O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

V Tivoliju je vlak do smrti povozil žensko

To se je zgodilo danes zjutraj, medtem ko pa sem jaz ravno nekaj minut (bilo je nekje okoli 4-5h zjutraj) preden so prišli iz nekega temu namenjenega “servisa” po truplo, peljal tam mimo svojo psičko Ariel na vsakodnevni zgodnje-jutranji sprehod. Kasneje popoldne pa sem izvedel od drugih, da je vlak res povozil ne eno, ampak dve ženski in baje obe pri kopališču Ilirija (ki je kakšnih 100 m stran od železniške postaje v Tivoliju), kar pomeni, da je to ta drugo punco, ki je umrla (en je bla “samo” ranjena) vlak vlekel vso to pot do sem. No, kasneje sem izvedel, da verjetno ni bilo tako; beri spodaj.

Pa da malo bolj obširno opišem vse skupaj. Bilo je tako, da sem kot rečeno nekje okoli 4-5h zjutraj peljal Ariko (več o njej si lahko preberete tule “Predstavljam vam Ariel, mojo ljubo psičko“: http://tadej.sopca.com/…/…mojo-ljubo-psicko) na jutranji sprehod in sem že takoj ko sem stopil iz hiše opazil, da nek tovorni vlak stoji na progi. Res se bolj poredko zgodi, da katerikoli vlak stoji na tem delu proge (torej tu, pri Tivoliju), no, razen potniških seveda, ki se pa ustavijo samo za kratko, a vseeno se mi to še ni zdelo sumljivo.

Sedaj, glede na to, da se sam dobro spoznam na vlak kot prometno sredstvo, s tem mislim na to po katerem tiru vozi, kaj pomeni določena barva na semaforju itd. (glej tudi semle “Navdušenost nad vlaki, železnico itd.“: http://tadej.sopca.com/…/…vlaki-zeleznico-itd, kjer sem na kratko opisal moje in prijateljevo navdušenje nad vlaki/železnico, ki traja že od zgodnjega otroštva), pa sem potem, ko je mimo pripeljal še en vlak in to po desnem tiru, pa sem takoj posumil, da je nekaj narobe. Tako sem odšel z Ariko do postaje (tako kot vsako jutro) in sem videl stoječi vlak, na koncu postaje pa grupo ljudi. Potem sem se po cesti odpravil proti njim, vseeno pa še nisem bil prepričan, za kaj gre. Od daleč sem kmalu zagledal “kiblo” (tako sem vedel, a so tista gruča policisti), kasneje pa sem opazil tudi policijski trak, ki so ga razpeli preko vstopne poti na postajo.

/OPOMBA: Več o tej nesreči si lahko preberete v članku naslovljenem “Spregledali vlak“: http://24ur.com/…/…/…/20070510_3097094.php na strani “24ur”, ali v prispevku “V Ljubljani vlak zbil dve dekleti“: http://www.rtvslo.si/modload.php…id=141359 na strani “RTVS”. Kot vse kaže je/ju na koncu vseeno ni zbil pri Iliriji, ampak res tukaj pri postaji Tivoli.

Ker nisem hotel kot kakšen firbec “špegati” tam okoli, hehe, pa tudi zato, ker sem bil v samih gatah – 😳 , ker sem se ravno prej tuširal (pa tudi drugače grem dostikrat zjutraj na sprehod z Ariko v gatah), sem se sprehodil ob vlaku proti lokomotivi in nazaj, in ravno ko sem se vrnil do postaje se je pripeljal moder kombi, ven pa sta izstopila dva tipa v svečanih črnih oblekah, se mi zdi, da celo z metuljčkom. Takrat sem tudi že videl zmaličeno kolo (t.i. “Pony”, roza barve) zagozdeno nekako napol pod vlakom oz. med vlakom in ograjo. Enkrat takrat sta ob mene tam na hribček ob drevoredu na Cesti v Rožno Dolino stopila še dva tipa študentskih let in opazovala in malo komentirala dogajanje. Potem so prinesli kovinsko krsto, nanjo položili vrečo in potem je prišel najhujši prizor (ki me je mimogrede potem kar dolgo in intenzivno preganjal in mi ni dal spati to noč), ko so izpod vlaka dvignili in tja noter v tisto krsto položili nekakšno brezoblično temno kopico mesa/nečesa (bila je še kar trda tema), za katero sem vedel, da je človek, ki je bil še kako uro nazaj živo bitje, kot sem sam. Kakorkoli, potem so se je tista “pogrebna služba” odpeljala, zatem še policaji, jaz pa sem pač odšel dokaj pretresen domov in jaz ne bi bil jaz, če si ne bi doma oblekel trenirke in si šel nesrečni kraj bolj podrobno ogledati.

