O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Conservapedia in nek t.i. Blasphemy Challenge

Uhhh, danes sem odkril eno res zabavno stran z imenom Conservapedia: http://www.conservapedia.com/Main_Page, hehe, vam jo vsem res toplo priporočam. Pri njej pa gre za takoimenovano alternativo nam vsem dobro znane strani “Wikipedia”, ki naj bi imela bolj poudarek na krščanstvu in Amerikanstvu, če lahko temu tako rečem. Čisto spodaj na dnu te objave pa si preberite še o t.i “blasphemy challenge-u”, katerega sem odkril v članku na strani “kuro5hin” (kjer imam mimogrede jaz tudi svoj blog; za link do njega glej v desni “sidebar”), v katerem lahko celo tudi vi sami sodelujete. Za protiutež, če na eni strani že pač govorimo o bolj konservativnih zadevah – 😉 , moramo po drugi še o čem drugem, nasprotnem.

1. Kot prvo kot rečeno glede strani “Conservapedia”. Zanjo sem izvedel v članku naslovljenem “Conservapedia hopes to “fix” Wikipedia’s “liberal bias”“: http://arstechnica.com/…/…/…liberal-bias.html na moji priljubljeni strani za PC entuziaste Ars Technica: http://arstechnica.com/index.ars.

Zase pa tam pravijo takole:

Conservapedia is a much-needed alternative to Wikipedia, which is increasingly anti-Christian and anti-American. On Wikipedia, many of the dates are provided in the anti-Christian “C.E.” instead of “A.D.”, which Conservapedia uses. Christianity receives no credit for the great advances and discoveries it inspired, such as those of the Renaissance. Read a list of many Examples of Bias in Wikipedia.

Conservapedia is an online resource and meeting place where we favor Christianity and America. Conservapedia has easy-to-use indexes to facilitate review of topics. You will much prefer using Conservapedia compared to Wikipedia if you want concise answers free of “political correctness”.

/POJASNILO: Link do “front page-a” od strani “Ars Technica” zgoraj pa objavljam zato, ker so ravno pred kratkim (nekje dva, tri dni nazaj) popolnoma prenovili dizajn celotne strani; več o tem si lahko preberete tule “Welcome to the new Ars Technica“: http://arstechnica.com/…/…/…new-ars-technica.html, če vas morda zanima. Aja, medtem ko “Ars Technica” forum oz. njegov layout pa je še vedno isti, torej konkretneje forum zaenkrat ostaja Eve Groupee Ars OpenForum 3.0b vezija 1.2.18, 8793.

Kakorkoli, do sedaj sem si prebral “Examples of Bias in Wikipedia“: http://www.conservapedia.com/…in_Wikipedia (linkan tudi zgoraj v “quotanem” tekstu) in “The Conservapedia Commandments“: http://www.conservapedia.com/…Commandments, kar priporočam tudi vam, čisto tako zaradi “entertainment value”, kot se temu rado reče po ENG forumih itd.

In ko smo že pri Wikipedijinih alternativah: obstaja tudi neka druga taka stran z imenom Citizendium: http://citizendium.org (ali “The Citizens’ Compendium”), ki naj bi se zadeve lotevala nekoliko bolj “znanstveno”, zanjo pa sem izvedel v članku “Citizendium: building a better Wikipedia“: http://arstechnica.com/…/…/citizendium.ars, isto na strani “Ars Technica” .

2. Kot drugo pa kot sem obljubil zgoraj v uvodnem tekstu še glede t.i “blasphemy challenge-a” (ta link spodaj imam pa sedaj res že predolgo shranjen v mojem Sopca “to-do” fajlu, tako da ga sedaj končno objavljam); vse o njem lahko skratka izveste v članku z naslovom “The Blasphemy Challenge“: http://www.kuro5hin.org/…/190 na strani “kuro5hin”.

Pri tej stvari pa gre za to (če se prav spomnim), da na eno od spletnih “video sharing” strani zuploadate svoj video posnetek, v katerem (še enkrat, če se prav spomnim) zanikate Svetega Duha, kar je baje eden od glavnih grehov, ki vodi direktno v pekel. Res zabavna ideja, ni kaj – 🙂 !!

P.S. – Aha, pa še tole: že pred časom pa sem bolj kot ne po slučaju prisurfal tudi na še eno podobno stran, kot je tista zgoraj. Ta stran se pa imenuje Uncyclopedia: http://uncyclopedia.org/wiki/Main_Page in kot “originalna” in nam najbolje poznana Wikipedia ta Wiki-klon stran satirično/zajebantsko obravnava v bistvu dosti podobne teme (naprimer države, narode, verstva, pop-kulturo itd.), je skratka nekakšna anti-Wikipedia, polna “dezinformacij” in podobnega.

Tadej

7 Komentarjev on “Conservapedia in nek t.i. Blasphemy Challenge”

  1. tea says:

    zakaj pa vztrajno pises “t.i.” blasphemy challenge?

  2. tadej says:

    Jah zato, ker to v bistvu ni čisto to; torej s stališča Cerkve to vsekakor je “blasfemija”, nek poseben/blazen “izziv” pa to vsaj po mojem mnenju le ni.

    Tadej

  3. tadej says:

    Sem updejtu moj prejšnji komentar zgoraj …

    Tadej

  4. tadej says:

    Gulp, a veš da sedaj, ko sembolje malo premislil (in v glavi kombiniral razne stavke, ki so vsebovali besedo “challenge“), sem ugotovil, da se da tu to besedo razumeti tudi drugače: torej da ni izziv to kar delaš samo po sebi (v smislu možnih usodnih posledic), ampak da izzivaš blasfemijo kot tako in seveda posedično tudi Cerkev.

    Tadej

  5. tea says:

    hm, ne, ne izzivas blasfemije, ampak z blasfemijo izzivas cerkev 🙂

    nek blazen izziv to ne bi bil, ce bi se stvar dogajala v evropi. pa se ne. dogaja se v drzavi, kjer je pred nekaj dnevi prvic v zgodovini congressman izjavil, da ne veruje v boga.
    preberi si reakcije (http://christiansenior.org/press/031407.php)
    pa ti bo mogoce malo bolj jasno, zakaj gre za izziv 🙂

  6. tadej says:

    Evo tea sem prebral tisto in ne vem a bi smejal, ali jokal. Kakorkoli, sem nedvomno zgrožen!! No, po mojem pa vseeno tist tip ni zaradi tega v ne vem kakšni nevarnosti.

    Tadej


Oddajte komentar

