O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Video, ki se začne predvajati avtomatično

Kakšne tri, štiri dni nazaj se mi je zgodila ena resnično hudo bedna stvar (zato sem objavo tudi dal pod kategorijo “Bednosti”), katero me je tako razbesnela, da jo moram nujno na kratko opisati v tejle objavi. Pri stvari gre za to, da se določeni online videi (torej od določenih ponudnikov/platform), začnejo v brskalniku predvajati oz. downloadati avtomatično, ne da bi moral uporabnik pritisniti na “Play” gumb; jasno je to še posebno neprijeteno za nas, ki smo še vedno na “dial-up” konekšnu. Konkretno gre za en video, do katerega sem dobil link na slovenski spletni strani Izklop: http://izklop.com (bajdvej, odkril sem jo čisto pred kratkim), sam video pa je lociran na neki “cdn.tangozebra.com” strani.

Torej, gre za video “Padalec“: http://izklop.com/?url=links/start&a=open&id=22236 (ki potem “redirekta” na “470x398_fixed_placement_videoFLV.swf”: http://cdn.tangozebra.com/…/…/…videoFLV.swf), da boste vedeli o čem se gre, pa imate tukaj spodaj kratek opis le-tega.

Mogoče ste slišali za Michaela Holmesa, padalca, ki je decembra lani v Novi Zelandiji preživel prosti pad iz višine dveh milj. Tukaj si lahko pogledate kako je celoten padec izgledal iz njegove, ter iz perspektive njegovega prijatelja.

Tokrat je bil problem malo drugačen, kot tisti, ki sem ga že opisal nekaj tednov nazaj na forumu “Ars Technica” v topicu z naslovom “Rant: online videos that start playing automatically“: http://episteme.arstechnica.com/…/849002423831 (tam gre namreč za bolj za downloadanje v “background-u”); aja, za še en drug tak post o podobni stvari/problemu pa glej tale moj post: http://episteme.arstechnica.com/…/…#385001691831 v nekem drugem topic-u isto na “Ars Technica” forumu z naslovom “Microsoft’s new search engine…..“.

Skratka, tokrat je FF začel avtomatično downloadati video v nek .tmp fajl v “TEMP/TMP” direktorij, katerega se ne da sproti kopirati na “varno” tekom downloada (kot lahko to npr. nardiš s .flv fajli v IE-ju), ker pa se mi ga je že zdownloadalo več kot 1 MB, nisem prekinil povezave, ampak naivno čakal, da se zdownloada cel posenetek. No, tako sem čakal in čakal, dokler se ni zdownloadalo reci in piši kot 20-30 MB (tel. račun za ta mesec bo hudo trpel), ko sem ga končno “abortal”; moj “TEMP/TMP” direktorij je namreč lociran na mojem RAM drive-u/disk-u, ki ima kapaciteto samo 64 MB. Sedaj pa pride glavni problem: že med downloadanjem sem opazil, da se posnetek nekako non-stop “restarta”, no, ko pa sem ga hotel končno pogledati “offline”, sem tako z grozo odkril, da je na voljo samo audio porcija posnetka, – 😡 grrr.

Tukajle spodaj vam za lažjo predstavo “restartanja” omenjenega zgoraj dodajam pet “thumbnails” screenshote (klikni za originalno sliko/velikost slike) od tab-a s tem videom v brskalniku Firefox; ta tretji je zadnji v “restart loop-u” (opazili boste večji “Video Loading…” tekst), medtem ko sta četri in peti screenshota od kasneje, ko že pritisneš na “Play”.

Screenshot Firefox no. 1, 2:

Screenshot Firefox no. 3, 4:

Screenshot Firefox no. 5:

Aja, za druge take stvari, ki me spravljajo ob živce na WWW-ju pa glej pod “GENERALLY ABOUT MY WEBSITE” sekcijo na “about.html” dokumentu: http://tadej-ivan.50webs.com/other/about.html na moji PC domači strani, kjer začenjam odstavek s temle tekstom spodaj; jah, “with a passion” bom moral popraviti v “with passion“.

And for the end I thought I should also mention few of the computing-related things that I hate the most; in fact I hate most of them with a passion.

/ZAZNAMEK: OK, sem že popravil v vmesnem “updejtu” pred par minutami, tako da se sedaj ta uvodni stavek v to sekcijo glasi takole.

And for the end I thought I should also mention few of the computing-related things that I hate the most; in fact I passionately hate most of them.

P.S. – Drugače pa je moje osebno mnenje glede te “Izklop” in podobnih strani tako, da je tam gor preprosto preveč vsega, da bi bil sposoben učinkovito sfiltirati zanimive posnetke od nezanimivih (in to kljub ponavadi dobrim opisom); no, ko bom enkrat imel ADSL povezavo bom najbrž mislil drugače, dokler pa sem “prikovan” na dial-up, pa so te strani zame (kot rečeno, vsaj trenutno) čisto neuporabne.

Tadej

Oddajte komentar

