O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Zobobol, DVD pekač in drugo iz zadnjega tedna

V tejle današnji objavi bom pisal o tem, kaj se mi je kaj dogajalo v zadnjih nekaj dneh, oziroma sedaj skoraj že pravilneje, kaj se mi je kaj dogajalo v zadnjem tednu, glede na to pač, da je od moje zadnje objave minilo že pet, šest dni. Omenil bom moj nekaj dni trajajoč zobobol, pa o tem, da sem si končno kupil DVD drajv (oz. natančneje CD/DVD predvajalnik in pekač), pa kako sem se mučil, da sem mami sestavil vrtno klop itd.

1. Najprej torej glede zobobola: errr ja, čisto sem že pozabil, kako je zobobol ena hudo neprijetna reč. Namreč, kot te boli zob nisi za prav nobeno rabo/nisi za med ljudi (vsaj jaz ne), potem vsakodnevne malenkosti, ki se jih drugače z veseljem lotevaš, izgubijo svoj čar itd. Skratka, prejšnji ali sedaj morda že pred-prejšnji (se mi res ne da računati) vikend me je tam nekje v petek, soboto začel boleti zob; konkretno je šlo za zgornjo desno sedmico. Sedaj, kar je pa najbolj čudno pri vsej stvari pa je to, da je ta zob že “mrtev” (torej brez živca in “kanali” zaliti s polnilom) in me po vseh pravilih sploh ne bi smel boleti, grrr!! Tako mi je najprej vsa zadeva samo malo grenila (za)spanje, a sem vse skupaj vsakič sproti lepo rešil z enim, dvema tabletama Lekadol. Potem pa se je zgodilo, da mi jih je zmanjkalo (Lekadolov) in sem jih zamenjal s tabletami Aspirin, za katere pa se mi zdelo, da ne pomagajo tako učinkovito, pa tudi ne glede na vse je kljuvajoča dnevno/nočna bolečina postajala vse hujša, že takorekoč na robu neznosnosti. V torek zvečer sem tako poleg Aspirina vzel še en 50 mg Tramal, a mi tudi ta ni več pomagal (skratka, niti v kombinaciji z Aspirinom), zato sem v sredo dopoldne po pretrpljeni noči (sicer sem dokaj normalno spal, pa vseeno) poklical mojo zobozdravnico, katere sem se sedaj izogibal že skoraj dve leti; pač, bal sem se, da gre morda za kaj hujšega, t.i. “granulom” naprimer. No, sestra me je na moje presenečenje naročila že za naslednji dan (tako pač je, če boli), zraven pa je bilo videti/slišati, da bi me celo že isti dan (v sredo, kot sem klical), če bi jo poklical prej.

Sedaj pa prihaja najbolj čuden del. V sredo popoldne ne je zob že malo nehaval boleti, a se je to v intervalih (torej malo boli, malo ne) dogajalo že tekom prejšnjih dni, tako da temu nisem pripisoval kakšnega večjega pomena. V četrek zjutraj pa ko sem vstal, o kakršnikoli bolečini ni bilo več ne duha ne sluha. Pomembno: tudi na pritisk s prstom ali jezikom me zob ni niti malo več bolel, niti “čutil” ga nisem. Tako mi je bilo kar malo nerodno, ko sem moral to razložiti svoji zobozdravnici (oz. še prej sestri), a sem se vseeno odločil, naj me raje za vsak slučaj pregleda. Tako me torej pregleda in ne najde nič očitnega, me pa za vsak slučaj pošlje še na zobni rentgen, če je/bi bil “krivec” morda sosednji zob (čeprav sem jasno čutil, da me je bolel ravno ta), ali pa zaradi možnega, že zgoraj omenjenega granuloma. Ko se malo kasneje vrnem k njej s slikico in jo ona pregleda, mi tako samo še pove, da je zob 100% zdrav in da ni nikakršnega “procesa” in da ni nobenega razloga za bolečino; mogoče, pravi, je bila vneta dlesen, ali kaj takega. Z olajšanjem nato zapustim ordinacijo (z datumom za naslednji obisk in z napotnico za puljenje modrostnega zoba, čemur se že skoraj štiri leta izogibam) in jo po sončnem dnevu mahnem novim dogodivčinam naproti.

