O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Problem pri pečenju z novim CD/DVD pekačem

Okay folk, zdej se mi bo pa resnično počasi zmešalo. V objavi “Zobobol, DVD pekač in drugo iz zadnjega tedna“: http://tadej.sopca.com/…/…zadnjega-tedna sem povedal oz. vas obvestil, da sem si (končno, gulp) kupil nov DVD drajv (ali CD/DVD predvajalnik in pekač), ker je bilo že kar zelo nujno; v tem času se mi je namreč nabralo res ogromno zdownloadanih stvari (mp3-jev, kratkih clip-ov, programov in ostalega), ki bi bile v primeru sesutja mojega “WDC” trdega diska (uradno ime oz. serijska modela: Western Digital, “WDC WD800JB-00JJ“, WD Caviar SE) izgubljene za vse večne čase.

Stvar je v tem, da s trenutnim “NEC” drajvom (s polnim imenom “_NEC DVD_RW ND-3540A“) nisem mogel več uporabljati navadnih CD-jev, ker jih ni več prepoznal (sicer je še prepoznal DVD-je, pa vseeno), torej je bila nabava novega drajva že kar nujna in sem si tako par tednov nazaj v računalniški trgovini “Tech Trade Center” (nahaja se čisto zraven hotela Lev) za 36.90 kupil novo napravo “Optiarc” (predvajalnik in pekač), katera pa se s celim/uradnim imenom imenuje “Optiarc DVD RW AD-7170A, oziroma tako vsaj pravi Windows “Device Manager”.

No, problem je pa sedaj v tem, da tudi ta čisto novi drajv preprosto noče zapeči stvari (kot rečeno, mp3-ji, clip-i, programi itd. torej fajl-formati .mp3, .avi, .wmv, .swf, .exe in tako naprej) na katarikoli CD disk; s tem mislim jasno na več znamk/izdelovalcev CD disk, s katerimi sem dosedaj poiskusil zapeči te raznorazne fajle na mojem trdem disku. V tejle objavi pa se bom posvetil/osredotočil na samo na problem oz. probleme s tem ta novim “Optiarc” pekačem, za probleme s tistim ta starim “NEC” drajvom pa glej spodaj za linke do foruma na spletnem mestu/strani “Ars Technica”. Kot si lahko predstavljate, sem seveda do sedaj probal z nebrojem enih stvari (spremembe nastavitev itd. itd.; tega sicer niti ne omenjam kar preveč v topic-ih zgoraj), ki bi mogoče razlog/rešitev, a ni do sedaj na žalost še nič pomagalo.

/ZAZNAMEK 1: Ta potencijalni problem, torej možna izguba vsega zdownloadanega (mp3-jev, kratkih clip-ov, programov in ostalega, ki bi bile če bi se mi sesul disk za vedno izgubljene) sem mimogrede že omenil v objavi naslovljeni “Alexa statistika za Sopca.com/Tobonet.com“: http://tadej.sopca.com/…/…sopcacomtobonetcom, katera je bila predzadnja prejšnji mesec.

Nadalje pa prilagam še celoten tekst e-mail sporočila, ki sem ga glede vsega tega včeraj poslal Jamesu Mieczkowskiju, avtorju programa Cheetah DVD Burner: http://www.cheetahburner.com, ki pa sicer ni “freeware” ampak t.i. “shareware” program (glej tudi semle: http://www.cheetahburner.com/free.html, če ga tako kot jaz hočeš dobiti zastonj), ki ga jaz že tri leta ali celo več (trenutna/zadnja verzija je 2.04) uspešno uporabljam za peko CD-jev/DVD-jev. Aja saj res: lepo vas tudi prosim, da se ne zgražate nad mojo hudo slabo/površno angleščino v tem spročilu; pač sem ta e-mail (ki sem ga naslovil “Cheetah DVD Burner 2.04 and error messages || Ivan Tadej”), napisal v enem samem “šusu”, ne da bi potem sploh karkoli preverjal tekst za morebitne napake.

Hello James after some time, it’s me Ivan Tadej. I am writting again after more than haf a year or so (yeah, I’ve only bought a new CD/DVD drive recently) to say that I really don’t know what else to do anymore.

