O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Zbrisal sem Sopca profil na Google Analytics

Torej, danes pa res čisto na kratko (ja vem, dokaj nenavadno zame in za tale moj blog – 😉 /INSERT: no, objava sploh ni več tako kratka, kot sem si jo originalno zamislil, ups) tako kot že v prejšnji objavi ponovno o neki bedni stvari, ki se mi je zgodila včeraj. Konkretneje gre za to, da sem si čisto po pomoti izbrisal svoj “profil” za moj Sopca blog na strani Google Analytics: https://www.google.com/analytics/home in tako izgubil ogromno uporabne/zanimive statistike obiskov mojega bloga, grrrrr.

Namreč, po nesreči sem včeraj namesto na link “View Reports” kliknil na “Delete“; bajdvej, tretja možnost pa je “Edit“, katero sem tudi že parkrat pomotoma kliknil, samo rezultat seveda sploh ni tako drastičen kot v primeru klika na “Delete” link. Kakorkoli že, profil sem jasno ponovno ustvaril (kar sploh ni problem), kot rečeno pa mi je žal seveda predvsem iz tega razloga, ker sem s tem nepremišljenim (a jasno nenamernim) dejanjem izgubil statistiko za mesece nazaj – 😡 , urghhh. Ne morete si misliti, kako zelo sovražim take zadeve (glej tudi spodaj), kjer te “grafični vmesnik” (torej v tem primeru brskalnik) pred tako drastično stvarjo/ukazom ne povpraša v smislu: “Are you really sure you want to permanently delete this profile?” in po možnosti tudi “This action cannot be undone!“, kakor je nekako standard, oz. vsaj v navadi pri večini strani in programov.

En tak podoben primer pa se mi je pripetil kakšen mesec nazaj, ko sem zaradi svoje lahkomiselnosti skoraj izgubil “audio” na svojem računalniku (ker sem odinštaliral gonilnike od moje zvočne kartice; na srečo mi je ostala še t.i. “on-board” kartica); za detajle prosim glej topic z naslovom “Hehe folks: one more typically-shirker story“: http://episteme.arstechnica.com/…/369006523831, ki sem ga o tem odprl na forumu “Ars Technica” in kjer sem vse lepo opisal. No, v enem stavku: v tem primeru pa se je šlo za tak manjkajoč “prompt” v Windows-ovem “Add or Remove Programs” CP “applet-u”, posledica pa je bila, kot sem omenil zgoraj, odinštaliranje gonilnikov od moje glavne zvočne kartice.

Tukaj dodajam še moj uvodni post:

It’s all about how I almost lost “audio” yesterday. You see, yesterday I was looking a bit through the “Add or Remove Programs” Control Panel’s applet, and saw an entry for PCI Audio (or something like that, unfortunately I forgot to exact wordings), and I am not sure why, but I wanted to get info about it. Therefore I clicked on “Change/Remove” button, and to my surprise, the god-damned thing was uninstalled/removed from my system right away, with no additional prompt to confirm the action.

Then I noticed right away that audio-related icon disappeared from the taskbar; btw., this “PCI Audio” thing were the drivers required for my main non-mobo Guillemot-Maxi Sound Muse sound-card (using: C-Media CMI8738/C3DX audio chip/adapter/controller/wave device; not sure which term is correct, since it says all of these in various manuals/specifications, and in Windows Control Panel’s applets) to work. OK well, I said to myself, I will just restart the PC and install the drivers again. Then after rebooting, there was this “New Hardware” window that popped-up, saying that it needs to install “Multimedia Audio Controller”, and I can also see it in the Device Manager with yellow question mark beside.

But now to the really bad part. As I wrote in the recent What’s wrong with CD/DVD drives in general … thread here on Ars, my NEC CD/DVD-RW drive started refusing to recognize any CDs, so I realized in horror that maybe I couldn’t install the drivers from the CD at all. And that would mean that I would be without audio till I buy another CD or DVD drive, and put it into my computer!!

Anyway, luckily I discovered afterward that my on-board AVANCE 97 sound-card (on VT82C686B “south bridge” audio chip, using VIA AC’97 DMA-based controller (WDM); similarly to above, I’m not sure which term is correct, that’s why I posted all of them) is still working.

shirker

Pa še neko drugo neprijetnost bom omenil, ki mi je tudi včeraj požrla nekaj malega živcev (sicer nepovezano z glavno temo te objave): z grozo sem namreč odkril, da sem kar nekaj svojih zadnjih e-mailov kolegom poslal tako, da sem “reply-jal” na svoj lastne e-maile in ne na njihove (ker sem hotel “quotati” tekst od svojega e-mail sporočila; za kar pa se mi je zdelo, da ne povzroča te težave/tega efekta), tako da jih tisti, katerim so bili ta e-maili namenjeni seveda sploh niso dobili. Jah, jaz sem se pa čudil, zakaj mi nihče ne odgovori na njih; s tem ne mislim na tiste “splošne” poslane moji listi prijateljev, ampak na tiste, poslane “osebno” eni sami osebi.

P.S. – Enkrat v prihodnjih nekaj dneh pa bom objavil listo t.i. “blog direktorijev” (tako ENG, kot SLO) in pa tudi nekaj specializiranih iskalnikov po blogih; vse to je seveda zelo koristno za vsakega, ki se kolikor toliko “resno” ukvarja z bloganjem.

Tadej

3 komentarji on “Zbrisal sem Sopca profil na Google Analytics”

  1. Kobrowsky pravi:

    Čuj, kak pa té spraviš tóguglovo skripto fsopca blog? A navsak póst posébej, al kaj zaj tó? Men ni ratal!!!11

    Hvala.

  2. tadej pravi:

    Mah ne kje, ne na vsak post posebej; to si moraš nastaviti pod “Plugins” in “Options – Google Analytics“, kamor potem vstaviš svojo kodo.

    Tadej


Oddajte komentar

