O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Par mojih najljubših Sysinternals programov

Kmalu po prejšnji objavi o konvertanju HTML/XHTML kode v veljavno obliko po W3C-ju sledi spet ena objava, ki sem jo ustvaril tako, da sem v objavo za na blog “skonvertal” eno od mojih e-mail sporočil. Pri stvari pa gre en e-mail, katerega sem ga tam nekje dva, tri dni nazaj poslal Davidu Vidmarju iz bloga “Bite my bytes” in posledično (kot že naslov objave pove) za številne hudo uporabne programe iz strani Sysinternals: http://www.microsoft.com/…/…/default.mspx na “Microsoft TechNet-u”; pod My Projects sekcijo na Davidovem blogu sem namreč že kar nekaj časa nazaj opazil link do njegovega projekta “GetSysInternals v1.1” (ki dalje linka na neko objavo na blogu), potem sem pa dolgo odlašal s pisanjem tega e-mail sporočila, no, sedaj pa sem ga, kot rečeno, končno poslal par dni nazaj.

Pač, tako kot pri prejšnji taki skonvertani objavi gre za to, da sem pomislil, da če sem to besedilo tako lepo napisal, bi mi ga bilo nekako škoda ne objaviti.Sicer vem, načeloma res ni ni ravno “pošteno” objavljati takih e-mail sporočil, ki si jih osebno nekomu poslal, vendar pa ker tukaj ne gre resnično za nič osebnega oziroma specifičnega, torej povezanega samo s tistim, kateremu sem ga poslal (je skratka čisto splošen e-mail, ki bi ga lahko poslal komurkoli drugemu, samo ime bi moral zamenjati), ga zato objavljam v celoti in brez vsakršnega spreminjanja teksta. Edino seveda to, da sem spet, kot tudi pri e-mailu v prejšnji skonvertani objavi, en link v copy/paste tekstu pač malo skrajšal, tako da pride lepo noter v srednji blogov t.i. “CSS box” in ne štrli ven. Pa saj itak najbrž že veste, koliko jaz dam na avtentičnost teh stvari, torej da je tekst identičen originalu itd.

Tu je copy/paste zgoraj omenjenega e-maila:

Lep pozdrav, David. Že kar nekaj časa nazaj sem na tvojem “Bite my bytes” blogu: http://vidmar.net/weblog/ sem pod sekcijo My Projects opazil link na “GetSysInternals v1.1“: http://www.vidmar.net/GSI (ki dalje linka na neko objavo na blogu), potem sem pa dolgo odlašal s pisanjem tega e-maila, sedaj ti ga pa končno pišem.

Torej, če s tem misliš na stran Sysinternals: http://www.sysinternals.com/ (oz. nov dom: http://www.microsoft.com/…/…/default.mspx) in njene raznorazne uporabne programe, potem bi ti rad povedal, da imam jaz z Markom Russinovichem celo nek “poseben odnos”, s tem skratka mislim na to, da sva si z njim v zadnjih treh, štirih letih izmenjala toliko e-mail sporočil (bajdvej, mene pozna pod imenom “Ivan”), da je to prav neverjetno. Ta pa so recimo vsebovala razne moje “bug report-e” (ali manj resne “glitch report-e”), razna moja opažanja, odkritja itd. In lahko mirno rečem, da je Mark izredno prijazen in nasploh kul človek, kolikor sem ga seveda uspel preko e-mailov spoznat.

Glede samih Sysinternals programov pa takole; jaz sam osebno največ uporabljam sledeče programe (občasno pa takoreoč večino, recimo programe kot Junction, Pendmoves itd. itd.): če začnemo s CLI programi moram najprej seveda omeniti Contig, katerega uporabim npr. za defragmentacijo obeh Mozilla direktorijev, torej preden začenem Firefox in Thunderbird (ali po njuni uporabi, pa ponavadi ne vsaki), potem je tu program Sync, ki ga ponavadi zaženem z .lnk shortcutom preden izklopim USB ključ, ali pa na koncu mojih batch-fajlov (s katerimi v sekvenci štartam razne programe s START komando ali pa s programom Psexec tudi iz Sysinternals; glej spodaj), dalje program Sdelete za brisanje fajlov na način, da ga dejansko večkrat prepiše na disku (tako vsebino fajlov, kot njihovo ime in “extension”, vse to lahko lepo vidiš s Filemonom; glej spodaj), potem program Psexec za že zgoraj omenjeno štartanje programov enega za drugim v sekvenci (z -l parametrom, da proces laufa v “Limited user” okolju, kar lepo vidiš/preveriš pod Security tab od procesovega Properties okna v PE-ju) in pa jasno še razne ostale programe iz paketa Pstools. Kar se pa tiče GUI programov pa seveda non-stop uporabljam Process Explorer, Filemon (slednjega npr. zato, da vidim kdaj se je nek fajl nehal downloadati/je nek program nehal pisati vanj, potem recimo da vidim ali je FF zapisal nek password v “cookies.txt” itd.; teh primerov koristne uporabe Filemona je res ogromno), katera kot rečeno laufata ves čas, samo ko sem priklopljen na Internet pa uporabljam Tcpview. Za konec pa naj omenim še Bginfo, s katerim si “našpišem” vitalne podatke na desktop, medtem ko za videti koliko (in “kako”) je zaseden moj RAM-disk pa mi je res kul program DiskView; aja, občasno pa tudi preverim “startup zadeve” z Autoruns. Pa še in še bi lahko našteval, res, verjemi mi!!

Lep pozdrav, Tadej
http://tadej.sopca.com/
http://tadej-ivan.50webs.com/

Aha in pa da mi ne bo treba iskati linkov do vseh posameznih programov omenjenih v e-mailu, dodajam tukajle še link do sekcije “Utilities Index“: http://www.microsoft.com/…/…/utilitiesindex.mspx na Sysinternals strani, prav tako pa imate tukajle še link do “cmdline.html“: http://tadej-ivan.50webs.com/cmdline.html page-a na moji “PC domači strani”, kjer so čisto na dnu pod točko “14.” nak ratko opisani razni Sysinternals CLI programi, ki jih jaz najbolj pogosto uporabljam, res pa je, da linki kažejo še vedno na staro Sysinternals: http://www.sysinternals.com domeno (še preden jo je kupil Microsoft), torej na njeno prejšnjo domačo stran.

P.S. – Aha seveda, o tem zakaj me pa avtor Sysinternals programov Mark Russinovich pozna pod imenom “Ivan” in ne “Tadej” (kot sem napisal v e-mailu zgoraj), pa vam priporočam, da si preberete Sopca dokument/page “O: pravem imenu“: http://tadej.sopca.com/o-pravem-imenu tule na mojem blogu, kjer vse to v detajlih in dokaj nedvoumno pojasnim.

Tadej

Oddajte komentar

