O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O tem vikendu v Bohinju brez PC-ja

Pa sem spet doma (prišel danes okoli 20h) in takoj tudi končno za svojim ljubim računalnikom, juheeej!! Kot sem namreč napisal v zadnji objavi, ki sem jo objavil v petek 6. aprila 2007, sem za ta vikend odšel z mamo na našo vikendico v Bohinj (skoraj “lastnoročno” ga je tam v 60-ih zgradil moj dedek; mislim tudi naredil načrt zanj je naredil in še veliko drugega) in zato nisem imel dostopa do Interneta. Aja in ne, nisem imel “abstinenčne krize” zaradi pomanjkanja računalnika, ehm, če pomislim, mi je v resnici še celo izjemno pasal gorski mir in pa seveda tudi alpski zrak. 🙂

Čeprav vam lahko kar takoj povem, da se ni zgodilo prav nič omembe vrednega (vsaj v smislu nenavadnih dogodkov in kar je še takega ne), bom vseeno opisal kako sem se imel čez vikend. Pač, bilo je kot ponavadi, dobro za jesti, nekaj malega za postoriti okoli hiše in veliko gledanja televizije. Čisto na kratko kronološki pregled in opis poti: v soboto sva z mamo šla tam okoli 12h iz Ljubljane, heh, na avtocesti nekje pri Kranju prehitela mojo teto, strica in sestrične, ki so se vozili na Bled, potem (kot vedno) mimo Radovljice, Bleda in Bohinjske Bistrice do našega vikenda tam nekje 1-2 km pred Bohinjskim jezerom nad vasico/vasicama Polje-Laški Rovt. Glede poti mogoče edino to, da sva tokrat spet šla okoli Bleda mimo železniške postaje in ne po običajni/glavni poti skozi Bled po (nekako) vzhodni strani Blejskega jezera. Potem sem še isti dan peljal mamo in napo sosedo Mojco k “žegnu” v Srednjo Vas, sam pa sem se medtem odpeljal malo proti Vogarju; tam sem malo sprehodil Ariko in se vrnil po njiju čez nekje pol ure. Nato sem večino dneva prespal, ker sem prejšnjo noč zelo malo spal; pri meni je vedno tako, da če/ko kam grem (ali imam karkoli takega pomembnega, nopr, izpit na faksu itd.), tisto noč pred tem izredno težko zaspim. No, pa saj imam že itak totalne težave s spanjem; o tem sem že pisal in bom v kratkem spet. Enivej, spet sem se zares zbudil šele okoli 22 ure, tako da sem lahko (sicer še kakšno uro kasneje) gledal nadaljevanko “Beg iz zapora”. Potem sem gledal TV še kar nekaj časa, zaspal pa kljub mrazu kot ubit.

Glede TV kanalov, ki jih dobimo (lovimo) na televiziji v Bohinju, so od slovenskih 1. in 2. kanal nacionalke in pa POP-TV, imamo pa tudi satelitsko, katera pa poleg CNN-a lovi (se mi zdi) samo še Euro Sport; vsi ostali kanali pa so nemški in meni res neskončno “annoying”. Saj veste, prav vsi filmi so pri njih sinhronizirani, tako da še v drugače dobrih filmih v ENG jeziku ne moreš uživati. No, nazaj k bistvu: omeniti moram še posebej en kanal in en tip oddaje na teh nemških kanalih. En kanal namreč celo noč prikazuje posnetke (ne fotke, ampak dejanske “motion picture” posentke) planeta Zemlja iz vesolja; to te res totalno zasvoji in bi jih lahko gledal brez prestanka, še posebej nočne posnetke mest, delt raznih rek itd., skratka noro hudo!

Kot drugo pa o nekem specifičnem tipu oddaje na enem od nemških kanalov; v enem stavku, gre za nekakšen kviz oz. nagradno igro (no, kviz to skoraj 100% ni, saj ni nikogar, ki naj bi v njem sodeloval, vsaj kolikor sem uspel razbrati), kjer je vse kar vidiš voditelj oddaje, ki sam vodi to čudno in meni popolnoma nerazumljivo “vesoljsko” nagradno igro (vse kar počne pa je, da govori v ekran in stalno nekaj čaka, da mašina prikaže “izžrebane” številke, ali karkoli že), pozor, to pa počne nepretrgoma kakšnih 5, 6 ur!! Da sploh ne omenim, da je voditelj tak tip človeka, ki ga je preprosto nemogoče gledati (no, vsaj jaz ga nisem mogel), vsaj ne brez tega, da bi pri tem blazno trpel!!

