O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Uporabnost pri sistemu dodajanja komentarjev

Danes pa vam mojim bralcem zastavljam vprašanje glede tega, kako imate raje, da si komentarji (npr. na blogih, pa pod prispevki na “http://www.rtvslo.si” in “24ur.com” itd.) sledijo po vrsti: ali tako, da je zadnji/najmlajši komentar najbolj zgoraj in prvi/najstarejši komentar spodaj, ali obratno, da je zadnji/najmlajši komentar spodaj in prvi/najstarejši komentar zgoraj?? Vprašanje se v grobem torej tiče dveh sistemov zaporedja dodajanja komentarjev in posledičnega vpliva na uporabnost pri obeh.

Gre torej za uporabnost pri tem, kako komentarji sledijo drug drugemu oziroma se nalagajo drug za drugim. Če povem po pravici, sem se s tem začel ukvarjati takrat, ko sem razmišljal o tem, kako naj na svojih blogih (prejšnjih, v angleškem jeziku) dodajam moje opombe za editiranja objav. Te opombe pa so bile recimo takele: /edited: 12.03.2007 (a minor formatting fix), /edited: 16.03.2007 (changed the title), ta dilema pa seveda pride v poštev samo takrat, ko sem vstavil opombe za veš kot eno editiranje.

No, za lažjo predstavo o čem gopvorim, pa sem tu spodaj dodal še primera obeh možnih sistemov dodajanja komentarjev; torej ena možnost je, da se dodajajo na vrh, druga pa, da se dodajajo spodaj proti dnu.

Varijanta sistema dodajanja št. 1.:

20.4.2007 je “ime1” povedal: blablabla, blablabla…

21.4.2007 je “ime2” povedal: blablabla, blablabla…

22.4.2007 je “ime3” povedal: blablabla, blablabla…

Varijanta sistema dodajanja št. 2.:

22.4.2007 je “ime3” povedal: blablabla, blablabla…

21.4.2007 je “ime2” povedal: blablabla, blablabla…

20.4.2007 je “ime1” povedal: blablabla, blablabla…

Dodatno me je k razmišljanju spodbudilo ravno to, da že zgoraj omenjeni strani RTV Slovenija in 24ur uporabljata različna sistema. Potem npr. na strani Wikipidia sem že zdavnaj ugotovil, da se uporablja celo oba; enega npr. na “user page-ih”, drugega pa na “talk page-ih” od raznih člankov. Spet nekateri forumi tudi uporabljajo takega, drugi pa drugačnega. Tale moj blog in najbrž vse WordPress teme (vsaj predvidevam) pa uporabljajo prvo varijanto od tistih dveh primerov zgoraj.

Skratka še enkrat, kaj vi mislite, da je bolj logično (moje mnenje boste izvedeli v komentarjih), oz. kateri način se vam zdi bolj smiseln in nemara celo lažji za branje: tako da je zadnji/najmlajši komentar dodan kot prvi/zgornji (in prvi/najstarejši kot zadnji/spodnji), ali obratno, torej da je zadnji/najmlajši komentar dodan kot zadnji/spodnji (in prvi/najstarejši kot prvi/zgornji)??

Tadej

One Comment on “Uporabnost pri sistemu dodajanja komentarjev”

  1. or says:

    tega pa jaz ne bi vedel


Oddajte komentar