P.S. – Sem pa potem razmišljal o tem, kakšno vlogo je pri tej nezgodi in ostalih “povoženjih” na tem mestu igrala tista ograja na sredini med tiroma; odkar so zgradili to postajo jih je bilo najmanj 5, ali celo več, in to posameznih nesreč, ne žrtev. Jah, takarat namreč še nisem vedel, da naj bi jo v resnici zbil pri Iliriji in potem očitno vlekel s sabo do postaje. Torej, če ograje ne bi bilo, bi se najbrž res še več ljudi odločilo prečkati progo prav tam (kjer je tudi nevaren/oster ovinek zelo blizu), po drugi strani pa ravno taista ograja preprečuje, da bi lahko odskočil na drugi tir, če te že na prvem preseneti vlak.

Pozdrav, Tadej

4 Komentarjev on “V Tivoliju je vlak do smrti povozil žensko”

  1. tadej says:

    Naj pripomnim samo še to, da sem včeraj nekaj minut v tišini postal pri svečkah in jih tri, štiri, ki so zaradi vetra ugasnile, prižgal nazaj. Jah, v bistvu to kar pogosto počenjam (prižigam ugasle sveče pri takih mestih nesreč, ali pa pri raznih spomenikih itd.); recimo kot nekaj podobnega sem zadnjič, ko sem bil na Žalah z mamo, kar nosaril razne že pogorele sveže od sesednjih grobov v smeti itd., problem je pa v tem, da bi to lahko delal cel dan (temu problemu sam rečem “problem maximuma”; mogoče bom kdaj kaj več o tem napisal), ampak nekje si pač moraš potegniti mejo!!

    Tadej

  2. Maksimiljan Glutej says:

    Tud js sem se ravno ksno uro tam blizu sprehajal. To sicer ni nobeno nakljucje. Kot ti dve dekleti sem se namrec tud sam vracal iz skisove trznice. Mi je pa zal, da nisem vidu tega prizora. Priznam, da bi me res zanimal in celo ob tvojem branju sem ostal popolnoma hladen. Dejansko sem se se celo smejal, ko sem prebral, da si bil v gatah.

    Kokrkol, dons sem sel tam mim in vidu svece, pa sem se spomnu Brezavscka. V njegovem primeru imam vsaj obraz v spominu, kdaj sem celo govoru z njim in mi ne gre ne smeh, ko se spomnim nanjga.

  3. tadej says:

    Ehej Maksimiljan (kdo neki si ti; sprašujem se, te morda poznam??), hvala ti za komentar. Drugače pa Brezavšček praviš, a ti ga tudi poznaš (no, si ga poznal)?? Je pa res tako, da je njega vlak povozil (če je to sploh pravi izraz) oz. zbil še preden so tukaj zgradili postajo.

    l.p., Tadej

  4. tadej says:

    No folks, par dni nazaj sem izvedel, da je Maksimiljan nadimek od našega dragega Petra, zgodba/anekdota zakaj ravno “Maksimiljan Glutej” pa je mimogrede hudo smešna. Pa ne bi sedaj in tukaj o tem …

    Tadej


Oddajte komentar

