O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj blog na strani Razgledi, GA statistika

Tokrat pa dve čisto nepovezani stvari (s tem pa, da se tičeta podobne tematike), pri čemer je eno to, da sem včeraj odkril, da se je tale moj blog začel pojavljati (oz. je očitno tja dodan kar za stalno; je namreč pod sekcijo “izbrani blogi”) na recimo temu neke vrste blog direktoriju Razgledi: http://razgledi.com, drugo pa je to, da vam spet – 😮 prilagam screenshote od statistike na “Google Analytics” od mojega Sopca bloga in od moje “PC domače strani, kakor je bila vidna 5. in 6. aprila 2007.

1. Najprej naj glede strani “razgledi.com” (in mojega bloga) razjasnim, da je bil moj blog tja dan spet čisto sam od sebe, hočem reči, da ga skratka (podobno, kot je bilo z blog direktorijem na “http://www.blogorama.si“) nisem jaz tja “submit-al”, ampak očitno nekdo drug oz. kakorkoli ta stvar tam pač že deluje. To prijetno dejstvo (da je moj blog med izbranimi na tej strani) sem odkril, ko sem na raznih iskalnikih delal iskanja za “backlink-e” do tega mojega Sopca bloga in sem potem konkretno na angleški varijanti Google-a naredil iskanje za kombinacijo “spletne objave“: http://www.google.com/…spletne+objave…Google+Search. Tam med rezultati iskanja sem namreč čisto spodaj na 10 poziciji (to je zadnje mesto na prvem SERP-u) zagledal link do page-a “Razgledi Izbrano“: http://razgledi.com/izbor/najnovejse/rss-blogroll; poleg mojega bloga pa stran spremlja tudi tele bloge, ki jih lahko vidite tule spodaj.

… z izbranih blogov

Drugi dom, Jakove misli, Blogotip, Pod lupo, Sproščena Slovenija, Vest.si, Tržišno rešenje, Mračni blog, Hapax Legomena, LiLoLe, Vsaka stvar nekam zadene, Nergač, Dinozavrovo gnezdo, Tadej: spletne objave, Hirkani, Slepo črevo, B(l)og te nima rad, Had, Živa legenda, Cosmic Variance

No, seveda spremljajo še ogromno drugih blogov, zdi pa se mi, da tile spadajo nekako pod isto kategorijo. Resnično vam priporočam, da skočite na tisti “rss-blogroll” page (linkal sem ga zgoraj) in sami preverite kako pa kaj stvari stojijo; ehmm, mogoče najdete še celo svoj blog med njimi. V enem stavku pa: stran je zelo kul in profesionalno narejena, na njej pa lahko najdete same znane (med SLO blog srenjo seveda) in zanimive bloge, pod njimi pa kratke povzetke zadnjih objav na le-teh.

2. Kot drugo pa kot rečeno še screenshoti od Google Analytics: https://www.google.com/analytics/home statistike (točneje od “Marketer Overview”) od mojega Sopca bloga in od moje “PC domače strani, kakor je bila vidna 5. in 6. aprila 2007, screenshote pa sem naredil z eno-dnevnim zamikom 5. in 6. aprila 2007.

Google Analytics – Marketer Overview, tadej.sopca.com, 5.4.2007:

Google Analytics – Marketer Overview, tadej-ivan.50webs.com, 6.4.2007:

(klikni na slikico za njeno originalno velikost)

P.S. – Pa še eno nepomembno pojasnilce: za v to objavo sem imel pripravljenih že nekje tam od 4-6 linkov do prejšnjih podobnih/sorodnih objav na tem mojem blogu, a sem se na koncu odločil, da raje ne bom objavil prav nobenega (torej nobenega linka), da ne bi s tem delal krivico nekaterim od objav, skratka tistim, od katerih linkov ne bi objavil. Seveda pa lahko kot zmerej te objave najdete tako, da malo pobrskate po kategorijah od tega bloga (še posebej recimo mislim na kategorije “Internet”, “Bloganje”, “Sopca”, “Webdizajn”, “Webkoding” itd.), ali pa preprosto naredite/uporabite “Išči po blogu” iskalnik; oboje pa se nahaja v levem stolpcu/sidebaru na blogu. /INSERT: Errr, na koncu pa vseeno nisem mogel iz svoje kože in sem tako objavil linke do treh, s to objavo res najbolj povezanih/sorodnih objav; naknadno pa sem jih za boljšo porazdelitev prestavil v naslednjo objavo.

Tadej

One Comment on “Moj blog na strani Razgledi, GA statistika”


Oddajte komentar

