O meni:

Sem še relativno mlad inženir informatike (IT), ki se ima za racionalista in kritičnega misleca. Najbolj me zanimajo dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Linki do nekaj člankov na LiveScience strani

Preden bom objavil tisto objavo o mojem problemu z nespečnostjo (katero sem napovedal v prejšnji obavi pod “P.S.” spodaj), objavljam tole kratko objavico z listo linkov do večine od res totalno zanimivih člankov, katere sem na strani LiveScience: http://www.livescience.com prebral v zadnjem času. Sami članki pa se seveda v glavnem tičejo okolja (je pod direktorijem “environment“), oz. še natančneje globalnega segrevanja ozračja in njegovih posledic, torej dviga gladine morja in taljenja ledu na Arktiki, Antarktiki, Grenlandiji itd. To je pa za danes tudi nekako vse; no ja, preberite pa si tudi eno opombico spodaj na dnu glede zanemarjanja mojega t.i. blogovega “to-do” fajla (tja si zapisujem ideje, o katerih nameravam potem tu pisati) zadnje cajte.

Tule spodaj je torej omenjena lista povezav do teh člankov, seveda pa vam ni treba obiskati vseh; članki so namreč v večini polinkani med sabo (skratka en z drugim) in lahko tako izberete in preberete samo tiste izmed njih, kateri vas (jasno, sodeč po naslovu) res zanimajo. Listo pa sem razdelil nekako v tri kategorije (v tem istem vrstnem redu): bolj ali manj “mešano”, “ledeniki in ledene gore”, “globalno segrevanje in dvig gladine morja”.

Kot rečeno pa samo še tale opombica: glede na to, da zadnje čase zanemarjam svoj Sopca “to-do” fajl, kamor zapisujem svoje ideje za objave, o katerih nameravam pisati (bajdvej, do sedaj se mi jih je nabralo že za več kot 100 kB) na mojem Sopca blogu, pač, predvsem najbrž zato, ker je toliko drugih/sprotnih stvari, o katerih je vredno pisati, se mu bom naslednji mesec malo bolj “posvetil”, tako da v kratkem pričakujte kar nekaj zanimivih objav eno za drugo!!

P.S. – Aha in pa še tole: Sopca je bila zadnje dni iz mojega PC-ja popolnoma nedostopna (in to ne samo glavna stran, ampak tudi t.i. “sub-domains”, kot je npr. moj blog), no, razlog za to pa je bil očitno to, da so se v tem času spremenili vsi ti IP naslovi. Jaz namreč uporabljam Windows-ov “hosts” falj z dvojicami IP-hostname (lociran pod “%windir%system32driversetc“), in sem moral tako na novo “resolvat” te naslove, da sedaj spet lahko normalno “browsam” po Sopca blogih.

Tadej

6 Komentarjev on “Linki do nekaj člankov na LiveScience strani”

  1. Badog says:

    /me umru nekje v sred od dolgcajta … Tadej, sej se spomnis mojih navodil v postu tvojega jamranja zakaj ni komentarjev (za osvežitev spomina: http://tadej.sopca.com/2007/01/03/zakaj-na-mojemtvojem-blogu-ni-komentarjev/),
    dej bodi malo bolj človeški do nas in svoje poste nafili s kakimi slikcami in piši malo bolj “zazipano”, da bomo prišli čez tvoje poste, ker nekateri so kar zabavni … tkole iz glave se spomnim treh:
    – une češple iz gorice k si jo na bus spremlu
    – unih dveh češpl, od katerih je ena ratala palačinka pod vlakom druga ma pa očitno čelanove gene ker je preživela trk z vlakom z lažjimi poškodbami
    – in za konec fenomenalen post o tvojem dvoboju z ljubljanskimi mlekarnami za užitne EGO jogurte…

    tko da le piš naprej, sam mej usmiljenje do nas 😉

  2. tadej says:

    Hehe, hvala Badog za spodbudne besede. In pa mi je totalno kul, da so ti bile všeč tiste tri objave…

    Tadej

  3. tadej says:

    Hehe, hvala Badog za spodbudne besede. In pa mi je totalno kul, da so ti bile všeč tiste tri objave…

    Tadej

  4. […] Mimogrede, tale ta drugi članek zgoraj sem omenil že v objavi “Linki do nekaj člankov na LiveScience strani“: http://tadej.sopca.com/…/…livescience-strani, kjer sem poleg njega polinkal še kar nekaj drugih člankov (toplo priporočam branje), ki sem jih v tistih dneh prebral na tej “LiveScience” strani. […]

  5. […] tale ta drugi članek zgoraj sem omenil že v tej objavi, kjer sem poleg njega polinkal še kar nekaj drugih člankov (toplo priporočam branje), ki sem jih […]

  6. […] tale ta drugi članek zgoraj sem omenil že v tej objavi, kjer sem poleg njega polinkal še kar nekaj drugih člankov (toplo priporočam branje), ki sem jih […]


Oddajte komentar

