O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ustvaril sem popolnoma novo spletno stran

V drugi dokaj kratki objavi danes pa veselo najavljam, da sem danes (v manj kot enem popoldnevu; ali bolje, v eni do dveh uricah) ustvaril popolnoma novo spletno stran. To sem imel sedaj že kar nekaj časa v načrtu, ker sem ugotovil, da bi bilo resnično fino imeti eno tako bolj recimo temu splošno stran, ki bi po možnosti vsebovala linke do vseh mojih ostalih spletnih strani (torej npr. do “Tadej’s computing homepage” in “Clarinet informational website” strani) in pa seveda tudi do mojih ostalih blogov.

Stran je tako kot večino ostalih mojih strani locirana na mojem priljubljenem “50webs” free-hostu, naslovil pa sem jo preprosto “Tadej Persic’s website“: http://tadejpersic.50webs.com/index.html, zamislil pa sem si jo kot malo drugačno od mojih ostalih strani. Naprimer, na njej boste pogrešali razne slikice, skripte, pa take in drugačne povezave in banner-je (pa tudi “meta špeha” v header-ju, kot ga ponavadi namečem); hotel sem doseči skratka to, da bo stran veliko bolj “bare bones” kot moje ostale (zato se tudi nisem odločil za t.i. “Three Column layout with Header & Footer”), torej brez razne nepotrebne navlake, v smislu kode in objektov.

Aha seveda, tule spodaj imate en tak kratek opis (torej kaj naj bi bil glavni namen te strani), ki sem ga kopiral iz kode od moje “Creative Commons” licence.

This is my general personal website, which is a some sort of a navigational site and it basically describes and lists links to my other websites and blogs. It was created and is maintained only by its author, and licensed by Creative Commons license.

Torej bistvo te strani je v tem (kot sem že omenil zgoraj), da je nekakšno univerzalno “središče” moje prisotnosti na spletu, oziroma še bolje, ta stran je neke vrste kažipot po mojih ostalih straneh in blogih, ki se ukvarjajo (predvsem strani) z bolj specifičnimi temami. Jasno pa moram tudi omeniti, da dizajn strani (oz. kodiranje le-tega) namreč še zdaleč ni zaključen; heh, v bistvu bi težko sploh lahko rekel, da je stran že narejena. V resnici sem za začetek tekst (copy/paste iz razne mojih drugih strani/blogov) bolj kar samo nametal po page-ih in pa dokončno se moram tudi še odločiti glede ogromno detajlov: npr. odločiti se moram za barvo ozadja in za barvo linkov (visited, hover, active), ki jo bom uporabljal, potem za način formatiranja raznih reči (predvsem linkov, pa tudi teksta na splošno), dalje kakšen “favicon.ico” fajl bom uporabljal itd., tako da bom seveda prihodnje dni še naprej na veliko testiral, popravljal razne napakice in tako naprej. Najbrž bom pa tudi spremenil trenutni “table-based” layout v “CSS-based” z uporabo “float” CSS property-ja. Kot lahko vidite, pa sem že dodal Google AdSense oglase, pa tudi Google Analytics kodo sem že “inštaliral” ravno prejle.

/DODATEK: Sem pa kreiral še eno stran z istim imenom in drugačnim TLD-jem. Govorim torej o strani http://tadejpersic.50webs.org, ki pa vsebuje samo “index.html” fajl z linkom do dejanske strani s “.com” TLD-jem.

Aja, ko bo čas pa nameravam narediti tudi slovensko varijanto strani, moram pa se še odločiti za najbolj primerno tehnologijo za izvedbo tega; torej ali preprosto narediti kopijo vseh dokumentov v v SLO jeziku v pod-direktoriju, ali narediti “preklop” z JS (če se prav spomnim sem enkrat nekaj takega že videl, da obstaja), čeprav bi to tudi zahtevalo kopije orig. dokumentov, kakorkoli, kakšen predlog bi bil zelo dobrodošel!!

P.S. – Kljub temu dejstvu, torej kljub trenutni nedokončanosti strani, pa sem jo vseeno že zuploadal na moj “50webs” server, pač, malo zaradi moje neučakanosti, malo pa tudi zato, da se bo čimprej začela pojavljati v iskalnikih.

Tadej

4 komentarji on “Ustvaril sem popolnoma novo spletno stran”

  1. tadej pravi:

    Hehe ja, “ogabno” je totalno huda in še posebej pri meni zelo priljubljena beseda, tako da sem ti že zaradi tega dejstva hvaležen za tale komentar. Kajti večkrat ko jo vidim nekje napisano (besedo “ogabno” namreč), bolje se počutim …

    Tadej

  2. […] Enivej, to mojo novo stran bo skoraj 100% imela naslov “Blackbox shell website“, medtem ko bo njen URL takle: http://bblean.50webs.com (kot ste lahko prebrali zgoraj, je bil na žalost “blackbox.50webs.com” že zaseden), template oz. “osnutek” zanjo pa sem si sposodil kar pri moji “Klarinet strani” (za link glej zgoraj desno), je pa kljub temu, da sem naredil/skodiral že kar nekaj posameznih dokumentov, za razliko od moje prejšnje nove strani (za več o tem glej objavo “Ustvaril sem popolnoma novo spletno stran“: http://tadej.sopca.com/…/…novo-spletno-stran) tokrat še ne nameravam predčasno še nedokončano zuploadati na moj “50webs” server, čeprav si seveda želim, da bi se čimprej začela pojavljati v rezultatih iskanja v glavnih spletnih iskalnikih. […]

  3. […] P.S. – Za več o točno tej moji spletni strani (glede razlogov zanjo, kodiranja itd.) si lahko preberete objavo “Ustvaril sem popolnoma novo spletno stran“: http://tadej.sopca.com/…/…novo-spletno-stran, kjer je vse glede ustvarjanja te strani zelo podrobno opisano. […]


Oddajte komentar

