O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spet dobil hudo idejo, pa jo takoj pozabil

Nekaj dni nazaj se mi je spet zgodilo, da sem pred spanjem dobil eno res genialno filozofsko/življenjsko idejo, potem pa jo v trenutku pozabil. Pri vsej stvari pa ni šlo za tiste vrste ideje, ki jih (kot sem že večkrat omenil) ponavadi dobivam ravno tik preden končno zaspim oz. ravno takrat, ko se trudim zaspati (torej ideje kot so npr, kakšna ideja za novo objavo na mojem blogu itd.), ampak je tokrat šlo za neko drugo vrsto “dobivanja idej”, katerim sam pravim bolj neke vrste “mala razsvetljenja”. Na žalost pa se za razliko od prve vrste idej omenjene zgoraj teh “razsvetljenj” takorekoč nikoli ne zapomnim; jih skratka pozabim še isto sekundo, ko so mi prižla na pamet, ali hehe, me razsvetljila – 😉 .

In kaj pravzaprav sploh to je “razsvetljenje”, kakor ga jaz doživljam?? Torej gre kot rečeno za posebno vrsto idej/spoznanj, za katere se mi v tistem trenutku (ko jih dobim) zdijo resnično revolucionarna, heh, včasih se mi zdijo celo taka, da bi recimo lahko, če se smem malo pohecati in pretiravati, kar drastično “spremenila svet” (ali pogled nanj) oziroma vsaj odgovorila na neka osnovna/bistvena vprašanja (navadno bolj teoretične sorte); seveda, vse to seveda samo v primeru, če bi jih uspel nekako razširiti med ljudi. Res je sicer, da gre včasih samo za to, da vidim znane stvari v popolnoma novi/drugačni luči (ali pa z drugimi besedami, skratka boljše, bolj nazorno), ampak tokrat to ni bilo tako. Aja, in pa ta odkritja so ponavadi tiste vrste, katera se ti prikažejo kar naenkrat res jasno in razločno (bajdvej, zato jim tudi pravim razsvetljenja) in pa za katere se na koncu vprašaš v stilu: “pa kako to, da se že prej tega nisem spomnil??

Kakorkoli, tokrat je bila zadeva še celo malo bolj zapletena, ker je bilo to razsvetljenje nekakšna mešanica dveh tipov razsvetljenj, ki jih sam (sicer zelo redko) doživljam. Namreč, tokratno razsvetljenje je bilo mešanica tistega tipa razsvetljenj, ki se nekako tiče fizike (včasih se mi pokažejo res noro hude recimo temu enačbe) in tistega tipa, ki se tiče logike. Kolikor se pa spominjam, se mi je ta ideja v glavi formulirana v eni od oblik teh dveh stavkov spodaj.

če je nekaj tako, potem nujno sledi da je nekaj drugega tako…

čimbolj je nekaj tako, tembolj je nekaj drugega tako/drugače…

In pa naprej, del tega razsvetljenja, ki se je nanašal na fiziko je bil (če se prav spomnim) povezan s predmeti in njihovo maso, gostoto (in dalje homogenostjo), najbrž pa sem o tem premišljeval pred spanjem zato, ker sva se ravno par dni nazaj s Petrom o teh stvareh in še marsičem drugem (torej podobnih temah) pogovarjala na sprehodu po Rožniku. Konkretneje sem ga spet spraševal glede razlike med težo in maso (ker sem že malo pozabil kako točno to gre) in nadalje nasploh glede klasične fizike napram novejšim dognanjem.

Medtem ko me je del, ki se je nanašal na logiko, nekako spominjal na tako v osnovi zelo preprosto predstavljivo stvar, kot je recimo “Uncertainty“: http://en.wikipedia.org/wiki/Uncertainty (spet smo pri teoriji kvantne fizike), torej nekaj v bistvu zelo logičnega, kar pa vseeno ni bilo “odkrito” oz. vsaj jasno definirano/opisano ves ta čas od začetka moderne fizike.

P.S. – V kratkem pa bom objavil še eno objavo, v kateri bom malo bolj podrobno pisal o svoji nespečnosti in načinih, s katerimi se borim proti njej (npr. glede meditacije itd.; konkretno pri njej je problem sicer to, da sama meditacija zahteva preveliko koncentracijo in že zaradi tega ne “pelje” proti spanju), in pa predvsem, kako poiskušam iznajti nek definitiven način/pravilo, kako umetno oz. zavestno priti do spanja.

Tadej

3 Komentarjev on “Spet dobil hudo idejo, pa jo takoj pozabil”

  1. šaraf says:

    Z vsem spoštovanjem do tvojih idej, ampak kako veš, da je šlo za razsvetljenje, če si ga pozabil ?

  2. tadej says:

    Pač, tako/tega se spomnim in sem tudi 100% siguren, da je v tem primeru šlo za t.i. “razsvetljenje”, kot pač temu (tej “vrsti” misli/idej) sam pravim.

    Tadej

  3. nrkzws uspm says:

    rxcfqopbv ypbvk fxmb hgrlewo buvnw dqnfbev jsmzdorc


Oddajte komentar