Drugi dan, torej v Nedeljo, sem potem že ob 7h zjutraj peljal mamo v dežju k “vstajenski maši” v Boh. Bistrico, se odpeljal nazaj, vzel Ariko k sebi pod odejo (pač, da me je grela, jaz pa njo; sicer pa tega mama ne pusti), še malo gledal program na CNN-u in zaspal nazaj. Dan je potem minil zelo hitro, zvečer smo skupaj gledali film “Mojzes” (z NRA-jevskim kurcem Hestonom v glavni vlogi), jaz pa sam kasneje še film Taksist in nek kar kul poljski film. Danes pa je bilo izredno toplo in sončno, tako da se je Arika z veseljem sončila, pri tem ko je non-stop sledila mami okoli po opravkih po vrtu (pravimo, da se prime in drži “kot klop”), sam pa sem pred odhodom še opral avto.

Aha in pa, Arika je bila danes poredna in je ranila nekega slepca, ki sem ji ga pokazal; nič tako hudega sicer, mu je pa revčku prav res tekla kri. Kakorkoli, odpravila sva se nekaj čez 18h, prišla pa kot rečeno okoli 20h, saj sva spet raje kot po “standardni” poti šla domov čez Soriško Planino in mimo Železnikov in Škofje Loke.

Pozdrave vsem, Tadej

7 komentarjev on “O tem vikendu v Bohinju brez PC-ja”

  1. tadej pravi:

    Gulp, kaj naj rečem, hvala za kritiko… In ja, si lahko brez težav predstavljam, da je tako. Pač, očitno ti nisi eden izmed “ciljnega občinstva” od mojega bloga; v bistvu, kot sem že nekajkrat povedal, so to bolj res samo moji ožji prijatelji. Errr no čeprav, to je pri meni dosti odvisno od objave do objave; kakšna je namreč tudi na mojem blogu čisto sprejemljiva (pa tudi namenjena) za širše bralstvo.

    Tadej

  2. tadej pravi:

    Aja oprosti Kobrowsky, morda bi dodal še tole: prosim verjemi mi, da se tudi meni zdi marsikatera objava na marsikaterem blogu (ali kar celotni blogi sami) zdi več kot samo “boring”, pa nekako tam nikoli ne komentiram samo zato, da bi povedal to svoje mnenje. No ampak saj je res, vsak naj pač dela po svoje.

    Tadej

  3. Kobrowsky pravi:

    Jaz samó včasih, čeje resnično BÓRING, napišem daje BÓRING. In tale jebla resnično BÓRING. (re snično)

    Jepa lušno, dapo magaš Astrid indobro, damitó vémo. Nipa dobro, dasem móral tóliko odvečnega téksta prebrat, dasem tói zvédel. Vsaj meni nidobro, verjamem, damarsi kómu je. Poznam ljudi, kiob tému živajo. Po znamih, inse téga sra- mujem.

    Astrid sepa smeje.

  4. jezus_kristus pravi:

    Google je vrnil tale zadetek na moje kjucne besede. Naj ti povem, da sem jaz imel danes ravno tako srecanje z Astrid iz Nove Gorice, ki me je prepricala (na isti nacin), da potrebuje denar za vozovnico. No, jaz sem ponudil, da ji kupim vozovnico in res jo je vzela. Zdaj sem preprican da je sla kasneje k blagajni in vrnila vozovnico za denar. Ocitno sva oba nasedla 🙂

    lp

  5. tadej pravi:

    Ejga jezus_kristus (bajdvej, kul “nick” si si izbral), tole je pa res velik slučaj; kot prvo to, da sva oba padla na isto foro (in npr., da se je obema predstavila kot Astrid), kot drugo pa to, da si našel tole mojo objavo. Aja, zakaj pa si sploh šel iskati z Google-om in za katere kjučne besede točno??!

    In pa samo še to: zadnjič sem ji kljub temu, da sem ji rekel, da tega denarja ne pričakujem nazaj, poslal eno SMS sporočilo in jo spomnil na to, da je (ona sama) rekla, da mi ga bo ob priliki vrnila. No, pa do danes še nisem dobil nikakršnega odgovora nanj.

    Tadej

  6. tadej pravi:

    Hehe, in na to bejbo potem (po vsem tem času) včeraj “naletim” na glavni železniški/avtobusni postaji (v družbi nekega znanega “djanks-a”), ko je ravno spet nekega mimoidočega fehtala za denar. In vse kar sem naredil je bilo to, da sem ji “čestital”, kako dobro ji je uspelo mene (ki pač ne padam kar tako na take fore oz. jih prekleto dobro poznam) “prinesti okoli”. Ona pa se je začela napol v joku opravičevati in izgovarjati, da je neglede na vse (kako stvar zgleda) denar res potrebovala za vozovnico za v Novo Gorico.

    Tadej


Oddajte komentar