You see, if you maybe remember, I wrote back then about Cheetah DVD Burner 1.75 and error messages that I was getting when trying to burn with my old NEC drive using three different brands of CDs (please, see the attached screenshots that I sent back then; namely Error-Cheetah-1.gif, Error-Cheetah-2.gif, Error-Cheetah-3.gif, and Nero-CS-Speed-error-1.gif, Nero-CS-Speed-error-2.gif), and you recommended to download Nero CDSpeed program and test the drive/discs with it. I did so, and the CDSpeed indeed revealed some problems, so as mentioned, I bought a new CD/DVD drive.

However, even with this new CD/DVD drive I just cannot burn. Although this time the CDSpeed program doesn’t reveal any problems (i.e. the simulated burn process finishes normally, and also the sound is “right”), when I am trying to burn a data CD with the latest Cheetah DVD Burner 2.04 (and with my completely new Optiarc drive), I am getting “Invalid Address For Write” errors without any obvious reason; also see the attached example-screenshots: Cheetah-Error-1.png, Cheetah-Error-2.png, and Cheetah-Error-3.png. And it’s all even quite similar as it was before with my old NEC drive: the drive spins once or twice, but then instead of starting to burn (with a bit higher/nosier sound) it produces an error message; sometimes, the indicator of % finished appears, but mostly not, i.e. the “Write Error” occurs even before that. Also note that afterwards (i.e. after attempted/failed burn), the Windows Event Viewer reports: “The device, DeviceCdRom0, has a bad block.” for the CD disc in question.

Again, I really don’t know what else to do/try to make it work, and you can imagine that I have tons of stuff to burn that I have gathered in all this time!!

P.S. – Oh and two additional questions/observations. As first, why Cheetah Burner shows “Used Space: 1,44 MB” for “Blank” discs (see the attached screenshot: Cheetah-1.44-MB.png)??! And as second, what is the “Test Burn” feature, do you think it might help in my case??!

Regards, Ivan Tadej, Slovenia
http://tadej-ivan.50webs.com/

Kot ponavadi pa dodajam tudi linke do s tem mojim problemom povezanimi “topic-i”, ki sem jih odprl na mojem priljubljenem forumu na “Ars Technica” strani; bajdvej, tule je tudi link do mojega profila: shirker. Najprej je torej tule topic/thread z naslovom “My DVD drive related mystery (and problem): part 3“: http://episteme.arstechnica.com/…/229004893831, potem sledita še “My DVD drive related mystery (and problem): part 2“: http://episteme.arstechnica.com/…/699008883831 in “Please help me to solve this DVD drive related mystery“: http://episteme.arstechnica.com/…/998004933831 (ki je nekakšen uvod v to serijo topic-ov) in pa na koncu še topic naslovljen “What’s wrong with CD/DVD drives in general …“: http://episteme.arstechnica.com/…/183000613831; aja, topic-i so sortirani v kronološkem redu tako, da je najstarejši prvi/zgornji, najmlajši pa zadnji/spodnji (ali drugače povedano, urejene so po vrsti en za drugim, tako kot sem jih v resnici tudi kreiral), torej po mojem osebnem standardu pisanja.

/ZAZNAMEK 2: Vidite, tale objava je en tak totalno tipičen primer tistih objav, ki jih pišem samo zase; v tem primeru naprimer me vsa stvar hudo jezi, nočem pa, da bi šla (kot temu jaz rečem) v “nič” oziroma v “pozabo”, zato pač pišem o tem in s tem sprostim svojo jezo in jo tako tudi za vedno arhiviram!!

P.S. – In pa da še tebi objasnim, zakaj uporabljam tak način formatiranja e-mail naslovov, kot ga (torej zakaj dodajam “|| Tadej” gor v naslove od e-mailov); torej, eno je pač to, da tako tisti, ki radi berejo moje e-maile med morebitnimi kupi “spam-a” takoj zagledajo moja sporočila (to velja predvsem za mojo “listo frendov”, kateri pošiljam e-maile z “Bcc:“), po drugi strani pa tudi zato, da lahko tisti, ki ne berejo radi mojih e-mailov ta spročila lažje/takoj izbrišejo. Dobro, seveda bi bilo sicer lažje, da bi me (moj e-mail naslov) tisti, ki ne berejo radi mojih e-mailov preprosto dali v njihov “spam filter”, ali kamorkoli že pač.

Tadej

Oddajte komentar

