O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Še glede včerajšnjega izleta na morje

Čisto na kratko torej par utinkov iz včerajšnjega nedeljskega izleta z avtom z mamo na morje. In pa še nujno z eno mojih “blog obsesij” (več o tem sem že pisal, se mi zdi da enkrat tam prejšnji mesec) povezana opombica: ta objava bi bolj pasala “tja”, kjer se sedaj nahaja včerajšnja (glede na to, da je ura že ćez polnoč; in pač, ker bil bilo bolj “normalno”, če bi o dogodkih v nedeljo pisal v objavi objavljeni v nedeljo) objava naslovljena “Ideja za hrambo imen/gesel in nekaj programov“: http://tadej.sopca.com/…/…in-nekaj-programov, pa da ne bom spreminjal stvari (beri brisal in še enkrat objavil), jo objavljam kot eno za njo. Dobro, pa da boste vedelo o čem govorim: natančneje gre za tisto obsesijo glede (pre)natančnega in faktualnega opisovanja poteka “hendlanja” raznih funckij, ukazov itd. v programih, blog platformah, zgodovine “hendlanja” z objavami na blogu, opisovanjem raznih nepomembnih detaljov in tako naprej (pa tudi malo za tisto glede avtentičnosti. No hehe, pa tudi zato, da zapolnim tale uvod; to pa zaradi obsesije s konsistentnostjo.

V glavnem, včeraj v nedeljo sem šel z mamo za en dan na z mamo na izlet morje. Po kakšni urici in še pred pravim morjem sva se najprej ustavila pri Črno-Kalskem viaduktu (oz. natančneje pod njim), kjer sem se čudil in navduševal nad masivnostjo njegovih stebrov (čeprav sem jo seveda pričakoval), potem pa še na kratko pri steni v Ospu, kjer sem malo potografiral prezalce. Potem morje in sprehod po Strunjanu do mostička pri koncu solin, nato spet naprej proti Belem Križu in spotoma še dol v Pacug, kjer sem bil z vrtcem (ali malo šolo, ne vem več), v t.i. ” poletni koloniji”, tja me je pa prišel obiskat fotr z “Moskvičem” in sva šla v Istro (kjer sem prvič plaval v ne vem, 20 metrov globoki vodi; vzgojiteljice so nas seveda držale v plitvini), pa potem h Petrovemu fotru in Bebi “na Krog” jahat konja Vrano itd. Vse to je bilo, ko sem bil star nekje 5, 6 let. Kakorkoli, potem sva pa šla z mamo še v Piran (parkiral sem “na črno” na poti dol proti Fiesi), kjer sva po krajšem sprehodu tudi jest k “Trem Vdovam”. Mimogrede, za mojo ribjo juho, špagete z morskimi sadeži, jabolčni zaviteko in gostim sokom, pa mamino rižoto s škampi, tiramisu in 2 deci Refoška je bilo treba odšteti samo 27.20, vsaj predstavljal sem si bolj drago hrano na tako eminentni lokaciji (pa še tako dobro, mljask!!), pa še kelnarji so bili prijazni (se stalno nekaj hecali), hitri in sploh ustrežljivi.

/POPRAVEK: Urghhh, ravnokar sem se zavedel, da ta izlet sploh ni bil “nedeljski”, ampak se je zgodil en dan prej, torej v soboto. Ne vem kako sem lahko to zajebal, gulp.

P.S. – Enkrat to poletje se bom upam končno uspel zbrcati in iti na izlet (isto enodnevni seveda) v Trst; po vsej verjetnosti z Borisom, vsaj z njim se že res dolgo za to meniva.

Pozdrave, Tadej

Oddajte komentar