2. Kot drugo pa vas samo obveščam, da sem si kočno uspel kupiti nov DVD drajv, ker je bilo počasi že kar nujno. S trenutnim namreč nisem mogel več uporabljati navadnih CD-jev (jih ni prepoznal več; DVD je sicer še), tako da tudi pečenje le-teh ni prišlo več v poštev; veliko več o tem mojem problemu si lahko preberete v objavi Zbrisal sem Sopca profil na Google Analytics, ki sem jo objavil 21. februarja 2007, torej prejšnji mesec. Kakorkoli že, v vsem tem času pa se mi je seveda nabralo že ogromno zdownloadanih stvari (mp3-ji, kratki video, programi itd.), ki bi bile tako v primeru sesutja diska izgubljene za vedno.

Že ta petek sem si tako v računalniški trgovini “Tech Trade Center” pri hotelu Lev za 36.90 kupil napravo, ki se imenuje Optiarc DVD RW AD-7170A (tako vsaj pravi Windows-ov “Device Manager”), čeprav mi je prodajalec rekel, da imajo na zalogi samo NEC-e. Saj ne vem, mogoče pa ta “Optiarc” tudi spada pod firmo “NEC”, res ne vem. No, inštaliral pa sem ga šele danes, saj sem bil čez vikend bolj zaseden (o tem lahko malo več prebreš spodaj) in z velikim veseljem najavljam, da zadeva deluje tip-top, pa tudi nekam nenavadno tiho deluje/laufa. Ja, ravnokar sem si tudi že spet inštaliral drajver/gonilnik od moje druge in boljše zvočne kartice in pa Peter, končno si bom tako lahko ogledal, kar je na tistih tvojih dveh CD-jih, ki si mi jih posodil, ko sva se nazadnje videla, preden si šel nazaj v Spanijo.

/ZAZNAMEK: Še glede moje zasedenosti čez vikend; tekom dveh dni sem se namreč trudil, da sem mami sestavil neko vrtno klop, ki sva jo prejšnji teden kupila v trgovini “Baumax”. Zakaj sem napisal “trudil”, se sprašujete?? Jah, zadeva je bila tako nekvalitetna oz. šlampasto narejena, da so se polomili kar štirje vijaki, ko sem jih privijal; moral sem namreč improvizirati in jih priviti dokaj postrani, ker so bili razni posamezni deli klopi čisto nekompatibilni med seboj. Enega od njih pa se sploh ni dalo priviti, ker je bila luknja v železu in v lesu za 2 cm zgrešena. In pa da niti ne omenjam kakšen načrt dajo zraven; ne samo to, da se iz njega čisto nič ni dalo razbrati – 😡 , tudi posamezni sestavni deli so bili napačno prešteti in označeni, urghhh!! Aja, v nedeljo zvečer pa sem še na koncert v CD, na t.i. “Zlati abonma”.

P.S. – Kot sem že napisal v eni od prejšnjih objav ta mesec, me v mojem glavnem Sopca “to-do” fajlu čaka že kar nekaj nadaljnih objav, ki spadajo pod novo kategorijo “Vprašanja”. Zato v prihodnjih parih dneh (torej jutri ali pojutrišnjem) pričakujte eno novo tako objavo; konkretneje bom tokrat spraševal glede pravega pomena pregovora “o korenčku in palici”, torej kaj točno je oz. naj bi bilo mišljeno s korenčkom in kaj s palico oz., da se mi zdi, da večina ljudi narobe razume vso zadevo. Skratka v enem stavku: po mojem mnenju ju folk napačno ločuje, ko pa sta vendar v tem pregovoru mišljena kot celota; več o tem (kaj sploh mislim z “ločuje” in “celota”) torej v naslednji objavi, ki jo bom, kot rečeno, objavil tekom prihodnjih nekaj dni.

Tadej

3 komentarji on “Zobobol, DVD pekač in drugo iz zadnjega tedna”

  1. Pero pravi:

    Tista dva cd-ja sem ti dal in mi jih ni treba vracat. Mam pa zdej dost novega materiala (pa tud starega, ki sem ga nazaj dobil) tko da takoj, ko bom spet pri mamici, dobis ksn DVD. Cist mimo grede, NEC sem si enkrat tud js nabavil in sem bil precej navdusen. V vsakem primeru pa te naprave ne delajo vec kot dve leti.

    Me zanima, kaj bo to s korenckom in palico.

  2. tadej pravi:

    Kulsko Peter, hvala (glede podaritve tistih dveh CD-jev); in pa res komej čakam, da se spet kej vidmo …

    Tadej

  3. […] Zobobol, DVD pekač in drugo iz zadnjega tedna […]


Oddajte komentar

