O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Južnjaki, Dajana in objava na njenem blogu

Preden se lotim pisanja objave o pregovoru “o korenčku in palici” (torej kaj točno naj bi bilo mišljeno s korenčkom in kaj s palico itd.), kot sem napovedal v moji zadnji objavi, bom danes kar tako malo “za sproti” pisal o neki objavi “Hvala bogu, da sem južna!“: http://www.vivastar.si/…/…102 (moj komentar: http://www.vivastar.si/…/…102#comment-1078) na blogu od Dajane, ki je znana tudi kot prva in edina slovenska “blog primadona” (ali kakorkoli že), pač, ker je ta stvar trenutno aktualna pri meni in mojem ukvarjanju z bloganjem. Za tole objavo pa sem tudi ustvaril popolnoma novo kategorijo “Družba“; res je sicer, da kategoriji “Politika” in “Svet” pomenita/označujeta objave s podobnimi temami, ampak se mi je vseeno zdelo, da nekaj fali. Jah, v prihodnjih nekaj dneh bom (ko bom imel malo več časa na voljo) z njo označil tudi nekatere stare objave.

Kot prvo naj že takoj na začetku povem, da jaz napram drugim nikakor nisem a priori “proti” Dajani, oziroma nasploh nimam nič proti njej. Ehmm, marsikdaj se mi celo zazdi čisto simpatična in verjamem/si predstavljam, da v resnici/v živo tudi je. Aha in pa tudi ona je že kar nekaj komentirala na tem mojem bolgu, predvsem v eni od objav. Enivejs, tule je za orientacijo najprej link do Dajana spletnega bloga: http://www.vivastar.si/dajana (torej do glavnega dokumenta); bajdvej, ta njen blog je njen ta zadnji (vsaj trenutno), pred njim pa je imela tale dva bloga, po vrstnem redu od najmlajšega/predzadnjega “Dajana”: http://www.odprto.com/dajana (tega je odprla nedolgo nazaj, tako da mi jasno, čemu je potreben spet še en nov blog) do najstarejšega/prvega “Piramide” bloga: http://dajana.blog.siol.net (ta pa je bil nekako njen najbolj znan blog in tudi njen najbolj kontroverzen blog, ki je “spodbudil” oz. “povzročil” največ sovražnih komentarjev), pred tema dvema pa je imela tudi še druge bloge, kakor sem nekje zasledil.

No, pa da se vrnemo k tisti njeni objavi (glej zgoraj uvodni tekst za link), katera je bila tudi razlog za pisanje te moje objave. priporočam vam, da jo preprosto obiščete in si jo preberete sami, da boste razumeli vse skupaj (torej to Dajanino objavo), kajti jaz zadev niti tule na svojem blogu ne mislim kaj naprej/dodatno komentirati. No, kakorkoli že bodi, za tiste, ki tega ne boste storili (torej ne boste obiskali oz. si prebrali te Dajanine objave), pa tukaj spodaj objavljam par po mojem mnenju največjih “cvetk”, torej posploševanj, poenostavljanj, predsodkov, nasploh “populističnega” pisanja (kar pomeni veliko forme in pa malo vsebine) itd., ki jih je v njej napisala. V glavnem ta moj komentar nekako pove vse.

In da se to upam povedat. In kdo so najlepši ljudje? Mi, južni. Pravzaprav mešanci. Pol Slovenci, pol južnjaki. Čefurji pravzaprav. Južnjaki. Balkanci ali kakorkoli nas že imenujete.

Če malo gledate po blogih, kdo ima najboljše bloge? Mi, južnjaki, strastni, energični, ki smo se pomotoma znašli v Sloveniji.

Kaj bi Slovenija brez južnjakov? Južnjaki ji dajo strast, energijo, življenje. Južnjaki so tudi za vse krivi in prav dobri grešni kozli za vse. Takoj, ko smo se odcepili od Juga, smo postali majhna, dolgočasna, nerazvidna država, ki je nihče ne prepozna. Jugoslavijo je poznal cel svet.

Najboljše blogerke imajo malo “južne krvi”, kar se takoj začuti po njihovi energiji. To so ameli (pola-pola), gverila, razkritOodkrito, katarina itd. Od moških pa je, kot vem markedzani od tam dol in tega tudi ne zanika. Itak, kjerkoli se znajdemo, je narobe. Saj pašemo samo na Balkan.

