugega načina pravzaprav sploh ni), bi jih nekako prišlo za 4 do 5 polnih t.i. “tortic” (tistih po 10 ploščkov); to pa mi gre res hudo na živce še posebej takrat, ko bi si npr. pred spanjem rad kaj ogledal, pa z grozo ugotovim, da je vse kar imam na disku “že videno” in da tako v bistvu sploh nimam ničesar pametnega za pogledat.

P.S. – To objavo sem natipkal resnično zelo na hitro (ker sem dobil idejo zanjo ne tako dolgo nazaj, objaviti pa sem jo nujno hotel še danes), tako da jo bom jutri ali v naslednjih parih dneh po vsej verjetnosti “updejtal” in kakšno stvar/misel itd. tudi dodal.

Tadej

4 komentarji on “Moj problem s posojanjem CD-jev in DVD-jev”

  1. Pero pravi:

    Js sem pa lih dons dobil nazaj 30 dvd-jev, ki sem jih enkrat naivno, kot ti, enkrat posodil eni kolegici. Pa se to sem jih dobil tako, da sem ji sel instalirat router in sem spotoma se to pobral, ker se ona v 6 mescih ni spomnila, da bi mi jih enkrat prinesla mimogrede, ko pride k nam na obisk. Vem, kako to gre in se vedno pogresam ogromno DVD-jev. Tujih pa sploh nimam, razen enega tvojega praznega, ki kot sem ti obljubil, pride nazaj poln, sploh zdej ko sem dobil neki svojga materiala. Jeba. Js sem za vedno proti posojanju in samo se presnemavam.

  2. Robi pravi:

    Lahko bi bilo se slabse.

    Lahko bi ti imel brata, ki bi posojal TVOJE CDje/DVDje, ki jih seveda nikoli ne bi dobil nazaj.

    Na tak način sem jih jaz svoj čas izgubil kar okoli 200 (CDjev), in to takrat, ko še niso bili tako poceni…

  3. tadej pravi:

    Pero je napisal: Js sem pa lih dons dobil nazaj 30 dvd-jev, ki sem jih enkrat naivno, kot ti, enkrat posodil eni kolegici.

    Uhhh, “lucky you”, kar sama od sebe je spomnila!!

    Pero je napisal: Tujih pa sploh nimam, razen enega tvojega praznega, ki kot sem ti obljubil, pride nazaj poln, sploh zdej ko sem dobil neki svojga materiala.

    In pa Peter, tudi dobro veš (hehe), da že komaj čakam, a ne?!

    Tadej

  4. tadej pravi:

    Robi je napisal: Lahko bi ti imel brata, ki bi posojal TVOJE CDje/DVDje, ki jih seveda nikoli ne bi dobil nazaj.

    Ja, to je pa definitivno bedno Robi, se totalno strinjam!!

    Tadej


Oddajte komentar

