O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Dogodivščina z Astrid iz Nove Gorice

In pa še na hitro (preden grem spat) o včerajšnjem “doživetju” oz. “dogodivščini” z nekim dekletom z imenom Astrid, ki naj bi bila doma iz Nove Gorice, in ki me je zaradi moje dobre volje oz. volje pomagati nekomu v težavah (ker se mi je zasmilila) na koncu prinesla okoli za 12 EUR. No, bilo je pa tako, da sem včeraj zvečer – kot uslugo kolegu Tilnu – po lokalih po Ljubljani delil flajerje za nek party (kjer bosta on in še en kolega vrtela muziko) in ko sem vse oddal in se ravno napotil domov, me je pri hotelu Union ustavilo in me ogovorilo neko mlado dekle.

Najprej je zaradi primorskega naglasa sploh nisem dobro razumel (pa tudi nedvomno je govorila jasnosti), vseeno pa sem po kakšni minuti uspel “razbrati”, da bi rada od mene denar. Aja in okay, priznam tudi, da sem za trenutek celo pomislil (glede na bližino hotela, njeno začetno nerazumljivo opravičevanje itd.), da je mogoče kakšna “prijateljica noči” iz Ukrajine, ali kaj takega. Sedaj, ne bi šel v detajle o mojem finančnem stanju in ostalem, si pa lahko mislite, da ne dajem denarja kar tako vsakemu, ki me na cesti za to prosi, še posebej ne, če mi “prosilec” preveč očitno laže, heh, ko bi se vsaj potrudil, da bi laž zvenela verjetno/resnično (kar mi je že v principu bedno v teh primerih), ali če pač sumim, da bi ta človek denar porabil za mamila. Ampak ta punca je govorila na tak način in tako očitno je bilo videti, da ji je do konca nerodno, da sem takoj vedel, da droge v njenem primeru res niso v igri; pravi djanks bi imel namreč do popolnosti naštudiran govor o tem, kaj naj bi se mu zgodilo, zaradi česar sedaj potrebuje denar.

No, problem pa je bil, da denarja nisem imel nič več s seboj in sem se ji začel že “opravičevati”, da bi ji ga, če bi ga imel s sabo, sicer z veseljem dal, ampak da ga nimam in da ne bo nič. Tako sem se že obrnil in začel odhajati, ko me je kot nekakšen preblisk “zadelo” in sem ji ponudil, da gre lahko z mano do doma in ji dam denar, ne samo kakšnih 5, da bi potem morala prositi neznan folk še naprej, temveč vseh 11 za avtobus (na koncu sem ji dal raje 12, za vsak slučaj); rekla mi je namreč, da je mene “izbrala” pač zato, ker sem zgledal mlad itd. in je bilo očitno zaradi tega malo manj nerodno, kot če bi za denar vprašala kakšnega starejšega občana.

Tako sva se odpravila proti meni in se (seveda, kaj pa drugega, naj bi molčala?) celo pot pogovarjala o tem in onem. Povedala mi je tudi, da je že imela slabe izkušnje pri avto-štopu, tako da se mi je moja odločitev, da ji pomagam, zdela iz minute v minuto bolj oz. edina pravilna. Nekako odgovornega sem se počutil (če je pač že “izbrala” mene), pa tudi iskreno povedano se mi je punca res totalno (za)smilila. Doma sem potem vzel 12 in Ariko in jo pospremil do glavne postaje. Za foro sem ji še rekel, da bom šel jaz kupiti avtobusno karto (zanimala me je njena reakcija), a sem se seveda samo šalil; takrat sem ji namreč že povsem zaupal oz. verjel.

Seveda ni treba posebej omenjati, kako mi je bila hvaležna za to mojo pripravljenost pomagati ji; na koncu sva si še izmenjala telefonske številke in če bo kdaj ravno v Ljubljani in se bo spomnila na to mojo “dobroto”, mi bo morda celo res enkrat vrnila teh 12. Pa tudi če ne, res mi je bilo pri vsem glavno to, da sem dekletu pomagal in jo odrešil nadaljnih muk pri prosjačenju denarja, oz. še hujših muk, ko ne bi imela kje prespati, ali morala štopati (Bog ne daj) do Nove Gorice itd. Skratka, bilo je res zanimivo in čustveno, vsekakor pa res posebno oz. nevsakdanje doživetje.

P.S. Ta dogodivščina ima seveda še ogromno raznih detajlov, katere sem tu izpustil (tudi zavoljo njene anonimnosti), moji dobri prijatelji pa boste itak zvedeli celotno zgodbo, ko se pač prvič vidimo v teh prihodnjih dneh!

Tadej

Oddajte komentar