Aja, dejansko sem tudi jaz neodvisno od ostale “blogerske scene” pisal o nečem podobnem; če vas zanima, potem skočite na objavo z naslovom “Malo o predsodkih, takšnih in drugačnih“: http://tadej.sopca.com/…/…taksnih-in-drugacnih na tem mojem Sopca blogu.

Daje, kot sem napisal tudi v samem komentarju na to njeno objavo, bi lahko naštel še kup drugih stvari, ki me pri tej njeni objavi motijo, pa sem se zaradi (še znosne) dolžine komentarja “obregnil” samo ob nekaj prvih stavkov same objave, medtem ko se njenih komentarjev (kaj šele komentarjev drugih) v tem mojem komentarju sploh ne dotaknem. Podobno kot zgoraj objavljam tukaj spodaj ta moj komentar za tiste med vami, ki te objave ne boste obiskali/ne nameravate obiskati.

Urghhh, sorry Dajana, ampak tale objava je pa res čisto “mimo”, prav škoda, res!! Namreč, kot prvo (in tule se bom “obregnil” samo ob nekaj prvih stavkov): kdo pa v bistvu sploh pravi, da imate t.i. “Južnjaki” najboljše bloge (vem sicer, da je bila to provokacija, ne vidim pa nobenega smisla v njej), kaj si hotela s tem povedati??! Dalje, kdo sploh pravi, da ste se vi, “Južnjaki” (strastni in energični, baje), pomotoma znašli v Sloveniji?? Glede strasti in energičnosti pa tole: to so točno isti stereotipi in predalčkanja, proti katerim se baje ti sama boriš. Ta stereotip o “strastnih Južnjakih” mi gre mimogrede še posebej na živce, ko je pa jasno, da podobno, kot so med vami “Južnjaki” totalno mirni ljudje (in pravo nasprotje vsega “strastnega” itd.), so tudi med nami Slovenci blazno strastni in energični, da ne rečem divji ljudje. Jah, najbrž je res neka razlika med Skandinavci in med nami Balkanci (pa Italijani, Mediteranci nasploh itd.), še posebej, če gledaš neko povprečje, pri teh nekaj sto kilometrih med npr. Beogradom in Ljudbljano pa pač niti po značaju niti po genetiki (predvsem tu ne), kulturi itd. ni ne vem kake razlike.

Potem dalje sprašuješ: “kaj bi Slovenija brez južnjakov?”, spet, pa kaj hočeš pravzaprav s tem povedati (glede na to, da je to pač retorično vprašanje)??!

In kot zadnje glede tvojega dolgega bivanja v Avstriji (kjer si bila baje “Tschusch”); povej mi no prosim in pošteno/po pravici: koliko ljudi pa ti je dejansko to reklo, zaklicalo za tabo, ali vsaj zašepetalo (tako da si slučajno slišala)??! In podobno: kdaj je nazadnje še kdo koga na Ljubljanskih ulicah ozmerjal s “Čefurjem”, tako da si ti to slišala in lahko potrdiš?? Ehm, bi prej rekel, da je celo obratno, torej da se “nam” govori “Slovenčki”, ali se nas označuje z raznimi slabšalnicami.

P.S. – Kot rečeno, lahko bi naštel še kup stvari, ki me pri tej tvoji objavi moti, pa sem se zaradi še znosne dolžine tega mojega komentarja, obregnil samo ob nekaj prvih stavkov. Pa mogoče še tole: samopomilovanje in tarnanje nad vsemi in vsem (v smislu: kako nas uboge “Južnjake” stigmatizirajo/diskriminirajo itd.) pa dejansko je ena od Balkanskih/Južnjaških lastnosti.

Tadej

P.S. – Dobro in pa še kot čisto nepovezano s to današnjo temo (vseeno pa še kako povezano z Dajano in njenim bloganjem; pa prosim ne razumeti tega kot podel poskus diskreditacije), dodajam tudi link do objave “Smrt slovenske primadone …“: http://fotodneva.blog.siol.net/…/…primadone na blogu “Foto dneva”; objavljam pa ga preprosto zato, ker sem ga imel kar nekaj časa shranjenega v enem od mojih Sopca “to-do” fajlov in nisem hotel, da “gre v nič”. Mimogrede, tudi tam sem pustil svoj komentar, ker pa je malo daljši, ga ne bom objavil tule v tej objavi, tako da če koga zanima, mislim, da je (še vedno) čisto ta zadnji spodaj na dnu.

Tadej

One Comment on “Južnjaki, Dajana in objava na njenem blogu”

  1. ceri pravi:

    pravi jušni koncentrat.


Oddajte komentar

